Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som absolutt skal skrive Sangnavn - Artist istedenfor omvendt.

En jeg kjenner som er musikklærer, gitarist, musikkelsker, musikknerd og selvhod gjør bl.a. dette.

Folk som absolutt skal skrive Sangnavn - Artist istedenfor omvendt.

En jeg kjenner som er musikklærer, gitarist, musikkelsker, musikknerd og selvgod gjør bl.a. dette.

Lenke til kommentar

 

Har aldri forstått meningen med det utsagnet. Man tjener ikke på å spare, man utsetter bare bruket. :wee:

Vel, når man sparer penger får man også renter, så man tjener faktisk på å spare. :)

 

 

Det er vel strengt tatt forvaltning og ikke direkte "sparing" i sin reneste form.

 

Edit: Irriterer meg at jeg har en melmidd infestering i gulvteppet. Greit nok at de er rimelig harmløse, men det er motbydelig å ha små insekter kravle rundt på alt som har vært i kontakt med gulvet.

Det verste er at de ikke er en skikkelig måte å fjerne de på heller. Man må bare få ned temperatur og luftfuktighet og vente på at de dør ut.

 

Jeg hater teppegulv!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

 

Folk som sier gratulerer med dagen, jeg har ikke bursdag...

endelig noen andre som synes det er kleint.

 

personlig finner jeg 17.mai generelt litt irriterende.

Det er fint at folk vil feire denne dagen og ha nasjonalfølelse osv, men det er 100% frivillig. Ikke forvent å se meg i dress

 

Og jeg er ikke norgeshater eller noe men det er en fridag så jeg bruker det som det

Endret av ikkespisgress
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...