Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prata med en fyr på et vors i går. Han hadde en Bmw e36 M3 turbo som var godkjent. Men han vurderte snart å selge den, da den en dag kom til å gjøre han lappløs ifølge han selv.

Så, da jeg var på en kjøretur nå i sta, så kom jeg til et rundkjøring med flere svarte striper som gikk et par runder rundt rundkjøringen for så å fortsette videre.
50 meter bortenfor så lå det en 100% strøken (den hadde hvertfall vært det et par minutter før) Bmw i grøfta, deler og plastikk lå strødd.
Det var selvfølgelig han jeg pratet med dagen før, som hadde mistet kontroll da han hadde lekt seg litt :cry:

Utrolig synd, da det var en helt fantastisk rå bil..
Dette gjelder en rundkjøring hvor det er maks 1-2 biler i minuttet på en sen søndag, så selv om det er umoralsk å kjøre slikt på veiene så var det 100% trygt og oversiktlig der hvor han kjørte.

Lenke til kommentar

Illustrasjonen er ubrukelig da folk som tenker utenfor boksen ikke gresser sammen med sauer. Folk som lever alternativt er ikke i bås med mennesker som slavisk følger tradisjoner og inndoktrinerte tankesett.

Jeg synes da virkelig at mange av de som selv hevder at de "tenker utenfor boksen", generelt sett har veldig like tanker. Heftige og originale tanker om at resten av befolkningen er indoktrinert pleier å være den samme gamle regla.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...