Lycantrophe Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Men jeg synes ikke det er verdt det.Og det er helt greit! Du gjør hva du vil med dine penger etc. Eneste er at du må betale prisen for det, nemlig på det jevne og over tid langt mer penger. Men det gir deg en slags fleksibilitet tilbake. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Irriterer meg over at jeg blir helt utslått i varmen. Blir svimmel og uvel.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Men det betyr ikke at du ikke kan gå til lege. Er fastlegen på ferie får du en annen. Hva med foreldrene dine? Har ikke de utstyr liggende? Hadde Dr No som fastlege en gang i tida , nå har jeg Dr Alban Gynekologen din var ikke tilfeldigvis Dr. Greve? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Men jeg synes ikke det er verdt det.Og det er helt greit! Du gjør hva du vil med dine penger etc. Eneste er at du må betale prisen for det, nemlig på det jevne og over tid langt mer penger. Men det gir deg en slags fleksibilitet tilbake.Du er et mysterium. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Hva ligger en gjennomsnitt leiepris på i dag, pr måned? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Utdyp gjerne. Delvis: hoho, det er sterkt avhengig av by, sentrum/utkant, standard, størrelse etc. Du kan alltids regne ut snitt, men det vil fortelle deg ganske lite. Endret 12. juni 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Du kan være krass og spydig det ene øyeblikket og forståelsesfull og hjelpsom det neste. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg er bare krass når folk er idioter. poenget står; det er helt legitimt å leie, men det har en kostnad. Er man villig til å betale den er det bare å kjøre på. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Vel, det at noen har andre meninger enn deg, gjør dem ikke til idioter. Og selv om en person mener noe "feil" om én ting, betyr det heller ikke at den personen er en idiot. Det går an å ta feil, selv om man er relativt oppegående. Da går det også an å poengtere det uten å være spydig. 4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Du tar feil på samtlige punkter. Og det gjør deg hva? :---------) Endret 12. juni 2014 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Bare å gi opp Therawyn. Det er som å krangle med en 5-åring. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Null sjangs til å sove om nettene, er lys våken fra klokka 02:00 til klokka 11:00, først da begynnner jeg å få sove, WHAT THE FUCK ER DETTE Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Du kan være krass og spydig det ene øyeblikket og forståelsesfull og hjelpsom det neste.Når man hjelper noen fordi man ønsker å bli forgudet blir man hvis irritert man blir avvist. * * It takes one to know one! Endret 13. juni 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Jeg synes det er mange som klager på lite soving nå, hvorfor kommer alt på samme tid? Er det varmen? Jeg har løst det med å ommøblere soverommet så senga står rett foran vinduet som står på vidt gap hele natta, så sover jeg bare i dynetrekket, funker fett Endret 13. juni 2014 av crazylazyboy Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Store deler av Norge har jo ikke akkurat perfekte lysforhold for soving. Og det har vært svært varmt på natta siste uka på Vestlandet i alle fall. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Sørlandet hvor jeg bor er nok ikke mye bedre, det er aldri mørkt og det blir bare lysere og lysere fra litt etter kl 2. Utetemperaturen er av og til ned på 14 men har ikke sett den lavere Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Angående dette med lys så funker ting som persienner/gardiner/rullegardiner rimelig OK mot slikt 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 (endret) Har løst varmeproblemet med en vifte som står og går fram og tilbake så den akkurat er borti meg før den snur igjen. Klarer å sove, men fryser ikke i hjel heller. Viftestøyen blir man fort vant til, og den er langt bedre enn å ligge der i en time uten å få sove hver natt. Sovner på et kvarter hver kveld. Edit: Irriterer at jeg blir så søvnig og sliten nå om dagen. Og det er hver dag òg, både fysisk og mentalt utslitt. Håper det er været, og at det ikke er noe annet galt med meg plutselig. Endret 13. juni 2014 av Saft Suse Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Angående dette med lys så funker ting som persienner/gardiner/rullegardiner rimelig OK mot slikt Problemet er bare at når vinduet er åpent så beveger rullegardinet seg ut og inn så lyset går av og på på en måte 1 Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Teip den i vinduskarmen, sett den på innsiden av håndtaket på vinduet, For min del ikke plagsomt med lys eller varme sover fint i vinterdynen min uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå