tom waits for alice Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 De er barn. Hva forventer du? Foreldre som lærer dem folkeskikk? Geir 4 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Word. Foreldra nå om dagen lærer ikke barna det og vær forsiktig, sier man noe til en unge som ikke oppfører seg så får man bråk Passordrotet... måtte bytte en haug med passord etter ebay incidenten og forskjellig å sliter da seff med å huske alle sammen Lenke til kommentar
Coa Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 De er barn. Hva forventer du? Foreldre som lærer dem folkeskikk? Geir Men barn kommer fortsatt til å være barn. Det finnes grenser, men å om man skal sitte å irritere seg over unger som ikke utviser folkeskikk så har man mye frustrasjon i vente. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Men var hun tjukk? er det liksom helt greit å holde på slik mot mennesker som er overvektige ? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Men var hun tjukk? er det liksom helt greit å holde på slik mot mennesker som er overvektige ? Neida, det svir værre om det er sant. Jeg bare lurte. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Folk som skal drive å si at man skal skjerpe seg uten at man kjenner dem... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Kan du komme med et eksempel? Hvem har bedt deg om å skjerpe deg, og hvorfor måtte du det? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 (endret) Folk som skal drive å si at man skal skjerpe seg uten at man kjenner dem... Jeg bruker å svare noe sånt som "helvetes fetthøl av et menneske, dra deg til helvete vekk" Endret 3. juni 2014 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Folk som skal drive å si at man skal skjerpe seg uten at man kjenner dem... Jeg bruker å svare noe sånt som "helvetes fetthøl av et menneske, dra deg til helvete vekk" Det hadde jeg ikke turt og jeg syns egentlig det er ubehagelig å si eller motta slike ord. Føler at vi lever i en sivil verden i 2014 og vi er voksne og da burde vi kunne klare å formilde språk bruke:) Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Spoilers... Då av GoT spesielt. Og vedkommande meinte at ho ikkje hadde spoila noke, sjølv om eg fort skjønte kva ho meinte. Sukk... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Men var hun tjukk? Det kalles "korpulent" i disse dgr........ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 At det er så forbaska varm, gimme rein! Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 folk som hogger samme treningsapparatet i flere timer. Bli no ferdig for faen 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Men var hun tjukk? er det liksom helt greit å holde på slik mot mennesker som er overvektige ? Ja. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Min bestemor hadde for vane å mobbe meg foran andre da jeg var tykk, og andre ting. At jeg hadde rar hårfasong, at jeg var ugift osv. Brydde meg ikke om det, men andre reagerte litt da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Min bestemor hadde for vane å mobbe meg foran andre da jeg var tykk, og andre ting. At jeg hadde rar hårfasong, at jeg var ugift osv. Brydde meg ikke om det, men andre reagerte litt da. Din egen bestemor? Det var kaldt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja hun var bare sånn, så vi måte bare bære over med henne. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Men var hun tjukk? Det kalles "korpulent" i disse dgr........ "Hun var ikke tjukk, men hun hadde en enorm tilstedeværelse." Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Ja hun var bare sånn, så vi måte bare bære over med henne. Hun har sikkert dårlig samvittighet nå i hennes edre dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå