haakl Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Half-niece-in-law – daughter of one's wife/husband's half-brother/half-sister; wife of one's half-nephew Faens hodepine! avatar fra gjøkeredet ser jeg jævlig morsom film tbh.. Jeg syntes at norsk irriterer... Spesielt det med nynorsk, men norsk i det hele tatt kan vi droppe, importer engelsk pliiis om hele verden hadde vært engelsktalende kunne jeg dratt til thailand og bestilt en pizza uten blekksprut og kokt fiskerogn. 1 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg ser på The Big Bang Theory nå, S02E07, der det vises at Sheldon bruker Internet Explorer 6. Det er høyst urealistisk og ødelegger opplevelsen min totalt. For ikke å snakke om et par episoder tidligere der Penny blir hektet på Age of Conan og ikke engang kommer i maxlvl. 3 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Rett og slett: å pakke inn julegaver. Et reint helvete. Bytta til meg 2 timers montering av møbler i stedet. For en lettelse. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Finnes det noen god grunn til å ikke være på Facebook utenom "det er så kult å være annerledes" eller at man er 8 år? Mange grunner for det! 1. Liker ikke markedstragegien deres. 2. Altfor mange idioter der for en komfortabel mental tilstand. 3. Det er like greit å bruke ett forum, det er faktisk bedre synes jeg. 4. Lager alle personlige opplysninger du noen gang skulle gi ut. 5. Har ikke noe imot å bryte "taushetsplikten" sin til media. Jeg kan fortsette... Jeg ser på The Big Bang Theory nå, S02E07, der det vises at Sheldon bruker Internet Explorer 6. Det er høyst urealistisk og ødelegger opplevelsen min totalt. For ikke å snakke om et par episoder tidligere der Penny blir hektet på Age of Conan og ikke engang kommer i maxlvl. Han brukte også Windows Vista i en episode, irriterende. Det overrasker meg at han bruker Windows i det hele tatt... Regnet med han brukte Linux helt til jeg merket det. Endret 20. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Grunnen til det, er at Microsoft sponser serien. 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Finnes det noen god grunn til å ikke være på Facebook utenom "det er så kult å være annerledes" eller at man er 8 år? Mange grunner for det! 1. Liker ikke markedstragegien deres. 2. Altfor mange idioter der for en komfortabel mental tilstand. 3. Det er like greit å bruke ett forum, det er faktisk bedre synes jeg. 4. Lager alle personlige opplysninger du noen gang skulle gi ut. 5. Har ikke noe imot å bryte "taushetsplikten" sin til media. Jeg kan fortsette... 1. Okai 2. Er ikke sånn at du må legge til folk du ikke liker som venner eller i det hele tatt vise det de skriver. 3. Fins ikke et forum som "alle" bruker som også kommer med en eventting alle ser osv. Facebook er også bedre til å spre dårlige enlinjersvitser. 4. Grei den, dog jeg ser ikke hvorfor noen skulle ville poste personlige opplysninger på Facebook som ikke finnes overralt ellers. 5. Det har ikke diskusjon heller. Jeg ser på The Big Bang Theory nå, S02E07, der det vises at Sheldon bruker Internet Explorer 6. Det er høyst urealistisk og ødelegger opplevelsen min totalt. For ikke å snakke om et par episoder tidligere der Penny blir hektet på Age of Conan og ikke engang kommer i maxlvl. Han brukte også Windows Vista i en episode, irriterende. Det overrasker meg at han bruker Windows i det hele tatt... Regnet med han brukte Linux helt til jeg merket det. Jeg reagerte også på det, dog ikke før jeg begynte å skrive denne forumposten. e: den forrige forumposten Endret 20. desember 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Sæd irriterer meg. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Ja, det kan være litt plagsomt til tider. Irriterer meg over at jeg ikke kan se hvem som leser denne høyst interessante tråden klokken 1:11 AM. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Alt på forumet svikter, det har bare hver sin periode. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) 1. Okai 2. Er ikke sånn at du må legge til folk du ikke liker som venner eller i det hele tatt vise det de skriver. 3. Fins ikke et forum som "alle" bruker som også kommer med en eventting alle ser osv. Facebook er også bedre til å spre dårlige enlinjersvitser. 4. Grei den, dog jeg ser ikke hvorfor noen skulle ville poste personlige opplysninger på Facebook som ikke finnes overralt ellers. 5. Det har ikke diskusjon heller. 2. Jeg har da ikke planer om å legge til idioter hvis jeg registrerer meg på facebook. Det er tanken over at det er så mange av dem der som irriterer. 3. Hvordan er facebook egentlig stort annerledes enn ett forum? Eneste store forskjellen er vel at facebook bruker vegg. 4. Idioter gjør det, personlig hadde jeg registrert meg med falsk konto. 5. Jeg sa ikke diskusjon har noe slikt, men her står det ikke noe om at all ansvar over personlig informasjon er fraskrevet. Hvorfor skal man argumentere om dette? Du spurte jo nesten om det da du sa de eneste som ikke har facebook er 8 år gammel eller skal absolutt gå imot mainstream. Jeg ga deg mine grunner og meninger. Irriterer meg at jeg våknet etter 50 minutter søvn og ikke har fått sove igjen, og nå sitter jeg her igjen... EDIT: Til #2: Jeg vet at alle disse idiotene faktisk eksisterer, og de fleste av mennesker i dag er idioter i den virkelige verden, men jeg gidder ikke å bruke en nettside der man ikke kan ha en seriøs diskusjon uten at en idiot kommer og sier noe uhyre dumt som ikke er gjennomtenkt i det hele tatt. Jeg har en noen venner som ikke er de mest gjennomtenkte og kunnskapsrike, men jeg ser ikke på dem som idioter av grunner som respekt. Krysser egentlig litt linjen med å si at de ikke kan så mye. Tanken av å diskutere med dem enda ett sted, og oftere, driver meg til vannvidd. Endret 21. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 3. Chat? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Hva er chatten brukbar til? Man trenger jo ikke 5 forskjellige IMs heller. Nei, jeg holder meg til Xfire, MSN og Skype, da rekker jeg alle jeg kjenner. Endret 21. desember 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Hva er chatten brukbar til? Man trenger jo ikke 5 forskjellige IMs heller. Nei, jeg holder meg til Xfire, MSN og Skype, da rekker jeg alle jeg kjenner. Litt sant det. Har noen på skype jeg pleier å snakke med, sammed med msn. Men skype og msn dekker noen av de viktigste personene. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 1. Okai 2. Er ikke sånn at du må legge til folk du ikke liker som venner eller i det hele tatt vise det de skriver. 3. Fins ikke et forum som "alle" bruker som også kommer med en eventting alle ser osv. Facebook er også bedre til å spre dårlige enlinjersvitser. 4. Grei den, dog jeg ser ikke hvorfor noen skulle ville poste personlige opplysninger på Facebook som ikke finnes overralt ellers. 5. Det har ikke diskusjon heller. Hvorfor skal man argumentere om dette? Du spurte jo nesten om det da du sa de eneste som ikke har facebook er 8 år gammel eller skal absolutt gå imot mainstream. Jeg ga deg mine grunner og meninger. Fordi det er relativt underholdende mens jeg streamer The Big Bang theory via treige sider. Jeg kunne jo selvfølgelig ha diskutert noe som ikke går på personlige preferanser, men da hadde jeg måttet se lenger etter en passe teit diskusjon enn "Mine innlegg". Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Det som irriterer? At lillefingeren og ringfingeren på høyre hånd er iskalde. De andre fingrene mine er varme..? Endret 21. desember 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Stikk dem i rumpen, da blir de varme. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Stikk dem i rumpen, da blir de varme. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Er dette virkelig verdt spalteplass i Norges største avis? http://www.vg.no/musikk/artikkel.php?artid=10012504 HERREGUUUUD! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Største =/= beste Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2010 Største =/= beste Det var ikke det hu sa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå