Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Vi er i mai og folk går fortsatt i tjukke vinterjakker!

Det e ikke så forbanna varmt her.

 

jeg har gått i shorts siden midt i febrauar :) for meg hører vinterjakke til vintern, og sålenge det er over 10 pluss synes jeg ikke man trenger å kle seg for 10 minus

Endret av crazylazyboy
Lenke til kommentar

 

 

 

Vi er i mai og folk går fortsatt i tjukke vinterjakker!

Det e ikke så forbanna varmt her.

jeg har gått i shorts siden midt i febrauar :) for meg hører vinterjakke til vintern, og sålenge det er over 10 pluss synes jeg ikke man trenger å kle seg for 10 minus
Her i Nord er juni og juli sommer om vi er heldig.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Hvis man ikke klarer å la motorsaga/hammeren/gressklipperen ligge til litt ute på dagen på søndag eller til mandag, så burde man finne på mer ellers i uka. Vi som faktisk jobber 5, trener 6-7 dager i uken og samtidig er sosiale på lørdag trenger søvn på søndag morgen!

https://www.youtube.com/watch?v=Vs3981DoINw

 

Otto Jespersen burde spilt Leatherface........comedy gold :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

 

 

Vi er i mai og folk går fortsatt i tjukke vinterjakker!

Det e ikke så forbanna varmt her.

jeg har gått i shorts siden midt i febrauar :) for meg hører vinterjakke til vintern, og sålenge det er over 10 pluss synes jeg ikke man trenger å kle seg for 10 minus
Du, altså.

 

Hvorfor irriterer det deg at noen andre kler seg i det de synes er komfortabelt? Det er ikke alle som er like varme eller kalde i temperaturer som du er varm eller kald i. Og dessuten, som tidligere nevnt finnes det folk med fysiske problemer som gjør at de må kle seg godt om det ikke er 20 grader ute.

 

Ta meg, for eksempel. Jeg har dårlig blodsirkulasjon og fryser når det er 15 grader inne. Hvis jeg ikke har på varmen nesten 24/7 går jeg konstant og fryser. Om natten må jeg bruke to helårsdyner, selv om vi er i midten av Mai. Ikke for det, her er det ikke så varmt for tiden at det gjør noe. Rundt 5 grader i dag. Men poenget er at alle er forskjellige, og folk har forskjellige behov. Lite vits å gå å irritere seg over hvordan andre kler seg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, shorts er fantastisk for de av oss som føler vi dør av varme og føler oss innestengte når det er 13 - 14 varmegrader ute. Vil si at shorts er et av mine favorittplagg. Det slår til og med hawaiiskjorte og skinnjakke-kombinasjonen! :D

 

Uansett, jeg irriterer meg grenseløst over at vær og værmelding sjelden stemmer. Det hagler ute og er 3 varmegrader. Alle værmeldinger tilsier at det er lettskyet og 9 varmegrader. What in the everloving fuck?!

Lenke til kommentar

At et par kvinnemennesker jeg er i familiær kontakt med, som sitter og ser på TV og gjør ikke annet, ikke har fått med seg at grunnloven fyller 200 år.

 

Et av de to krakenverkene leser på et 17-mai-blad hvis overskrift er følgende: "Grunnloven 200 år".

 

Det andre krakenverket sier at i år har de slått på stortromma.

 

Det første krakenverket sier at "Ja, det er nok fordi kommunen er så fattig" og hånler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...