Emancipate Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Tannlegeprisene her til lands. Har du en tannkjøttsykdom må du velge mellom å miste alle tennene eller sitte i gjeld de neste 10 årene. Og NI HUNDRE kroner for en undersøkelse med røntgen og rens. Det er latterlig.Og likevel stemmer folk på de blå partiene. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Og likevel stemmer folk på de blå partiene. Du tenker siden de siste 12 årene med rød regjering gjorde så mye med saken? Endret 11. mars 2014 av Gavekort 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Vi har vært "12 yrs a slave" med rød regjering , knegg knegg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg er tom for dopapir, og må bruke babywipes..... Herregud det svir. 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Ta en grovtørk også dusjer du ræva etterpå. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 kortslutta [...] med statisk elektrisitet U w0t? Vetta eff. Var statisk, tok borti touchpanelet på keyboardet og vips … keyboardet slutta å fungere, fikk ikke til å skrive noe, eller avslutte WinAmp, mIRC eller Firefox. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg vet steelseries tåler sinnsykt mye(slag). Bruker Corsair k65 for tiden, er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Selv bruker jeg Razer Lycosa og det ser nå ut som jeg må skaffe meg mitt tredje. Det første fikk en halvliter cuba libre sølt over seg og sluttet etter hvert å fungere, mitt nåværende ble "kortsluttet" av statisk elektrisitet tidligere i dag og vil ikke fungere, og sitter nå med et forferdelig dell-tastatur uten hurtigtaster eller bakgrunnsbelyste taster, og det er forferdelig å skrive på. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Bakgrunnsbelyste taster. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Vi har vært "12 yrs a slave" med rød regjering , knegg knegg Er enig at de ikke har levert. Men det var vel 8 år de satt, or am I missing something? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Bakgrunnsbelyste taster.Hvordan skal du skrive i mørket uten bakgrunnsbelyste taster? 1 Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 I tilfellet datatastatur så håper jeg inderlig at de fleste vet hvor bokstavene ligger uten å se på tastene. 4 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Og likevel stemmer folk på de blå partiene.Du vet, hadde du ikke betalt halve lønnen din i skatt hadde ikke de ni hundre kronene vært så voldsomt. edit: ikke at alternativet gjorde noe med det. Enda de kunne. Og de hadde faktisk flertall. Endret 11. mars 2014 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) I tilfellet datatastatur så håper jeg inderlig at de fleste vet hvor bokstavene ligger uten å se på tastene.Joda, men det er likevel greit å se dem for min del. Jeg bytter ofte mellom tysk og norsk og de er litt forskjellige. Edit: Dette er det jo ikke alle som gjør, selvfølgelig. Det irriterer meg noe grenseløst at jeg mest sannsynlig må gå med konstant tannverk i en måned. Og at jeg har en tann som verker bare fordi jeg var uheldig nok til å ha en uvanlig ujevn tannvekst (den har vokst direkte bak en annen tann). Endret 11. mars 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 I tilfellet datatastatur så håper jeg inderlig at de fleste vet hvor bokstavene ligger uten å se på tastene.Joda, men så plutselig faller du ut av "flowen" og bruker alt for mye tid på å lete etter den ene tasten du mangler, eller du sitter i en stilling som gjør at du ikke treffer tastene helt som du pleier, og det er veldig mye greiere å ha tegnene du skriver på i øyekroken. Ser helt klart hva du mener, men jeg foretrekker nå bakgrunnsbelyst på laptopen min som brukes en del i mørke omgivelser. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Du vet, hadde du ikke betalt halve lønnen din i skatt hadde ikke de ni hundre kronene vært så voldsomt.Hvis du ikke hadde vært så hånlig og elitistisk kunne du sikkert fått nok lønnsøkning til å veie opp for skatten. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Så søtt, rett på sak. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 12. mars 2014 Del Skrevet 12. mars 2014 Så søtt, rett på sak.Ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 At gulvteppene blåste bort til naboen i løpet av de få minuttene det tok å støvsuge og vaske gulvene. Og selvfølgelig ble de dyvåte alle tre. Trodde ikke de kom til å blåse vekk når jeg la tunge steiner oppå, men så feil kan man ta. Så nå har jeg 3 våte tepper hengende rundt omkring som drypper skittent vann ned på mine rene gulv. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 14. mars 2014 Del Skrevet 14. mars 2014 Når det står 8 stk foran meg i kø i minibanken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå