Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som ikke har annet å klage over enn snøen. Snø er snø, den kommer hvert år, deal with it.

 

De som klager over snø burde flytte fra Norge, for her kommer snøen uansett. Hva med å spare alle for gnålet om hvor trasig det er med snø. Snø er bra! I rest my case

 

Folk som klager over snø og kulde irriterer meg veldig.

Endret av Mr. A
  • Liker 2
Lenke til kommentar
De som klager over snø burde flytte fra Norge, for her kommer snøen uansett. Hva med å spare alle for gnålet om hvor trasig det er med snø. Snø er bra! I rest my case

 

Folk som klager over snø og kulde irriterer meg veldig.

 

Hvis du synes det, så burde du slutte å lese denne tråden. Denne tråden kommer til å bli stormet av hyling, skriking og syting om snø når Sør-Norge får den. :tease:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare slenger kommentaren for å mobbe andre jeg akkurat nå. ^^

 

Dessuten BareStine, det kan bli hysterisk morsomt å se folk krangle på forum; le av hvor patetisk de er.

 

Slik jeg ser det er ikke dette en krangel, det er en diskusjon på et diskusjonsforum med navnet Diskusjon. Ser ikke problemet.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Bare slenger kommentaren for å mobbe andre jeg akkurat nå. ^^

 

Dessuten BareStine, det kan bli hysterisk morsomt å se folk krangle på forum; le av hvor patetisk de er.

 

Slik jeg ser det er ikke dette en krangel, det er en diskusjon på et diskusjonsforum med navnet Diskusjon. Ser ikke problemet.

 

Neida, herregud. Mente ikke at det var et problem.

Ler ofte av det selv. ;)

Lenke til kommentar

Zoro Sama irriterer. :p

 

EDIT:

 

Kapitalismen vil presse priser ned.

 

 

Spørs på veien det tar. Uten markedsregulering er det veldig lett for ett firma å ta monopol på ett marked, og deretter skyte prisene til værs. Det kan blandt annet bli gjort med å kjøpe opp all konkurranse.

 

Du har allerede noen eksempler som Tempur eller nVidia for noen år siden, Intel nå i dag er ett veldig godt eksempel.

 

 

Sikkert kjempelett!

 

Marxistisk myte.

 

Hva faen da? Hadde du lest hele innlegget hadde du fått med deg 3 eksempler allerede, jeg kan nevne enda ett: Commodore på 80-90 tallet.

 

 

Jeg hater samfunnsdelen av forumet... :thumbdown:

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Sikkerhet irriterer meg.

På jobben i dag skulle jeg montere en vogn, og drev på med dette her midt i gangen.

 

Så kommer han som ba meg montere vogna og sier: "Driver du på med det der midt i gangen? Hva tror du hadde skjedd om brannalarmen gikk?"

 

1: Brannalarmen hadde aldri kommet til å gå akkurat mens jeg holdt på.

2: Jeg var ikke så mye i veien, folk kunne gått rundt.

3: Jeg kunne flyttet vogna på 3 sekunder om brannalarmen gikk.

4: Brann finnes ikke, alle brannalarmer er falsk alarm og alle utrykninger av brannbiler er øvelser.

 

Faen så tåpelig.

Hater sikkerhet. Sikkerhet ødelegger alle aspekter ved livet.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...