Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!


Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Edit: alle betegnelsene på hva man liker! Homofil, hetrofil, bifil, biseksuell, transseksuell osv.. er så irriterende!!!

 

Mye bedre om folk bare lar det være!! if its pretty, fuck it. enten så tenner man på det eller ikke. trenger ikke å være en bås for alt.

For meg som faktisk føler meg helt klart i en bås er det provoserende når folk skal begynne med dette "alle er litt homo/hetero"-opplegget. For "ikke i en bås" er også en bås (bare større) - og den er jeg ikke i!
Lenke til kommentar

en ting som gjør meg gal er når jeg ligger på motorveien i litt over i hundre sonen også ser jeg at det er en bil som kjører saktere som ligger lengre fremme , så blinker jeg ut i venstre fila og sklir forbi og legger meg tilbake i høyre fila og da kommer plutslig han jeg kjørte forbi sigende forbi meg for så og slakke ned til 85 rett foran meg igjen .... ARRGH, dette skjer ofte også

 

/rant

Lenke til kommentar

Begynner å bli drittlei den nye trenden med "lureartikler" på forsiden av nettavisene som leder til video. Hvis jeg ville sett video hadde jeg trykket på linkene som sier video. I tillegg er det den forbanna høylytte reklamen som gjør at jeg lukker vinduet på sekundet uansett hvor interessert jeg var i temaet. Det var to ting jeg aldri hadde bedt om!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Dagbladet.no har i dag en annonse fra Statoil på nettsiden deres. Jeg har aldri opplevd maken til ressurskrevende reklame. AdBlock er selvsagt installert. Jeg måtte styre i 1-2 minutter for å klare å fjerne store deler av reklamen.

 

Reklamen gjorde ihvertfall nettsiden til Dagbladet enda mer ubrukelig enn den til vanlig er. Det var en stilig reklame, men den skaper mer frustrasjon enn glede når PC-en hakker seg nedover for å få med seg nyheter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...