sevs Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg tror faktisk det er riktig med bindestrek der. Om enn ikke påkrevet. det kommer an på plasseringen av substantivet som beskrives: It has a flash-based storage vs. The storage is flash based. Geir Korrekt. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 (endret) FAAAAAAEN! Fordi jeg var så dum at jeg trodde jeg kunne regne med en som skulle hjelpe meg med noe i dag, må jeg nå gjøre det i et helvetes uvær istedenfor å gjøre det i dag tidlig når det var sol og fint ute. Tusen takk, din ræv! Leksa er at jeg ikke kan stole på andre. Endret 21. mars 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. mars 2014 Del Skrevet 21. mars 2014 Jeg elsker uvær fordi det gjør andre så irriterte. 4 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Endret 22. mars 2014 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 (endret) Jeg elsker uvær fordi det gjør andre så irriterte. er det ikke litt irriterende at andre mennesker blir irriterte og grinete for noe så ubetydelig som litt dårlig vær? Endret 22. mars 2014 av WeirdFace Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Husker på jobben for noen år siden, der var en som alltid klaget på været.En dag sa han det til sjefen når han skulle ha fri, at det så ut til å bli drittvær. Da ble sjefen irritert og sa at her er det hverken jordskjelv eller andre større catastrofer, så han hadde ikke noe å klage på. Da koste jeg meg når jeg hørte på det, fordi ha som klaget på været var en drittsekk ellers også. Etterpå gikk han å mukket over det sjefen hadde sagt i ukevis. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Kanskje det at vi irriterer oss over været er noe instinktivt? Fra tiden før vi ikke hadde husly og varme 24/7. Alt vil jo bli mye værre om det regner, f.eks jakt og vandring over større avstander. Vi håndverkere har hvertfall grunn til å hate det:p 1 Lenke til kommentar
sevs Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Hvordan kan det irritere deg? 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Han vil vel snarere irritere dem... Geir 4 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Lurte på gjøre det samme, men syns det ble dumt å skryte. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. mars 2014 Del Skrevet 22. mars 2014 Her har jeg kun betalt for en 100/10-linje og så får jeg for raskt internett Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Er trøtt, får ikke sove. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Han vil vel snarere irritere dem... Geir Ja, det er skikkelig barnslig. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Er trøtt, får ikke sove. Kjenner meg ofte delvis igjen. Vet at jeg bør sove, men får det ikke til Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 At jeg ikke klarer å holde motivasjonen oppe og ikke klarer følge ei målplan engang. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 23. mars 2014 Del Skrevet 23. mars 2014 Fordi han får dritt nett overpriset. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg kjøpte meg et tastatur på dealextreme. Men når det kom var det visst bluetooth, greit nok, bortsett fra at: 1. Tastaturet er helt dødt. Hverken connect-lyset eller lite batteri-lyset vil lyse. 2. Jeg får ikke bluetooth-enheten på pcen til å virke heller. Enten har jeg blit svindlet og pcen har ikke bluetooth likevel. Merkelig ettersom jeg menter å ha brukt BT før. Eller så finnes det ikke drivere hverken til Windows 7 eller Linux. Dobbelt miss. Dette er tredje tingen fra DX som er defekt på rad. Silver lining: Fant et usb bluetoothadapter i skapet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Folk som ikke klarer å legge ting i rett kategori. I kategorien FINN.no / Småjobber / Alle småjobber / Undervisning / Dataopplæring ligger dette oppdraget: Legge striefornyer i en liten del av tak samt en vegg, pluss tapet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå