Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg begynner ærlig talt å svette av å lese dette, når jeg får temperaturen til 15grader på rommet putter jeg inn sommerdyna i trekket igjen. Har prøvd å sove med vinterdyne et par ganger på besøk og det har blitt netter med lite søvn!

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

Har løst varmeproblemet med en vifte som står og går fram og tilbake så den akkurat er borti meg før den snur igjen. Klarer å sove, men fryser ikke i hjel heller. Viftestøyen blir man fort vant til, og den er langt bedre enn å ligge der i en time uten å få sove hver natt.

Sovner på et kvarter hver kveld.

Edit: Irriterer at jeg blir så søvnig og sliten nå om dagen. Og det er hver dag òg, både fysisk og mentalt utslitt. Håper det er været, og at det ikke er noe annet galt med meg plutselig.

har det samme som du nevnte sist.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

At iphonen min ikke vil lade mer! 1 fantastisk år med iphonen min og nå er det over ):

Skattepengene kan ikke komme fortere

Lenke til kommentar

At iphonen min ikke vil lade mer! 1 fantastisk år med iphonen min og nå er det over ):

Skattepengene kan ikke komme fortere

Sjekk ladepluggen. Har en tendens til å samle seg støv og skit inni der som gjør at pluggen ikke får skikkelig kontakt. Bare ta en tannpirker og dra den forsiktig i bunnen av pluggen.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Skal gjøre det, visst ikke så er nok batteriet dødt, så drar jeg til elkjøp og spør om dem har batteri til iphone 5 og om dem kan bytte det for meg. Jeg tør ikke å tukle med den selv uten å vite hva jeg driver med :)

En ting som irriterer meg akkurat nå er at jeg ikke får til å legge fra meg pcen slik jeg kan sove hehe ;)

Lenke til kommentar

At jeg seriøst ikke klarer å begrense meg når butikker har "ta to, betal for én" og generelt tilbud på snop og chips. Nå har jeg hamstret snop for et århundre, og kommer garantert til å spise meg dårlig... Lenge leve selvdisiplin.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det teller ikke som godteri/brus. Sjokolademelk er veldig populært å drikke etter trening har jeg lest.

Jo det gjør det, alt med sjokolade er godteri og usunt

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Har samme problemet, er helt forferdelig når de har det på både chips og sjokolade, OG 3 for 2 på brus.

Det skulle vært ta 1 betal for 0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...