dysfunctional Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 at mamma tvinger meg til å legge meg det er ferie for faen! Haha, det husker jeg at jeg hatet. Jeg satt og gamet, så kom mamma og ba meg legge meg. Verste jeg visste. Nå sier de bare "God natt, ikke bli sent oppe". Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er 14, 15 i januar. Men mamma er uvanlig streng... Det hun ikke vet er at jeg kan bruke mobilen min Wow. I have no words. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er 14, 15 i januar. Men mamma er uvanlig streng... Det hun ikke vet er at jeg kan bruke mobilen min Wow. I have no words. You just had 5 of them. 6 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Her har jeg skrevet et innlegg som jeg har brukt litt tid på, og plutselig blir jeg redirektet til en annen side på forumet, og mister alt jeg har skrevet. HELVETE!!! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er 14, 15 i januar. Men mamma er uvanlig streng... Det hun ikke vet er at jeg kan bruke mobilen min Wow. I have no words. You just had 5 of them. Touché. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Er 14, 15 i januar. Men mamma er uvanlig streng... Det hun ikke vet er at jeg kan bruke mobilen min Wow. I have no words. You just had 5 of them. Touché. Vel, du kunne ikke posta blankt Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Lei av ordbruken i tabloidavisene. Når to damehåndballag er sure på hverandre, er det FULL KRIG Når to land skyter på hverandre, og mennesker dør, da er det væpnet konflikt. Når et damehåndballag vinner over et annet, skriver de REVANSJ Og taperen ble selvsagt YDMYKET Og barn som dør av AIDS eller kolera nevnes ikke med ett ord. 2 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Og barn som dør av AIDS eller kolera nevnes ikke med ett ord. Barns som dör av AIDS? Vem fan vill läsa sånt? 2 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er 14, 15 i januar. Men mamma er uvanlig streng... Det hun ikke vet er at jeg kan bruke mobilen min Jeg kunne ha vært faren din Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Er 14, 15 i januar. Men mamma er uvanlig streng... Det hun ikke vet er at jeg kan bruke mobilen min Jeg kunne ha vært faren din Isåfall hadde ikke vi hatt kontakt Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Hater å handle julegaver og gå i kjøpesenter. Det er noe forbanna herk! Også er jeg nesten lutfattig, men føler meg litt smått forpliktet til å handle gaver til mine nærmeste... Også lurer jeg på om det er feigt av meg å kjøpe gavekort til søsteren min på 150,-, mens søsteren min ser ut til å gi meg en iPod Shuffle i gave til meg, betalt av mine foreldre? Faen, dette blir jo bare styr! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Også lurer jeg på om det er feigt av meg å kjøpe gavekort til søsteren min på 150,-, mens søsteren min ser ut til å gi meg en iPod Shuffle i gave til meg, betalt av mine foreldre? Faen, dette blir jo bare styr! Nei! Jeg tar gjerne søsteren din for 150kr. 4 Lenke til kommentar
DanieI Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Her har jeg skrevet et innlegg som jeg har brukt litt tid på, og plutselig blir jeg redirektet til en annen side på forumet, og mister alt jeg har skrevet. HELVETE!!! Tror det er mange som kjenner seg igjen der, hvertfall jeg. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Nei! Jeg tar gjerne søsteren din for 150kr. Hvis du er ute etter 12-åringer, så kjør på... 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Aww! Kommer tilbake om 8 år. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Aww! Kommer tilbake om 4 år. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Aww! Kommer tilbake om 4 år. Stikker innom på nyåret 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. desember 2010 Del Skrevet 20. desember 2010 Aww! Kommer tilbake om 4 år. Å ta en 16 åring når jeg er 22 er ikke greit, selv om det er lovlig. Ved nyåret så flytter jeg nord igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå