djgudleif Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 (endret) Folk som ikke respekterer helligdagsfreden. Helligdagsfaenskap setter verden på pause. Endret 29. mai 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Sommerens beste vær kommer alltid i eksamensperioden. Ekstra møkk når det er fridag, og det i tillegg er mange medstudenter som er ferdig med eksamener. 2 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Sommerens beste vær kommer alltid i eksamensperioden. Ekstra møkk når det er fridag, og det i tillegg er mange medstudenter som er ferdig med eksamener.Rimelig perfekt beskrivelse av livet mitt nå. Bare legg til at faget jeg leser til er beslutningsanalyse i Excel, så det går ikke an å lese utendørs i solen - må ha en PC. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Det irriterer meg at jeg har glemt hva jeg irriterte meg over. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Rimelig perfekt beskrivelse av livet mitt nå. Bare legg til at faget jeg leser til er beslutningsanalyse i Excel, så det går ikke an å lese utendørs i solen - må ha en PC.>excel Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Faen som jeg hater folk som avtaler tid men ikke møter opp uten å gi beskjed om forsinkelser. 1 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 http://www.tv2.no/2014/05/29/nyheter/5646903 PR-kåt svindler. Hadde jeg jobbet i politiet hadde jeg satt denne "klarsynte" som hovedmistenkt. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 29. mai 2014 Del Skrevet 29. mai 2014 Når jeg sitter å plystrer med en sang, ser bak meg, og bikkja skjønner ikke en dritt. Jeg bruker plystring som mange kommandoer, og jeg forvirrer hunden når jeg sitter her å plystrer med. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Bier som prøver å komme inn vinduet mitt om morgenen. Bråker som faen, og de gir seg ikke før jeg går bort å slår de ihjel. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) Først var utfordringa på FB å styrte en øl, så var det badeutfordringa. Helt greie ting, om det kanskje gikk litt over styr. Sporty i det minste og de kom med jevne mellomrom. Men nå er trenden blitt å utfordre, ikke utfordringa i seg selv. Alle finner på sære ting så nå er det utfordringer på alt mulig rart og det er helt bak mål. "Skriv tre positive ting i tre dager" "Skriv tre positive ting om tre venner" Hva slags UTFORDRING er det? Trenger ikke å vise seg selv på film eller gå ut av huset engang... Det minner om gammeldags kjedebrev. Endret 30. mai 2014 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Først var utfordringa på FB å styrte en øl, så var det badeutfordringa. Helt greie ting, om det kanskje gikk litt over styr. Sporty i det minste og de kom med jevne mellomrom. Men nå er trenden blitt å utfordre, ikke utfordringa i seg selv. Alle finner på sære ting så nå er det utfordringer på alt mulig rart og det er helt bak mål. "Skriv tre positive ting i tre dager" "Skriv tre positive ting om tre venner" Hva slags UTFORDRING er det? Trenger ikke å vise seg selv på film eller gå ut av huset engang... Det minner om gammeldags kjedebrev. Den med øl har jeg ikke fått med meg :-( Men tror det bbegynte i USA med burnout nominations Blant drifterene, spredde seg til Norge via Aasbø, også var det gående Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) En meget tilbakestående fyr jeg kjenner, lagde denne siden, og prøver å få meg til å like den.. https://www.facebook.com/FredrikMidtsjo Takk for støtten til denne siden, men vi trenger en liten boost før det blir daglige innlegg. Så vi MÅ nokk få 100 Som dere kanskje vet er Fredrik nå i Sandens Ulf, og for 26 dager siden skåret han sitt 2 mål i årets Tippeliga. Det hadde vært utrolig gøy om han hadde skåret et par mål slik at han kommer opp på 10 eller i alle fall 5 mål i de resterene kampene. Også håper vi å få 100 likes på siden ut året, del og inviter venner. Liker Liker Erlando HD Gaming Endret 30. mai 2014 av iFire Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=QRxTvyQGbqY Dette er jo reint gull. Endret 30. mai 2014 av Refsa Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Pappa klarte å klippe fiberkabelen med hekkesaks.. nå er vi uten tv og internett i nesten 1 uke. 2 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. mai 2014 Del Skrevet 30. mai 2014 Haha, folk får til de rareste ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå