Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Dro hjemmefra klokka 07:00 så jeg var på skolen 07:40 (4 mil en vei) for så å bli oppringt av kvinnfolket ti minutter senere hvor hun forteller at hun har rotet vekk husnøklene sine. 50 minutter senere er jeg hjemme og finner nøklene rett bak nøkkelkurven...

Endret av CFM
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom noen ikke tåler å bli kalt neger, svarting osv den dag i dag så er det de selv som må deale med det.

Slutt å mas om at det er rasisme. Det er i dag en liten gjennomtenkt fornærmelse, stort sett ikke basert på rasehat.

Verdens største stormakt har en svart president. Det betyr at rasehat ikke har et reellt fotfeste lenger. Det er i kraftig mindretrall. Hold kjeft om det nå.

Samme gjelder homofili, feminisme, bla bla bla, dere vant, dere har fått det som dere vil. Dra til helvete med maset om at dere blir "forfulgt og undertrykt".

Kanskje folk må prøve å leve på egenhånd og ikke på død og liv identifisere seg med en eller annen special snowflake-gruppe.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 4
Lenke til kommentar
*snip*

Ja, gaaahd. Etter flere år som profesjonell internetter så har jeg erklært meg selv som ekspert på undertrykkelse, basert på mine personlige erfaringer, med blant annet å ha sett en svart president på TV og ha en svart mann bo i den ene enden av gata mi, så kan jeg trekke mine anekdotiske bevis som en konklusjon om at rasisme er over. :fun:

Endret av Gavekort
  • Liker 1
Lenke til kommentar

*snip*

Ja, gaaahd. Etter flere år som profesjonell internetter så har jeg erklært meg selv som ekspert på undertrykkelse, basert på mine personlige erfaringer, med blant annet å ha sett en svart president på TV og ha en svart mann bo i den ene enden av gata mi, så kan jeg trekke mine anekdotiske bevis som en konklusjon om at rasisme er over. :fun:

Etter mange år på internett så har jeg blitt drittlei

Lenke til kommentar

Dersom noen ikke tåler å bli kalt neger, svarting osv den dag i dag så er det de selv som må deale med det.

Slutt å mas om at det er rasisme. Det er i dag en liten gjennomtenkt fornærmelse, stort sett ikke basert på rasehat.

Og hva med de gangene det er det? Norsk Folkeparti misliker hudfargen til programledere i NRK.

Verdens største stormakt har en svart president. Det betyr at rasehat ikke har et reellt fotfeste lenger. Det er i kraftig mindretrall. Hold kjeft om det nå.

At rasistene selv er blitt i mindretall betyr ikke at vi skal godta dem uten protester.

Samme gjelder homofili, feminisme, bla bla bla, dere vant, dere har fått det som dere vil. Dra til helvete med maset om at dere blir "forfulgt og undertrykt".

Så fint! Hvor kan de homofile hente gevinsten? På rådhuset i alle de landene der de ikke får gifte seg? Eller i Russland der de har det som plommen i egget? Eller i Uganda?

Kanskje folk må prøve å leve på egenhånd og ikke på død og liv identifisere seg med en eller annen special snowflake-gruppe.

Kanskje de prøver, men så kommer det noen selverklærte moralvoktere og vil bestemme om de skal få lov...?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Etter mange år på internett så har jeg blitt drittlei

Ja, skal vi flytte til skogen, hogge ved for varme, jakte for mat, og swetty sex hver eneste kveld?

Bruker jo bare dyrefett for smøring.

Lage klær ut av reindyrskinn, you get the idea?

Vi må bare til nærmeste xxl eller lignende for å kjøpe ammo før vinteren.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Og hva med de gangene det er det? Norsk Folkeparti misliker hudfargen til programledere i NRK.

At rasistene selv er blitt i mindretall betyr ikke at vi skal godta dem uten protester.

Så fint! Hvor kan de homofile hente gevinsten? På rådhuset i alle de landene der de ikke får gifte seg? Eller i Russland der de har det som plommen i egget? Eller i Uganda?

Kanskje de prøver, men så kommer det noen selverklærte moralvoktere og vil bestemme om de skal få lov...?

Gode poeng! Jeg er har ikke noe spesielt forhold til det jeg skrev tidligere så vi sier at du har vunnet debatten.

Lenke til kommentar

En neger er en neger og en spade er en spade. Pappaen til Pippi er negerkonge, Hoa er en hottentott og jeg savner å se krydder fra Black Boy i butikkhyllene.

Hvis du kan si det der offentlig til en folkemasse uten å føle at du får stygge blikk, først da kan man si at rasismen er død :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

folk som står å "nøler" foran fotgjengerfeltet - jeg stopper naturligvis - og de ser irritert på meg og vinker meg videre ..

Lenke til kommentar

folk som står å "nøler" foran fotgjengerfeltet - jeg stopper naturligvis - og de ser irritert på meg og vinker meg videre ..

jeg ser ikke på noen irritert men jeg pleier og vinke folk videre. Pleier som regel å få et smil?

Lenke til kommentar

Det der er litt av et tema faktiesk. Jeg er nok en sånn som vegrer meg gå over, og ofte vinker deg forbi. Hater egentlig å gå over veien rett foran snuten på en bil. Det er noe jeg aldri gjør, med mindre jeg er plent nødt.

Men helst prøver jeg å oppføre meg som om jeg ikke har tenkt å gå over, fordi biler stopper jo så snart de har mistanke om det.

Lenke til kommentar

jeg ser ikke på noen irritert men jeg pleier og vinke folk videre. Pleier som regel å få et smil?

Jeg hadde en gretten mann som ga meg fingen fordi det så ut som jeg skulle over veien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...