Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Er vel egentlig min egen feil. Den små-rengjør skrivehodet før den slår seg på, og jeg har ikke brukt fargeblekk på flere år.

Bruker den heller sjeldent også, disse dager. Har brukt skolen.

I tillegg har jeg feilsøkt litt og tror at det er så enkelt som å rengjøre et par bittesmå svamper.

Endret av sevs
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk et tips da jeg kjøpte ny i fjor, og sa at jeg bruker skrivern så forbaska sjelden. La den stå på i stand by hele tiden sa han, for da kjører den en rengjøringsrunde automatisk inni mellom sa han. Det var det at man skrudde den helt av som ofte var feilen sa han.

Lenke til kommentar

Politisk korrekte mennesker er stort sett kjedelige.

De er forutsigbare og de tenker sjeldent selv.
20110523.gif
Jeg husker at jeg tenkte slik som det før, at alle var sauer, men så begynte jeg å tenke at alle tenker sikkert som meg. Men en slik åpenbaring er jo next level shit så det må jo være noe spesielt med meg siden jeg har såppas selvinnsikt trodde jeg, men så igjen begynte jeg å tenke at alle tenker sikkert slik også... og det gikk bare dypere så nå er jeg på level 7 elns Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg husker at jeg tenkte slik som det før, at alle var sauer, men så begynte jeg å tenke at alle tenker sikkert som meg. Men en slik åpenbaring er jo next level shit så det må jo være noe spesielt med meg siden jeg har såppas selvinnsikt trodde jeg, men så igjen begynte jeg å tenke at alle tenker sikkert slik også... og det gikk bare dypere så nå er jeg på level 7 elns

Du er bare en sheep som tror han han har selvinnsikt.

Lenke til kommentar

Jeg husker at jeg tenkte slik som det før, at alle var sauer, men så begynte jeg å tenke at alle tenker sikkert som meg. Men en slik åpenbaring er jo next level shit så det må jo være noe spesielt med meg siden jeg har såppas selvinnsikt trodde jeg, men så igjen begynte jeg å tenke at alle tenker sikkert slik også... og det gikk bare dypere så nå er jeg på level 7 elns

Med 7 milliarder mennesker på jorden, skal det godt gjøres at du har en eneste tanke som er unik.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...