djgudleif Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Alle videoene i newsfeeden på Facebook starter å spille av seg selv når man scroller ned. Hvem var det som trodde at det ville være en bra ide? Innstaller Newsfeed Eradicator så slipper du proplemet. Endret 25. april 2014 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Quote Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Takker, kakemot! Helt forferdelig idé det der med autoavspilling. Må være utrolig irriterende for de som har begrensning på hvor mye databruk de kan få. Eksempelvis mobilt bredbånd. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) At naboen har parkert bilen sin bak min bil, som står i garasje på min eiendom, istedenfor og ha den i sin egen innkjørsel, lol. Om den ikke er fjernet i løpet av kvelden så tenker jeg og ta en kjøretur kl 3 i natt, så får dem værsågod fjerne den da. Endret 25. april 2014 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 At når jeg åpna kabinettet nå så har selve vifte delen på ene vifta løsnet og detti ned på GPU, er ikke rart det bråka fra kabinettet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 At man ikke kan velge 720p på youtube uten å velge fullskjerm. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 At så lenge den ene søsteren min er hjemme, er det kul umulig for meg å spise et måltid med familien min uten at samtalen dreier inn på sykdommer og detaljerte beskrivelser av pussfylte infeksjoner og sår. Jeg har ingenting i mot det ellers, og jeg har heller ingen problemer med å se bilder som blå vaffel eller Encyclopedia Dramaticas "Offended" når jeg eter, men å høre på leger og medisinstudenter diskutere det … Vel, et sted går også streken min. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg satte venstre høyttaler til høyre og høyre til venstre. Og nå orker jeg ikke bytte om på dem. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Skal vel gå an å flippe om signalet om du kjører via en PC. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Folk som tror de er bedre enn folk som tror de er bedre enn andre fordi de ikke tror de er bedre enn andre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) At jeg har for stor skjerm til og kunne spille RollerCoaster Tycoon 1 og 2 Uææææ Endret 25. april 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 At jeg har for stor skjerm til og kunne spille RollerCoaster Tycoon 1 og 2 Uææææ Hvorfor stiller du ikke ned oppløsningen? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 At jeg har for stor skjerm til og kunne spille RollerCoaster Tycoon 1 og 2 Uææææ Hvorfor stiller du ikke ned oppløsningen? Prøvd det, men fungerer fremdeles ikke. Funker bare om eg bytter til en mindre skjerm.... Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Folk som tror de er bedre enn folk som tror de er bedre enn andre fordi de ikke tror de er bedre enn andre. Satan jeg forstår ikke Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Det er vel "janteloven" det er snakk om da, slik jeg tolker det. Lenke til kommentar
koots Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Alle videoene i newsfeeden på Facebook starter å spille av seg selv når man scroller ned. Hvem var det som trodde at det ville være en bra ide? Går an å skru av i innstillinger en plass. På mobil så går det an å skru av at den auto avspiller på mobilt nett. Lenke til kommentar
Samara Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Har sagt det før, men sier det igjen: folk som står klint oppi bagasjebåndet.. Er det så vanskelig å holde noen cm avstand, da? Jeg ser bagasjen min gå både to og tre runder før jeg faktisk klarer å komme til slik at jeg får plukket den av båndet. Og ikke gjør 'velkomstkomiteen' det noe bedre heller ved å komme inn i "hallen" - som det jo egentlig ikke er lov til - når plassen allerede er liten der. #mindre flyplass Folk som går med vinterjakke når det er 20 grader og sol.Vel, jeg har en kropp som ikke regulerer varme så bra, så akkurat den trenger ikke være uvanlig for min del. Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Når man går tom for brød slik at man må spise havregryn til kveldsmat OG frokost dagen etter. WTF. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Fryseboks delen av det ene kjøleskapet mitt er nå så full av is at jeg ikke får igjen døren lengre, så nå må det stå ute og avtine seg, som sikkert tar flere dager. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hva gjør man når idiotene i trafikken er folk man kjenner? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå