Pubé Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Hvis jeg ikke får sove bare finner jeg frem den bærbare maskinen og ser på en serie eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Fra facebook. Folk driver å liker denne Det var en gang ei jente som var 14 år hun var innpå chatroulette en dag og viste puppene og vaginaen og hele pakka. hun gidde opplysninger om seg selv overalt. til slutt kom alle de på døra..15 stykk på døra hennes på den uka å hadde sex med henne , minst 2 ganger hver , på den uken bestemte hun seg og får å bli lesbisk ... I mean... wtf? 5 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 "bestemte hun seg og får å bli lesbisk" Det var underligt. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Noen her som IKKE er på facebook? Kreds til dere. 1 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Nesten så jeg ønsker meg flere seriemordere på planeten vår som tilfeldigvis sterkt misliker lav intelligens. Facebook er jo en perfekt plass å finne mulige mål på. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Finnes det noen god grunn til å ikke være på Facebook utenom "det er så kult å være annerledes" eller at man er 8 år? 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Det var en gang ei jente som var 14 år hun var innpå chatroulette en dag og viste puppene og vaginaen og hele pakka. hun gidde opplysninger om seg selv overalt. til slutt kom alle de på døra..15 stykk på døra hennes på den uka å hadde sex med henne , minst 2 ganger hver , på den uken bestemte hun seg og får å bli lesbisk ... 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 "Jeg vil ikke"? Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Finnes det noen god grunn til å ikke være på Facebook utenom "det er så kult å være annerledes" eller at man er 8 år? Ja, man er ikke interessert i å runke til et speilbilde av seg selv. 4 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Noen her som IKKE er på facebook? Kreds til dere. Jeg er ikke på Facebook! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Finnes det noen god grunn til å ikke være på Facebook utenom "det er så kult å være annerledes" eller at man er 8 år? Ja, man er ikke interessert i å runke til et speilbilde av seg selv. Er ikke speil på facebook, så det er ikke en valig grunn. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Noen her som IKKE er på facebook? Kreds til dere. Jeg er ikke på facebook. Hvorfor Kreds ? Er det plutselig blitt tøft å ikke være på facebook ? 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Det er noen som syns det er tøft å gå enn annen vei en resten av saueflokken. Men det de ikke innser er at de bare blir en del av en annen saueflokk 6 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt så himla kult å ikke være på Facebook. 3 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Nei, huff! Norsk er et så dårlig og ordfattig språk at jeg er drit lei. Engelsk er mye mer fleksibelt og rikt. Mer behagelig å bruke. Nå har jeg ikke noen kilder å henvise til, men jeg mener å ha lest at norsk er ett av de rikeste språkene i verden med tanke på vokabular. Men jeg er enig med deg, jeg foretrekker engelsk fremfor norsk. ot: Eksen min irriterer. Det er så åpenlyst at hun hater meg inderlig og når hun møter meg på en buss drar hun frem sitt sleipeste smil og hilser på meg, ufyselig. Også liker hun alle disse "likesene" på facebook. Nå nylig var det "Ever look at your ex and just think, "was i drunk our whole relationship?", noe som ganske åpenbart peker mot meg siden jeg er den eneste eksen hun har. Well, fuck off bittttch. 4 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt så himla kult å ikke være på Facebook. Det kommer bestandig til å være kult å gjøre ditt eller datt. Det beste å gjøre er å bare overse det, og fortsette som vanlig. Hvorfor skal man egentlig følge flokken når man egentlig ikke vil ? Irriterer meg at jeg har klart å snu døgnet igjen. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Liste over aktive brukere i en tråd er disablet http://www.youtube.com/watch?v=E29iOPSxF94[/indent] Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Og tysk Jeg angrer på å velge tysk Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 Så bytt til engelsk fordypning eller hva det nå er åndshøvdingene har. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2010 (endret) Half-niece-in-law – daughter of one's wife/husband's half-brother/half-sister; wife of one's half-nephew Faens hodepine! EDIT: Jeg fant det ut, hahahaehaeh. Slekt er så forvirrende noen ganger. Men det var jo pisslett, var bare omtåket. Endret 20. desember 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå