tom waits for alice Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Muldvarper er søte dyr! Geir 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Muldvarper er ikke kjent for å være flinke til å handle i butikken, noe som jeg av erfaring kan si er forårsaket av elendig syn og faktumet at det er en muldvarp Ser du meg gå med aviators innendørs så er det ikke fordi jeg ser så forbanna kul ut i solbriller. Det er fordi jeg ikke tok med meg det bulky brilleetuiet mitt og ikke har lyst til å gå rundt som en gammel mann. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Idioter som har ansvaret for å informere oss som jobber her gjør ikke jobben sin, noe som resulterer i totalt kaos. På en søndag, når alt er stengt og man får ikke tak i support. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvordan vet du at de ikke er syke eller noe? Det er mange sykdommer som gjør at man ikke tåler lys.Folk som er syke pleier å se syke ut, med eller uten solbriller. Selvfølgelig forstår jeg at folk går med solbriller hvis de _må_ beskytte øynene sine, men jeg tviler på at 5 % av Oslos befolkning har en slik sykdom og at de da bare er på kaféer og kjøpesentre når det er sol ute. Jeg er selv fargesvak og må derfor bruke solbriller når det er sol, men jeg tar de alltid av når jeg skal inn eller prater med folk. Det er alminnelig høflighet å vise øynene sine når man prater sammen. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Kanskje de er som mine, og blir mørke i sollys. Det tar en stund før de blir helt lyse igjen når man kommer innendørs. Geir Er en mulighet, men tror ikke det gjelder i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Folk som går med solbriller inne. Tror ikke jeg vet om noe mer irriterende. Så jeg som har solbriller med styrke er nødt til å bytte briller eller gå rundt som en blind muldvarp? Sorry, men jeg mener faktisk at du burde bytte til vanlige briller. Minimum hvis du har som ambisjon å føre en sivilisert og hyggelig samtale med noen du møter innendørs. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Sorry, men jeg mener faktisk at du burde bytte til vanlige briller. Minimum hvis du har som ambisjon å føre en sivilisert og hyggelig samtale med noen du møter innendørs. Jeg ser hva du mener, og jeg er fullt klar over at mange tenker slik. Resultatet er at jeg går med solbriller ute og er svaksynt innendørs med et lettere irritert temperament. Derfor synes jeg det er veldig dumt at folk tenker slik, for det gir meg mindre lyst til å bruke mine dyre solbriller når det en sjelden gang er sol ute. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Sorry, men jeg mener faktisk at du burde bytte til vanlige briller. Minimum hvis du har som ambisjon å føre en sivilisert og hyggelig samtale med noen du møter innendørs. Jeg ser hva du mener, og jeg er fullt klar over at mange tenker slik. Resultatet er at jeg går med solbriller ute og er svaksynt innendørs med et lettere irritert temperament. Derfor synes jeg det er veldig dumt at folk tenker slik, for det gir meg mindre lyst til å bruke mine dyre solbriller når det en sjelden gang er sol ute. Men er det virkelig så stress å ha med seg et ekstra par briller? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Er det så stress å la være å snakke med disse personene hvis du ikke ønsker det? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Er det så stress å la være å snakke med disse personene hvis du ikke ønsker det?Er jobben min dessverre. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvis du attpåtil får betalt for det synes jeg du fremstår rimelig egoistisk nå. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvis du attpåtil får betalt for det synes jeg du fremstår rimelig egoistisk nå.Tja, har aldri skjønt hvorfor man må være uhøffelige med folk i service-bransjen bare fordi de får betalt. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvis du attpåtil får betalt for det synes jeg du fremstår rimelig egoistisk nå.Tja, har aldri skjønt hvorfor man må være uhøffelige med folk i service-bransjen bare fordi de får betalt. Det er fordi de vet at du er betalt for å ikke ha noe med om de har solbriller på seg eller ikke. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Hvis du attpåtil får betalt for det synes jeg du fremstår rimelig egoistisk nå.Tja, har aldri skjønt hvorfor man må være uhøffelige med folk i service-bransjen bare fordi de får betalt. Det er fordi de vet at du er betalt for å ikke ha noe med om de har solbriller på seg eller ikke. Nå blir det bare dumt. Jeg er betalt for å selge og lage kaffe. Ikke bli behandlet som et undermenneske. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Haha, det her er det dummeste jeg har lest. Noensinne! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 For ikke å snakke de som sitter i rullestol og ikke reiser seg når de bestiller. Jævla provokatører. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 For ikke å snakke de som sitter i rullestol og ikke reiser seg når de bestiller. Jævla provokatører.Du tar ting helt ut av sammenheng. Unødvendig. Skjønner ikke at det er så fordømt farlig å vise øynene sine. Må få lov å irritere meg over det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Men er det virkelig så stress å ha med seg et ekstra par briller? Jepp, med mindre jeg kjører eller har på meg ryggsekk så er det ganske drit å ha et etui i lommen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jau, slike små bilder irriterer meg. Nils Georg : Ja , slike ting er irriterande ja Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Det konstante maset om det derre flyet som er forsvunnet irriterer meg ganske mye. Store overskrifter i alle nettaviser om SISTE NYTT når det ikke har skjedd en jævla dritt siden sist. NÅ LETER DE HER! NÅ LETER DE DER! Jeg dør av spenning. Vi trenger virkelig ikke hundre artikler om dagen om at de ikke har funnet flyet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå