Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra facebook. Folk driver å liker denne

Det var en gang ei jente som var 14 år hun var innpå chatroulette en dag og viste puppene og vaginaen og hele pakka. hun gidde opplysninger om seg selv overalt. til slutt kom alle de på døra..

15 stykk på døra hennes på den uka å hadde sex med henne , minst 2 ganger hver , på den uken bestemte hun seg og får å bli lesbisk ...

I mean... wtf? :dontgetit:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Nei, huff! Norsk er et så dårlig og ordfattig språk at jeg er drit lei. Engelsk er mye mer fleksibelt og rikt. Mer behagelig å bruke.

Nå har jeg ikke noen kilder å henvise til, men jeg mener å ha lest at norsk er ett av de rikeste språkene i verden med tanke på vokabular.

Men jeg er enig med deg, jeg foretrekker engelsk fremfor norsk.

ot:

Eksen min irriterer.

Det er så åpenlyst at hun hater meg inderlig og når hun møter meg på en buss drar hun frem sitt sleipeste smil og hilser på meg, ufyselig.

Også liker hun alle disse "likesene" på facebook. Nå nylig var det "Ever look at your ex and just think, "was i drunk our whole relationship?", noe som ganske åpenbart peker mot meg siden jeg er den eneste eksen hun har.

Well, fuck off bittttch.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke hvorfor det har blitt så himla kult å ikke være på Facebook.

Det kommer bestandig til å være kult å gjøre ditt eller datt. Det beste å gjøre er å bare overse det, og fortsette som vanlig. Hvorfor skal man egentlig følge flokken når man egentlig ikke vil ?

Irriterer meg at jeg har klart å snu døgnet igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...