Emancipate Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Folk som "dismisser" sanger med "falskt!". Ca :55 til 1:10 synger han "falsk" flere ganger, og det er det beste partiet i hele sangen. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ferdig å se Chuck og White Collar, har ingen anelse hva jeg skal ta meg til.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ferdig å se Chuck og White Collar, har ingen anelse hva jeg skal ta meg til.. Hva med å se noe bra til en forandring? Det pleier å gjøre susen. 1 Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Ferdig å se Chuck og White Collar, har ingen anelse hva jeg skal ta meg til.. Hva med å se noe bra til en forandring? Det pleier å gjøre susen. Hahaha Jeg vet ikke hva jeg skal se. Hva er bra da? Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har aldri forstått meningen med det utsagnet. Man tjener ikke på å spare, man utsetter bare bruket. Vel, når man sparer penger får man også renter, så man tjener faktisk på å spare. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Bilen er langt ifra ren. Glemte å vaske rett etter jobb i dag, gadd heller ikke stå i endeløs kø for å få vasket den i kveld. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 (endret) Bruk høytrykkspyler som varmer opp vannet, slik at du ikke tømmer varmtvannstanken til huset. Og vask den selv. Endret 16. mai 2014 av Ted Bundy 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Har ikke tilgang på slikt her jeg bor desverre. Den skal ikke brukes i morgen uansett tho, hvertfall ikke så folk ser den Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Da kjøper du en høytrykkspyler så lønner det seg fort Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Folk som absolutt skal skrive Sangnavn - Artist istedenfor omvendt. 3 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 Folk som absolutt skal skrive Sangnavn - Artist istedenfor omvendt. En jeg kjenner som er musikklærer, gitarist, musikkelsker, musikknerd og selvhod gjør bl.a. dette. Folk som absolutt skal skrive Sangnavn - Artist istedenfor omvendt. En jeg kjenner som er musikklærer, gitarist, musikkelsker, musikknerd og selvgod gjør bl.a. dette. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. mai 2014 Del Skrevet 16. mai 2014 La meg nedpå et par minutter(trodde jeg) i ettermiddag og våknet nå for litt siden. Fy pokkern altså 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 La meg nedpå et par minutter(trodde jeg) i ettermiddag og våknet nå for litt siden. Fy pokkern altså I feel your pain, det der skjer for ofte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Har aldri forstått meningen med det utsagnet. Man tjener ikke på å spare, man utsetter bare bruket. Vel, når man sparer penger får man også renter, så man tjener faktisk på å spare. Det er vel strengt tatt forvaltning og ikke direkte "sparing" i sin reneste form. Edit: Irriterer meg at jeg har en melmidd infestering i gulvteppet. Greit nok at de er rimelig harmløse, men det er motbydelig å ha små insekter kravle rundt på alt som har vært i kontakt med gulvet. Det verste er at de ikke er en skikkelig måte å fjerne de på heller. Man må bare få ned temperatur og luftfuktighet og vente på at de dør ut. Jeg hater teppegulv! Endret 17. mai 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Folk som sier gratulerer med dagen, jeg har ikke bursdag... 6 Lenke til kommentar
""" Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Folk som sier gratulerer med dagen, jeg har ikke bursdag... +1(=enig). Det er så jævlig flaut. 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 Folk som sier gratulerer med dagen, jeg har ikke bursdag... endelig noen andre som synes det er kleint. personlig finner jeg 17.mai generelt litt irriterende. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Folk som sier gratulerer med dagen, jeg har ikke bursdag...endelig noen andre som synes det er kleint. personlig finner jeg 17.mai generelt litt irriterende. Det er fint at folk vil feire denne dagen og ha nasjonalfølelse osv, men det er 100% frivillig. Ikke forvent å se meg i dress Og jeg er ikke norgeshater eller noe men det er en fridag så jeg bruker det som det Endret 17. mai 2014 av ikkespisgress 2 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 17. mai 2014 Del Skrevet 17. mai 2014 (endret) Jeg gremmes over det norske folk som stadig baserer sine liv på en illusjon av frihet. Endret 17. mai 2014 av BadCat 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå