War Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ta av tøyet , stikk på sjappa og kjøpe en kasse cola light så skrur du av AC på jobben og kommer opp i heisen med den kassa på skulderen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 At når jeg prøver å åpne snaps, står det bare "Snap couldn't load", og jeg får heller ikke til å sende dem. Avinstallert og reinstallert flere ganger uten at det har hjulpet. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Jeg er vant til joggebukser. Og lang jakke over.... I dag orket jeg ikke klappe laksen før jeg dro til "byen". Kleint å stå med ståkuk i joggebukser samt prøve å unngå og stirre på brystene til damemenneskene. 3 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 At den nye regjeringen loggrer for kommunist Kina. LATTERLIG. Regjeringen er ikke like bedre enn den tidligere sosialistregjeringen. Jævla nikkedukker.. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mai 2014 Del Skrevet 9. mai 2014 Ta av tøyet , stikk på sjappa og kjøpe en kasse cola light så skrur du av AC på jobben og kommer opp i heisen med den kassa på skulderen Det hadde fungert i Hollywood der det vanligvis er 20-30 grader, men her i Norge så er jeg skeptisk til at det i det hele tatt er AC i bygget. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Total mangel på kleshengere Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 At den norske GP melodien svirrer inni hodet mitt Lenke til kommentar
Moskusen Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Jeg irriterer meg over menneskeheten. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 At alle kaller Eurovision for grand prix! Grand Prix foregår i Norge Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Tror det heter Grand prix på papiret et sted enda der også. De pleier å nevne navnet når de introduserer programmet. Ikke lett å høre, men de sier det. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. mai 2014 Del Skrevet 10. mai 2014 Tror det heter Grand prix på papiret et sted enda der også. De pleier å nevne navnet når de introduserer programmet. Ikke lett å høre, men de sier det. Det kan godt stemme men det blir fortsatt feil i mine ører og det er jo det som irreterer Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) BÅDE thepiratebay og NETFLIX er nede hos meg hvertfall, førstnevnte er nede på downforeveryoneorjustme.com, men sistnevnte er også utilgjengelig for meg. The fuuuuck EDIT: Okay det var HOLA unblocker som fucka opp netflix, men i utgangspunktet er jeg fortsatt irritert Endret 11. mai 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Insomnia. Har ikke fått et jævla minutt med søvn, og jeg skal liksom på jobb etterpå. That'll end well. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Insomnia. Har ikke fått et jævla minutt med søvn, og jeg skal liksom på jobb etterpå. That'll end well. Prøv å ligg nede med øynene lukket uten å gjøre noe, fortell deg selv at det er nesten like bra som søvn. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Insomnia. Har ikke fått et jævla minutt med søvn, og jeg skal liksom på jobb etterpå. That'll end well. Prøv å ligg nede med øynene lukket uten å gjøre noe, fortell deg selv at det er nesten like bra som søvn. Setter pris på tipset, men det er akkurat det jeg har gjort til nå. Fem skikkelig kjedelige timer i mørket uten å komme i nærheten av å sovne engang. Det er faktisk nesten like effektivt som søvn, men herregud så kjedelig det er. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Det er langt fra like effektivt som søvn, da kroppen og hjernens aktivitet i våken og sovende tilstand er helt forskjellige. For ikke å snakke om at det er mest for hjernen sin del at man trenger søvn. Endret 11. mai 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 Det skal jeg ikke nekte for - er ingen ekspert på søvn. Jeg tenkte mest på mengden tid det gir meg som jeg effektivt klarer å sitte våken i etterkant, og dermed også møte på jobb. Der kommer de ganske likt, hvert fall for meg. Hvorvidt det faktisk er sunt for meg kan jo diskuteres. Jeg har mine tvil. Men hei, jeg taper ~450kr i tillegg på lønna om jeg ikke møter. Worth it. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. mai 2014 Del Skrevet 11. mai 2014 (endret) Slet mye med søvnen før og valgte å bruke majoriteten av nettene på å se filmer og spille, før jeg dro på skolen. Sånn gikk det i et år. Kjipt og ikke få sove, men jeg synes jeg fikk mye ut av det uansett. Det var faktisk ganske så topp, til tross for at det ikke var helt bra. Men får man ikke sove, får man ikke sove, da kan man jo kose seg litt. Endret 11. mai 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå