Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The law of Jante is strong with this one

Morsomt. Har alltid ment at det ikke finnes noen jantelov Norge, jeg tror de aller fleste ser mest opp til folk som er vellykket og kanskje til og med er litt misunnelige. Misunnelse er kanskje ikke sunt det heller, men er ikke det janteloven handler om.

Forøvrig blir jeg ikke akkurat misunnelig på at noen er i Fillipinene heller - med dagens flypriser kan hvem som helst reise dit fra Norge bare man har spart opp litt ferie.

Det jeg snakket om var snikskryting, noe jeg mener ikke har noen sammenheng med janteloven.

Lenke til kommentar

The law of Jante is strong with this one

Morsomt. Har alltid ment at det ikke finnes noen jantelov Norge, jeg tror de aller fleste ser mest opp til folk som er vellykket og kanskje til og med er litt misunnelige. Misunnelse er kanskje ikke sunt det heller, men er ikke det janteloven handler om.

Forøvrig blir jeg ikke akkurat misunnelig på at noen er i Fillipinene heller - med dagens flypriser kan hvem som helst reise dit fra Norge bare man har spart opp litt ferie.

Det jeg snakket om var snikskryting, noe jeg mener ikke har noen sammenheng med janteloven.

Vet ikke om det var siktet til meg eller ikke. Prøver ikke å skryte noenting. Det er jo her jeg bor.

Jeg irriterer meg over ting her. Basta

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Tannlegeprisene her til lands. Har du en tannkjøttsykdom må du velge mellom å miste alle tennene eller sitte i gjeld de neste 10 årene. Og NI HUNDRE kroner for en undersøkelse med røntgen og rens. Det er latterlig.

Bruce Lee ville bli tannlege , ser for meg at han hadde bett pasienten skylle ut munnen med "wataaah !" etterpå , ho ho (pun very much intended) :D

........og ikke prøv og stikk fra regninga etterpå , lol ;)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Sitter på jobb og har ingenting å gjøre. Greit å få betalt for å gjøre ingenting, men det kan jeg like godt gjøre hjemme også. :p Kjedelig å sitte på en arbeidsplass der du må være, selv om det ikke er noe å gjøre.

Og ja, jeg mener bokstavlig talt ingenting å gjøre. Jeg selger billetter, og det er ikke billettsalg i dag.

Lenke til kommentar

Når jeg enkelte ganger skal på VG-Live og se på kampreferat av en fotballkamp og referatet hopper mellom å gå kronologisk nedover og å være i revers rekkefølge (siste hendelse øverst).

Scroller litt ned, da bytter den. Scroller opp/ned for å finne til der jeg var så bytter den igjen.

Lenke til kommentar

De "leker ikke" moderatorer bare fordi enkelte prøver å holde litt orden. Det er jo greit å styre unna off topic og andre ting i en tråd før det eskalerer til det punktet der en moderator må inn, er det ikke? Det er ikke alle som husker reglene her inne, og da gjør det ikke noe å bli påminnet. Men det er da bare meg.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ikke alle som husker reglene her inne, og da gjør det ikke noe å bli påminnet. Men det er da bare meg.

Da skal jeg gi deg en påminnelse fra retningslinjene:

1. Innleggets Innhold

...

* Mener du tråden eller innlegg i tråden strider mot retningslinjene så ikke skriv dette i tråden, men benytt gjerne rapporteringsfunksjonen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Det var jeg som skrev originalutkastet til reglene i sin tid. Det er en sak med to sider dette. Jeg er i utgangspunktet litt enig med Therawyn. Vennlige påminnelser og råd burde ikke være noe problem. Desverre fungerer ikke internett slik. Et "anarki" fordrer sosial kobling, og implisitt trussselen om ostrakisme, og den mangler ofte mellom forumbrukere. Så da blir det til at man tyr til et "trafikkpoliti" med enerett til reaksjon. Ellers får troll og flamebaitere for lett spill. (De som bryter regler nettopp for å provosere, og som ikke bryr seg nevneverdig om de blr utvist.)

Så om alle tenkte som Therawyn ville internett vært et mye bedre sted. Det tror jeg ganske mange gjør, men det skal ikke mange troll til for å ødelegge.

Geir :)

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...