Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Godt parkert: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/godt-parkert/a/10123708/ Edit: Irriterer meg ikke, men bare angående BMWer på avveie. 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 At man ikke kan velge hvilken reklame man vi ha, og hvilken man ikke vil ha i postkassen. Vi helst slippe det meste, men der er enkelte av dem jeg gjerne vil ha. Det kan du forsåvidt. Hvis du reserverer deg så gjelder det bare uaddressert reklame. Om det er spesielle firmaer du allikevel ønsker denne reklamen fra, kontakt dem og be dem sende den andressert, så kommer den fram. Geir Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 At man ikke kan velge hvilken reklame man vi ha, og hvilken man ikke vil ha i postkassen. Vi helst slippe det meste, men der er enkelte av dem jeg gjerne vil ha. Det kan du forsåvidt. Hvis du reserverer deg så gjelder det bare uaddressert reklame. Om det er spesielle firmaer du allikevel ønsker denne reklamen fra, kontakt dem og be dem sende den andressert, så kommer den fram. Geir Javel, okay. Så hvis jeg vil ha de små bladene som kommer fra fortrinnvis sånn som Clas Ohlson, Biltema, Jula, Jernia og Europris, så sender de dem adressert? Takk for tipset, da skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Når det gjelder Biltema og lignende, så legger de jo ofte katalogene og reklamebladene ut på websidene som PDF o. l., så du kan bla i dem online. Men ja, om du sender dem en epost og spør så sender de deg sikkert gjerne en katalog i posten. Det spørs dog om de har noe abonnementssystem for dette, så noen av dem må du nok spørre på nytt neste gang. Geir Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Når det gjelder Biltema og lignende, så legger de jo ofte katalogene og reklamebladene ut på websidene som PDF o. l., så du kan bla i dem online. Men ja, om du sender dem en epost og spør så sender de deg sikkert gjerne en katalog i posten. Det spørs dog om de har noe abonnementssystem for dette, så noen av dem må du nok spørre på nytt neste gang. Geir Ja du har jo et godt poeng der. Lurer rett og slett på om jeg skal klistre på de lappene nå. Har tenkt å reise bort noen dage, og har ikke lyst komme tilbake med postkassen stappfull av dritt og brever som ligger sontknødd nedi der. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Hva med å skrive en lapp: ingen uaddressert reklame unntatt clas ohlson biltema ikea jula jernia europris Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Godt parkert: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/godt-parkert/a/10123708/ Edit: Irriterer meg ikke, men bare angående BMWer på avveie. Det irriterer meg at det ikke virker som noen har sjekket om noen har omkommet og ligger under bilen e.l. Endret 19. mai 2014 av sevs Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Irriterer meg at TNT har feilsortert pakken min så den blir forsinket.. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Irriterer meg over at jeg gikk tom for plen å klippe. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Irriterer meg at naboen holder på å ødelegge plenklipperen sin. Jeg hører at den er tom for olje. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Varsku han så blir han vel glad. 1 Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Oslofolk.. Så på Pengene på bordet, paret som ikke viste at TEIG er et fjell. Hårteigen en foss eller en isbre? 700000 på en foss og en isbre lol. Melk kommer fra kua forresten.. Endret 19. mai 2014 av Gouldfan Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Oslofolk.. Så på Pengene på bordet, paret som ikke viste at TEIG er et fjell. Hårteigen en foss eller en isbre? 700000 på en foss lol. Melk kommer fra kua forresten.. ?!? Teig er ikke et fjell, men et jordstykke. Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Oslofolk.. Så på Pengene på bordet, paret som ikke viste at TEIG er et fjell. Hårteigen en foss eller en isbre? 700000 på en foss lol. Melk kommer fra kua forresten.. ?!? Teig er ikke et fjell, men et jordstykke. Nei du. Hårteigen er et fjell. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 ?!? Teig er ikke et fjell, men et jordstykke. Nei du. Hårteigen er et fjell. Teig er likevel et jordstykke: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=teig&bokmaal=+&ordbok=bokmaal 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 (endret) Varsku han så blir han vel glad. Jeg synes han burde lære av sine egne feil. Han blir passet på hele tiden. Han er for øvrig en sur gammel mann. Han bor ikke alene. Endret 19. mai 2014 av sevs Lenke til kommentar
Gouldfan Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 ?!? Teig er ikke et fjell, men et jordstykke.Nei du. Hårteigen er et fjell.Teig er likevel et jordstykke: http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=teig&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Det er flere fjell som har teigen i seg, du tenker på ordet teig som betyr eiendom/land. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 Jeg synes han burde lære av sine egne feil. Han blir passet på hele tiden. Han er for øvrig en sur gammel mann. Han bor ikke alene. Det er da du bare hinter litt til at den høres litt rar ut, så setter du deg i hagen med en pils, og venter på at den skal kollapse. Enjoy. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 irriterer meg at splitscreen gaming forsvinner Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 At det er så mye stress når man skal dra på tur. Gruer meg like mye som gleder meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå