Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Når du snakker om vei. Var på vei hjem fra butikken og en illsint sjåfør tutet som faen på en anen bil for ingen grunn. Han tutet konstant i ~5 sekunder før han river bilen inn i en avkjøring rett foran meg og de jeg gikk med. Altså vi var nesten ute i veien og han gasset på som en anen idiot. Når vi er over første gangveien kommer vi til gangvei nummer to og han er tilbake der. Han stopper for oss nå og jeg rister på hodet til han. Ikke før jeg var ute av veien spinner han i gang for harde livet. Bakpå bilen satt det også en velkjent "L". Fatter ikke hvordan slike folk får komme på veien i første omgang. Burde være god grunn for utsettelse om det ikke allerede er det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

folk som står å "nøler" foran fotgjengerfeltet - jeg stopper naturligvis - og de ser irritert på meg og vinker meg videre ..

jeg ser ikke på noen irritert men jeg pleier og vinke folk videre. Pleier som regel å få et smil?

Når man stopper den digre maskinen og seg selv, for at den andre skal få humpe i fred over vikepliktsfeltet, så synes jeg det er den man stopper for som skal få ræva i gir, jeg mener: Jeg var i gir allerede ... :p

Lenke til kommentar

folk som står å "nøler" foran fotgjengerfeltet - jeg stopper naturligvis - og de ser irritert på meg og vinker meg videre ..

Det der er litt av et tema faktiesk. Jeg er nok en sånn som vegrer meg gå over, og ofte vinker deg forbi. Hater egentlig å gå over veien rett foran snuten på en bil. Det er noe jeg aldri gjør, med mindre jeg er plent nødt.

Men helst prøver jeg å oppføre meg som om jeg ikke har tenkt å gå over, fordi biler stopper jo så snart de har mistanke om det.

Det du gjør er irriterende..

Hvorfor ikke bare gå over veien som et normalt menneske?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det der er litt av et tema faktiesk. Jeg er nok en sånn som vegrer meg gå over, og ofte vinker deg forbi. Hater egentlig å gå over veien rett foran snuten på en bil. Det er noe jeg aldri gjør, med mindre jeg er plent nødt.

Men helst prøver jeg å oppføre meg som om jeg ikke har tenkt å gå over, fordi biler stopper jo så snart de har mistanke om det.

Det er jo bare at den sureste er den som står å vingler foran det feltet hvor sertifikatet mitt ryker, hvis den sure virkelig har flaks med timingen .. ;)

Neida, alle er ikke sure, de fleste er helt vanlige, men innimellom er det gjerne en gretten person som kjenner til vegtrafikk loven

Lenke til kommentar

Ja jeg er ikke så opptatt av å være et såkalt "normalt menneske", men får oppklare litt. Står ikke og vinker foran et gangfelt hvis timingen er i den mobiles favør for å si det sånn. Da biter også jeg i det sure eplet og går over. Men i motsetning til mange andre, småspringer jeg i stedet for å daffe over.

Som bilist irriterer jeg meg faktisk av og til over de som strener rett uti feltet på kort varsel, og deretter bruker "et år" på å komme seg over.

Men som sagt, vil jeg helst unngå gå over rett foran en bil. Hvertfall alene. Føler meg både på utstilling og sårbar på en gang når jeg gjør det. Vemmelig opplevelse.

Lenke til kommentar

Ja jeg er ikke så opptatt av å være et såkalt "normalt menneske", men får oppklare litt. Står ikke og vinker foran et gangfelt hvis timingen er i den mobiles favør for å si det sånn. Da biter også jeg i det sure eplet og går over. Men i motsetning til mange andre, småspringer jeg i stedet for å daffe over.

Som bilist irriterer jeg meg faktisk av og til over de som strener rett uti feltet på kort varsel, og deretter bruker "et år" på å komme seg over.

Men som sagt, vil jeg helst unngå gå over rett foran en bil. Hvertfall alene. Føler meg både på utstilling og sårbar på en gang når jeg gjør det. Vemmelig opplevelse.

I det første innlegget du skreiv her så virket det som om du er en av de som står sånn at man blir usikker på om du prøver å la oss kjøre, er drita, distrahert osv. Men som du forklarer senere, så er du en av de man liker å møte som billist.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Folk som trygger på knappen selv om det er klar bane, og så går over på rød mann. Når bilen kommer blir det grønn mann og rødt lys for bilen. Men da er fotgjengeren over alle hauger.

Grønne menn ja :D

Lenke til kommentar

At jeg aldri kommer meg til sengs og blir sittende oppe og maraton-glo serier. "Bare én til, så er det nok" sa jeg til meg selv halv tre i natt. To timer senere la jeg meg. ><

e:

Ja akkurat som dere sier, helt enig. Forstår egentlig ikke de som går rett uti foran biler med hodetelefoner og helt sånn uberørt trygge liksom, bare fordi det er malt noen streker i gata.

Det er fordi vi liker å leke med skjebnen eller hva søren. Kanskje er vi litt suicidale, kanskje er det adrenalinet.

Det er de små tingene. Rekke finger til snutehuset når man passerer det; gå ut naken for å hente posten klokken fire om morgenen, uten å vite om avisbudet kommer eller om naboene er våkne; gå over gata uten å tenke på hvor vidt det kommer biler; rette på uttalen til ustabile bolere; fotografere damene til ustabile bygdedyr når de flasher titsa til fanden og hans oldemor, vel vitende om at det kommer til å bli trøbbel …

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...