Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Half-niece-in-law – daughter of one's wife/husband's half-brother/half-sister; wife of one's half-nephew

 

Faens hodepine!

avatar fra gjøkeredet ser jeg :p jævlig morsom film tbh..

 

Jeg syntes at norsk irriterer... Spesielt det med nynorsk, men norsk i det hele tatt kan vi droppe, importer engelsk pliiis :) om hele verden hadde vært engelsktalende kunne jeg dratt til thailand og bestilt en pizza uten blekksprut og kokt fiskerogn. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Finnes det noen god grunn til å ikke være på Facebook utenom "det er så kult å være annerledes" eller at man er 8 år?

 

Mange grunner for det!

 

1. Liker ikke markedstragegien deres.

2. Altfor mange idioter der for en komfortabel mental tilstand.

3. Det er like greit å bruke ett forum, det er faktisk bedre synes jeg.

4. Lager alle personlige opplysninger du noen gang skulle gi ut.

5. Har ikke noe imot å bryte "taushetsplikten" sin til media.

 

Jeg kan fortsette...

 

Jeg ser på The Big Bang Theory nå, S02E07, der det vises at Sheldon bruker Internet Explorer 6. Det er høyst urealistisk og ødelegger opplevelsen min totalt. For ikke å snakke om et par episoder tidligere der Penny blir hektet på Age of Conan og ikke engang kommer i maxlvl.

 

Han brukte også Windows Vista i en episode, irriterende.

 

Det overrasker meg at han bruker Windows i det hele tatt... Regnet med han brukte Linux helt til jeg merket det.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Finnes det noen god grunn til å ikke være på Facebook utenom "det er så kult å være annerledes" eller at man er 8 år?

 

Mange grunner for det!

 

1. Liker ikke markedstragegien deres.

2. Altfor mange idioter der for en komfortabel mental tilstand.

3. Det er like greit å bruke ett forum, det er faktisk bedre synes jeg.

4. Lager alle personlige opplysninger du noen gang skulle gi ut.

5. Har ikke noe imot å bryte "taushetsplikten" sin til media.

 

Jeg kan fortsette...

 

1. Okai

2. Er ikke sånn at du må legge til folk du ikke liker som venner eller i det hele tatt vise det de skriver.

3. Fins ikke et forum som "alle" bruker som også kommer med en eventting alle ser osv. Facebook er også bedre til å spre dårlige enlinjersvitser.

4. Grei den, dog jeg ser ikke hvorfor noen skulle ville poste personlige opplysninger på Facebook som ikke finnes overralt ellers.

5. Det har ikke diskusjon heller.

 

Jeg ser på The Big Bang Theory nå, S02E07, der det vises at Sheldon bruker Internet Explorer 6. Det er høyst urealistisk og ødelegger opplevelsen min totalt. For ikke å snakke om et par episoder tidligere der Penny blir hektet på Age of Conan og ikke engang kommer i maxlvl.

Han brukte også Windows Vista i en episode, irriterende.

 

Det overrasker meg at han bruker Windows i det hele tatt... Regnet med han brukte Linux helt til jeg merket det.

 

Jeg reagerte også på det, dog ikke før jeg begynte å skrive denne forumposten.

 

e: den forrige forumposten

Endret av Cowboy Bob
Lenke til kommentar

1. Okai

2. Er ikke sånn at du må legge til folk du ikke liker som venner eller i det hele tatt vise det de skriver.

3. Fins ikke et forum som "alle" bruker som også kommer med en eventting alle ser osv. Facebook er også bedre til å spre dårlige enlinjersvitser.

4. Grei den, dog jeg ser ikke hvorfor noen skulle ville poste personlige opplysninger på Facebook som ikke finnes overralt ellers.

5. Det har ikke diskusjon heller.

 

2. Jeg har da ikke planer om å legge til idioter hvis jeg registrerer meg på facebook. Det er tanken over at det er så mange av dem der som irriterer.

3. Hvordan er facebook egentlig stort annerledes enn ett forum? Eneste store forskjellen er vel at facebook bruker vegg.

4. Idioter gjør det, personlig hadde jeg registrert meg med falsk konto.

5. Jeg sa ikke diskusjon har noe slikt, men her står det ikke noe om at all ansvar over personlig informasjon er fraskrevet.

 

Hvorfor skal man argumentere om dette? Du spurte jo nesten om det da du sa de eneste som ikke har facebook er 8 år gammel eller skal absolutt gå imot mainstream. Jeg ga deg mine grunner og meninger.

 

 

Irriterer meg at jeg våknet etter 50 minutter søvn og ikke har fått sove igjen, og nå sitter jeg her igjen...

 

EDIT: Til #2: Jeg vet at alle disse idiotene faktisk eksisterer, og de fleste av mennesker i dag er idioter i den virkelige verden, men jeg gidder ikke å bruke en nettside der man ikke kan ha en seriøs diskusjon uten at en idiot kommer og sier noe uhyre dumt som ikke er gjennomtenkt i det hele tatt.

 

Jeg har en noen venner som ikke er de mest gjennomtenkte og kunnskapsrike, men jeg ser ikke på dem som idioter av grunner som respekt. Krysser egentlig litt linjen med å si at de ikke kan så mye.

 

Tanken av å diskutere med dem enda ett sted, og oftere, driver meg til vannvidd.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

1. Okai

2. Er ikke sånn at du må legge til folk du ikke liker som venner eller i det hele tatt vise det de skriver.

3. Fins ikke et forum som "alle" bruker som også kommer med en eventting alle ser osv. Facebook er også bedre til å spre dårlige enlinjersvitser.

4. Grei den, dog jeg ser ikke hvorfor noen skulle ville poste personlige opplysninger på Facebook som ikke finnes overralt ellers.

5. Det har ikke diskusjon heller.

 

Hvorfor skal man argumentere om dette? Du spurte jo nesten om det da du sa de eneste som ikke har facebook er 8 år gammel eller skal absolutt gå imot mainstream. Jeg ga deg mine grunner og meninger.

Fordi det er relativt underholdende mens jeg streamer The Big Bang theory via treige sider. Jeg kunne jo selvfølgelig ha diskutert noe som ikke går på personlige preferanser, men da hadde jeg måttet se lenger etter en passe teit diskusjon enn "Mine innlegg".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...