Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At man ikke kan velge hvilken reklame man vi ha, og hvilken man ikke vil ha i postkassen. Vi helst slippe det meste, men der er enkelte av dem jeg gjerne vil ha.

 

Det kan du forsåvidt. Hvis du reserverer deg så gjelder det bare uaddressert reklame. Om det er spesielle firmaer du allikevel ønsker denne reklamen fra, kontakt dem og be dem sende den andressert, så kommer den fram.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

 

At man ikke kan velge hvilken reklame man vi ha, og hvilken man ikke vil ha i postkassen. Vi helst slippe det meste, men der er enkelte av dem jeg gjerne vil ha.

 

Det kan du forsåvidt. Hvis du reserverer deg så gjelder det bare uaddressert reklame. Om det er spesielle firmaer du allikevel ønsker denne reklamen fra, kontakt dem og be dem sende den andressert, så kommer den fram.

 

Geir :)

 

 

 

Javel, okay. Så hvis jeg vil ha de små bladene som kommer fra fortrinnvis sånn som Clas Ohlson, Biltema, Jula, Jernia og Europris, så sender de dem adressert? Takk for tipset, da skal jeg vurdere det. :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder Biltema og lignende, så legger de jo ofte katalogene og reklamebladene ut på websidene som PDF o. l., så du kan bla i dem online.

 

Men ja, om du sender dem en epost og spør så sender de deg sikkert gjerne en katalog i posten. Det spørs dog om de har noe abonnementssystem for dette, så noen av dem må du nok spørre på nytt neste gang.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Når det gjelder Biltema og lignende, så legger de jo ofte katalogene og reklamebladene ut på websidene som PDF o. l., så du kan bla i dem online.

 

Men ja, om du sender dem en epost og spør så sender de deg sikkert gjerne en katalog i posten. Det spørs dog om de har noe abonnementssystem for dette, så noen av dem må du nok spørre på nytt neste gang.

 

Geir :)

 

Ja du har jo et godt poeng der.

Lurer rett og slett på om jeg skal klistre på de lappene nå. Har tenkt å reise bort noen dage, og har ikke lyst komme tilbake med postkassen stappfull av dritt og brever som ligger sontknødd nedi der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...