Battaman Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Forelesere som ikke klarer å bruke ordene sine riktig. Hva assosiasjoner fikk du? Det er gjennomgående vondt å lese slidene hennes. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 folk som ikke tar nei for et svar 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Det har snødd i 2 dager, ikke konstant men det er andre dagen det snør. Endret 8. mars 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 sommer på sørlandet idag Grusomt varmt. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 "blablabla, holdt jeg på å si"Du holdt ikke på å si det, DU SA DET!!!! AAAAAAAAAARGH!!!!!! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 (endret) Jeg adopterte det uttrykket av min første husvert i byen her. Det kan virke som om det ikke gir noe mening å si det, men jeg bruker det når jeg ikke helt vet hvordan jeg skal formulere en ting. Det er som et Sikkerhetsnett, om det gir noen mening. Selv om det ikke har samme betydning, kan en sammenligne det med "Needless to say". Det betyr bokstavlig talt "unødvendig sagt", men man sier det likevel. Endret 8. mars 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 "blablabla, holdt jeg på å si" Du holdt ikke på å si det, DU SA DET!!!! AAAAAAAAAARGH!!!!!! Det kunne vært værre: "blablabla, holdt jeg på å si, men så stoppet jeg meg selv og tenkte meg om, og skjønte at det kanskje ikke passet helt, men det var så viktig at jeg likevel måtte si det, og så sa jeg det." Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. mars 2014 Del Skrevet 8. mars 2014 Blir lett brukt når man vil si noe man ikke vil stå for helt, sånn umiddelbart. "Hadde så nær sagt" er en annen variant av samme. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Det blåser så hardt ute at jeg får dotter i øra Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Satans blod, også kjent som Sriracha. Ble visst for mye på kyllingen. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Å ligge kvart på 4 hver jævla søndag å ikke gå sove.... Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 smatting,selfies,spill invitasjoner,dårlig batteri på mobil,høylytte folk og fitter Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 At folk alltid sender mailer når jeg har det travelt, og aldri når jeg har god tid. Rare greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Enkelte tråder på forumet har all skriften blitt omgjort i bold. Det er irriterende. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. mars 2014 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg irriterer meg over at jeg var så jævlig dum at jeg begikk meg up på en debatt i en nettavis. Nå kommer jeg til å ha en dårlig følelse resten av uken. Jeg må lære meg å slutte å tro at det faktisk finnes intelligente mennesker i der. 3 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Tannlegeprisene her til lands. Har du en tannkjøttsykdom må du velge mellom å miste alle tennene eller sitte i gjeld de neste 10 årene. Og NI HUNDRE kroner for en undersøkelse med røntgen og rens. Det er latterlig. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 (endret) Tannlegeprisene her til lands. Har du en tannkjøttsykdom må du velge mellom å miste alle tennene eller sitte i gjeld de neste 10 årene. Og NI HUNDRE kroner for en undersøkelse med røntgen og rens. Det er latterlig. Ja det er på tide at det blir gjort noe her. Tannlegene er klare på at tannhelse er en god invistering for samfunnet. Her må noe skje. Altså det som bør skje, er at vi får det dekket fra det offentlige med egenandel som i helsevesenet. Endret 11. mars 2014 av Delvis 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 Jeg kortslutta tastaturet mitt med statisk elektrisitet og må nå bruke et reservetastatur til jeg får fiksa det jeg vanligvis bruker. >< Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. mars 2014 Del Skrevet 11. mars 2014 kortslutta [...] med statisk elektrisitet U w0t? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå