WarpX Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 At Fringe har tatt en laaaang pause Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Tråder som "buhu, kjæresten slo opp med meg. Trenger trøst/Gidder ikke leve mer/Er så trist". Mann deg til helvete opp og bit tennene sammen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Kong Vinter, for en drittsekk! Pisskaldt ute jo. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Største =/= beste Det var ikke det hu sa. Det var ikke poenget mitt heller. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Tråder som "buhu, kjæresten slo opp med meg. Trenger trøst/Gidder ikke leve mer/Er så trist". Mann deg til helvete opp og bit tennene sammen. Enig. Eksen dumpa meg over tlf i sommerferien, etter nesten 3 år. Første dagen var det et lite sjokk, litt trist. Andre dagen endra jeg tankegang og gikk gjennom prosessen kjempefort. Tredje dagen var jeg på vei til å bli en ny person. Dro ut på byen og hadde det morsomt, møtte mange nye folk og ikke minst damer. (Å møte damer for å komme over noen tar jeg avstand fra, jeg var allerede over det) Så det er fullt mulig å komme fort gjennom det. Lite vits i å deppe og kaste bort tid man heller kan bruke på morsomme ting. I samme slengen sa jeg opp jobben jeg mistrivdes i, for maksimal fornyelse av min hverdag. Wow, kraftig avsporing. Men ja. LIFE GOES ON. Endret 21. desember 2010 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 I samme slengen sa jeg opp jobben jeg mistrivdes i, for maksimal fornyelse av min hverdag. Bra at noen tar tak og tør gjøre sånt, selv om det går ut over økonomien om man ikke kjapt finner seg en ny jobb. Finnes masse folk som hater arbeidsplassen sin, men de gjør ikke noe med det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Vel. Når man nesten blir psykisk voldtatt på jobb så er det lurt. Endret 21. desember 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Populært innlegg Hestekølle Skrevet 21. desember 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) ÅRH FY FAEN!!! Var på Rimi i dag da jeg skulle kjøpe meg Litago. Forann meg i kassen står en sånn derre ######## 60-åring som langer ut den ##### livshistorien sin om at hun ikke finner den ######## marsipangrisen eller marsipanbrødet eller jeg #########, men uansett så flytter'a seg #### meg ikke!!! Satans ####kjerring, ##### ########! Så jeg sier: Se å beveg deg, det begynner å bli kø!. Da ser hun bare stygt på meg som om det er JEG som er kø-skaperen og sier: "Ja da får du stelle deg i en annen kø". Sverger til GUD jeg kunne slått henne ned! &"#%#$"#$!!!!!!! BITCH AMMA KILL YAH! Endret 21. desember 2010 av Runar 14 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 lol'd hard. 1 Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Irriterer meg over sigøynere. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Irriterer meg over at jeg ikke har noen rosinboller tilgjengelig. Irriterer meg over sigøynere. Og dette. Kristiansand er fult av dem. Horribelt irriterende når de oppsøker deg og whiner på romansk og ber om penger. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Hissige smågutter irriterer meg, klarer ikke å være sint uten å skru på caps lock eller banne. 4 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Du er garantert fra Romerike eller Oslo Øst. Am i right? 1 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 At bannetråden alltid stopper opp før høydepunkt Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Er utrolig lett å fyre opp hestekølla, det er en fryd. At bannetråden alltid stopper opp før høydepunkt Kan du ikke bare banne så jeg får høydepunktet for en gangs skyld Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Jeg vil ha det! jeg skal ta igjen latias! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. desember 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Ro ned på språkbruken og personangrepene, er dere snille. En håndfull innlegg har blitt slettet og et stykk sinnatagg har fått juleferie.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. 6 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Hahahah. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Siste skoledag før juleferie imorgen, og vi skal på skolen å danse rundt et juletre i en liten halvtime for å så gå hjem. Møter vi ikke opp får vi en dags fravær. For noe dritt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Huff, kjipt. Har aldri likt juleavslutninger utenom i dag siden en fyr tok med seg Gamecube. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå