Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Anne Grosvold i Dagsnytt 18 i dag. Da det var innslag om D-Dagen og hun intervjuet seriøse personer om det (en alvorlig sak som kostet enormt mange liv) satt hun og flirte og syns det var morsomt.

Da det deretter var et innslag om kritikk mot NRKs nekt av kors på halsen for ansatte på TV, ble hun plutselig så veldig alvorlig og seriøs.

 

Irriteret meg at jeg ikke fikk spørre henne der og da hvorfor hun sitter og ler av D-dag markeringen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Han der savile fyren, helt ufattelig at en fyr kan gjøre noe så fryktelig og mot så mange barn!

 

Anne Grosvold i Dagsnytt 18 i dag. Da det var innslag om D-Dagen og hun intervjuet seriøse personer om det (en alvorlig sak som kostet enormt mange liv) satt hun og flirte og syns det var morsomt.

Da det deretter var et innslag om kritikk mot NRKs nekt av kors på halsen for ansatte på TV, ble hun plutselig så veldig alvorlig og seriøs.

 

Irriteret meg at jeg ikke fikk spørre henne der og da hvorfor hun sitter og ler av D-dag markeringen.

Hun høres ut som ei slik fjortis jente

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Når ting ikke funker selv om all funksjonalitet tilsier det. VPN til jobben funker som det skal, får tilgang til nettverksmappene og gjort maskinen min medlem av domenet, får pinget med 0 tap, men funker programmene? Nope, får ikke tilgang til serveren.. FML.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Ting som irriterer meg, at dem ikke gidder å hjelpe han gamle mannen som ligger hjerneskada i thailand med å komme hjem, og så kommer det med tulle unnskyldninger som dem ikke har råd. Hvor mye koster det for en fordømt billett!

 

Noen burde starte en innsamlings aksjon der vi samler opp penger slik han kan komme hjem til familien sin

 

 

 

 

Gratis mus og billig sprit. Ser ingen grunn til å IKKE flytte hit.

Hørte jeg noen si mus? :)
Må være kjipt uten. Hadde ikke jeg greid.

 

Heh hva snakker du om?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...