Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg at kona ikke har mensen, men det var bare fordi jeg så noen som mente det motsatte her....

 

Men det jeg skulle si, er at jeg irriterer meg over at det er for få natteravner på nett, fordi i helgen etter noen öl og whisky så ja jeg er natteravn og B-menneske + og skulle önske det var flere av oss....

Lenke til kommentar

Nøyaktig hva i helvete er vitsen med post i butikk når A) de ansatte ikke vet hva som er opp ned på et frimerke og B) de uansett må henvise meg til et vanlig postkontor for at jeg skal kunne få hjelp? Hvis det ikke kan fungere som et vanlig postkontor, hva er da poenget?!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nøyaktig hva i helvete er vitsen med post i butikk når A) de ansatte ikke vet hva som er opp ned på et frimerke og B) de uansett må henvise meg til et vanlig postkontor for at jeg skal kunne få hjelp? Hvis det ikke kan fungere som et vanlig postkontor, hva er da poenget?!

 

Det er ikke slik der jeg jobber/jobbet. Vi går gjennom en opplæring først der det meste basic som frimerker, pakker, osv. blir tatt opp. Alt det som du nevner skal en som er lært opp i Post i Butikk kunne. Vi får også opplæring i hvordan man skal forholde seg til kunder og hvor man kan finne informasjon om det er noe man ikke kan. Man skal egentlig ikke få opprettet en egen postkonto til postterminalen før denne opplæringen er gjennomført. Problemet er at 1. man kan låne kontoen til en anen ansatt, eller 2. om postansvarlig er lat lager personen bare en konto og gir faen. Hadde jeg hvert deg ville jeg rapportert PiB avdelingen til posten, da det er langt i fra slik planen bak PiB var.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...