BadCat Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Illustrasjonen er ubrukelig da folk som tenker utenfor boksen ikke gresser sammen med sauer. Folk som lever alternativt er ikke i bås med mennesker som slavisk følger tradisjoner og inndoktrinerte tankesett. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Illustrasjonen er ubrukelig da folk som tenker utenfor boksen ikke gresser sammen med sauer. Folk som lever alternativt er ikke i bås med mennesker som slavisk følger tradisjoner og inndoktrinerte tankesett. hvordan vet du det Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Fordi han ikke er en av dem, vel! Endret 17. mai 2014 av Knut Knudsen 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Har hatt ondt i magen hele i hele går og dag. Tør ikke ta en øll eller noe. Skal reise bort neste uke er meningen men da må det bli bedre. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Folk som presterer å feilstave øl. 3 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Tro hva man vil, men det er med hensikt for å markere at jeg uttaler det som "øll" og ikke "øl". Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Folk som uttaler det som ''øll'' irriterer, høres jo helt jalla ut Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Det er sånn det skal uttales. 6 Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Det uttales med dobbel l her i gården også, men det er ingen unnskyldning for å skrive feil. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Superchips med paprika , nesten ikke smak i den,,,,,,,men salt & pepper versjonen måtte de ta fra oss Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 noe som sier meg at jeg bør komme meg i seng. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Prata med en fyr på et vors i går. Han hadde en Bmw e36 M3 turbo som var godkjent. Men han vurderte snart å selge den, da den en dag kom til å gjøre han lappløs ifølge han selv.Så, da jeg var på en kjøretur nå i sta, så kom jeg til et rundkjøring med flere svarte striper som gikk et par runder rundt rundkjøringen for så å fortsette videre.50 meter bortenfor så lå det en 100% strøken (den hadde hvertfall vært det et par minutter før) Bmw i grøfta, deler og plastikk lå strødd.Det var selvfølgelig han jeg pratet med dagen før, som hadde mistet kontroll da han hadde lekt seg litt Utrolig synd, da det var en helt fantastisk rå bil.. Dette gjelder en rundkjøring hvor det er maks 1-2 biler i minuttet på en sen søndag, så selv om det er umoralsk å kjøre slikt på veiene så var det 100% trygt og oversiktlig der hvor han kjørte. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Bilen ligger i grøfta og du presterer å si at det er 100% trygt? 4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 I forhold til andre biler da vet du:p Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Ja, det er ihvertfall ikke mange andre biler å krasje med nede i grøfta. Seriøst, vil han sladde får han bygge seg bane. Ellers kan det fort bli hans bane. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 Illustrasjonen er ubrukelig da folk som tenker utenfor boksen ikke gresser sammen med sauer. Folk som lever alternativt er ikke i bås med mennesker som slavisk følger tradisjoner og inndoktrinerte tankesett. Jeg synes da virkelig at mange av de som selv hevder at de "tenker utenfor boksen", generelt sett har veldig like tanker. Heftige og originale tanker om at resten av befolkningen er indoktrinert pleier å være den samme gamle regla. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. mai 2014 Del Skrevet 18. mai 2014 (endret) Godt parkert: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/godt-parkert/a/10123708/ Edit: Irriterer meg ikke, men bare angående BMWer på avveie. Endret 18. mai 2014 av Tåkelur 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. mai 2014 Del Skrevet 19. mai 2014 At man ikke kan velge hvilken reklame man vi ha, og hvilken man ikke vil ha i postkassen. Vi helst slippe det meste, men der er enkelte av dem jeg gjerne vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå