Kronidioten Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Irriterer meg over alle folkene i NYC. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Å faktisk ha "Von" som ditt ekte mellomnavn Endret 16. april 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Irriterer meg over alle folkene i NYC. Alle? 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Irriterer meg over alle folkene i NYC. Alle? Neida for all del, veldig mange hyggelige folk her. Men det er bare alt for mange av dem.:-) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Om man tar bort "ikke" og bruker kun "hverken" blir den slik: "Det heter forøvrig særskrivingsfeil, hverken orddelingsfeil eller ord delings feil." Da ser man at det mangler noe, som gjør at setningen ikke gir ordentlig mening? Nei, meningen er riktig, men slutten er strengt tatt ikke noen bisetning, så den føles ufullstendig. Hvis du snur på setningen litt så høres den riktig ut, selv uten "ikke": "Det heter forøvrig hverken orddelingsfeil eller ord delings feil, men særskrivingsfeil." Geir Bare for orden skyld: Det er ikke kun snudd litt på setningen uten "ikke" der. Den har fortsatt like mange ord, ettersom "ikke" er byttet ut med "men". Lenke til kommentar
abyssopelagisk Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Endret 20. september 2014 av abyssopelagisk Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 At jeg ikke klarer å skille mellom uttalelsen av to bokstaver/lyder i et språk jeg prøver å lære meg nå. Uansett hvor mange ganger jeg hører dem, høres de helt like ut. Argh. Uttale heter det. Hvilket språk er det? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 At hunden bruker så jævla lang tid på å finne det perfekte stedet å drite 2 Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 KrF sin innflytelse i norsk alkoholpolitikk. Var det ikke Jesus som gjorde vann om til vin? Hvorfor må de på død og liv stenge det da i påskehelligdagene? Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 ^ Enig. Men Jesus var aldri full.Finnes en balanse der vettu. Mitt uryddige ADD-hode er det som irriterer meg for tiden. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 Jesus var aldri full. Sikker på det? Hans ungdomstid er jo ikke omtalt noe sted. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 (endret) Fy faen. Det er litt for irriterende. Mister all respekt for adressa. Endret 16. april 2014 av ikkespisgress 3 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 ^ Det der er jo bare komisk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2014 Del Skrevet 16. april 2014 hvafaen.png Fy faen. Det er litt for irriterende. Mister all respekt for adressa. Den mista jeg for mange år siden. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 At jeg BOKSTAVELIG TALT dør av sult, og takeaway restaurantene åpner ikke før om to timer. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 "Rånerne" i Sverige. Stemmer for å legge ned skjærtordag. 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 At jeg BOKSTAVELIG TALT dør av sult, og takeaway restaurantene åpner ikke før om to timer. Har du seriøst ikke noe mat i kjøleskapet, eller noe ? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 At jeg BOKSTAVELIG TALT dør av sult, og takeaway restaurantene åpner ikke før om to timer. Har du seriøst ikke noe mat i kjøleskapet, eller noe ? Jeg har en pakke med smør og solsikkeolje. Jeg kan selvsagt finne meg ett eller annet å spise, eller stikke på butikken. Tingen er at jeg var mentalt forberedt på pizza og hotwings, og vil ikke ødelegge det med å spise kjedelige ting. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. april 2014 Del Skrevet 17. april 2014 Bokstavelig talt. http://no.wikipedia.org/wiki/Ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå