djgudleif Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Har ikke våknet uthvilt på over en uke. Får ikke sove heller, gay opplegg ass Lenke til kommentar
sevs Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Trenger plutselig bare 5 timer med søvn. Sovner jeg nå, blir jeg trøtt når jeg skal stå opp kl 10. Står jeg opp, må jeg ha en times søvn senere i dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Våkna uthvilt i sted for første gang på flere måneder. Bare synd jeg våkna av at jeg klødde som fy. Kunne sikkert sovet en liten halvtime til om ikke leggene mine klødde så jævlig. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Folk på kontoret som har jobbet her i over 2 år, og fortsatt behøver hjelp med noe så simpelt som å bytte papir i en skriver. 1 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Kommet inn på college i USA, men skolen roter nå så inni helvete med papirene. To ganger nå har brev bare "forsvunnet" i posten. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Folk på kontoret som har jobbet her i over 20 år, og fortsatt behøver hjelp med noe så simpelt som å bytte papir i en skriver. Sånn, nå gjelder det der for meg også. 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 (endret) Folk på kontoret som har jobbet her i over 2 år, og fortsatt behøver hjelp med noe så simpelt som å bytte papir i en skriver. Vel, de "skriverne" og kopimaskingreiene på kontorer er fuckings monstermaskiner som jeg holder meg langt unna. Å bytte papir er greit nok, men det er jo 4 skuffer man kan bytte papir på. Husker jeg jamma noe papir i en sånn fettsvær skriver... Det kom en fyr som åpna ca 7 luker jeg ikke visste fantes en gang, bretta hele mekanismen fra innsiden og ut som i Transformers, før han fant papiret som hadde satt seg fast. Endret 10. juni 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Alle klarer å fylle på papir, men enkelte (gamlinger) har så ekstrem teknofrykt at de ikke tør å gjøre de enkleste operasjoner. Som mine besteforeldre som omtrent tror at PCen sprenger om de trykker på feil knapp. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 At jeg aldri lærer. Kvalm av for mye feil mat og for lite riktig mat. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Nå fikk jeg lyst på feil mat. At jeg aldri lærer, jeg heller. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fittesatan i helvete som det klør. Allergitabletter hjelper ikke, kortisonkrem hjelper ikke, legene mine er på to ukers ferie i Spania. Herlig. >< Med min flaks har jeg vel fått skabb eller noe lignende, det til tross for at det fortsatt ser ut som små myggstikk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 TA En kortionsonsprøyte? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hater sigarettrøyk Faen så usexy og jævlig det er med de som røyker.. Har aldri røkt fast, men jeg har røyket mye på fest før, unnskyld til alle som har vært i nærheten av meg da det har skjedd.. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 TA En kortionsonsprøyte? Har ikke tilgang til slikt. 2 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Hater sigarettrøyk Faen så usexy og jævlig det er med de som røyker.. Har aldri røkt fast, men jeg har røyket mye på fest før, unnskyld til alle som har vært i nærheten av meg da det har skjedd..Apropo det. Hva syns dere om å si ifra til røykende om at en ikke syns det er greit? Satt nylig på en restaurant, og siden det var så fint vær ville vi sitte ute. Etter at vi hadde fått maten vår kommer det et par og setter seg til å dampe like bak oss. Ikke stod det askebeger på bordene heller, de stumpet røyken i ei bøtte med vann like bortenfor. En av våre reagerer ekstra mye på røyk og måtte gå bort, da midt i måltidet. Prøvde på en fin måte å spørre de bak om de ikke kunne finne seg et annet sted, men da fikk vi bare noen snøft tilbake. Var det greit av oss å be de droppe røyken? 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Ja, når den plager dere, så. Jeg synes at røykere burde vise hensyn ovenfor de som ikke røyker. Jeg synes røykerene dere kom utfor var veldig uhøflige. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) TA En kortionsonsprøyte? Har ikke tilgang til slikt. JO, gå til lege.. Hjelper meg som faen. Men så går jeg rundt med adrenalinsprøyte også. (EpiPen) Endret 11. juni 2014 av Bundy Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Fastlegen min er på ferie, og det samme er legen jeg vanligvis bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå