Mannen med ljåen Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Det irriterer meg at vi ikke har noen gode mobiltilbydere her i landet. Hverken Telenor, Netcom eller Tele2 har brukbar 3G elle 4G rett utenfor bygrensene. De skryter fælt med overskrifter som denne: "Nå satser vi milliarder og bygger ut superdekning." Hva har de ventet på alle disse årene? Et mobilabonnement som inkluderer lusne 10 GB kaller Telenor for Komplett XL. "Medium" ville vært et bedre navn. Du bruker fort opp det på Netflix-titting i HD om du er heldig nok til å motta 3G eller 4G. Netcom har enda verre dekning, og planlegger ikke å gjøre noe med det i nærmeste fremtid heller. De skryter av det "høye" utbyggingstempoet sitt, men hvorfor er de da ikke ferdig? det er 2014. De har knapt begynt. Endret 6. mars 2014 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 enig, det er helt uakseptabelt ræva! Bor 30 min nord for Oslo å her kan jeg oppleve at spotify stopper på grunn av tregt nett. Det er ikke bra nok i Oslo heller, spør du meg. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Var med på en spørreundersøkelse på nett igår om en ny Netcom-reklame som lovet 4G på hytta og spurte om den (reklamen) gjorde meg interessert i bli kunde. Fant ikke noe felt der jeg kunne svare at pr. idag så leverer Netcom knapt nok 3G en gang. Det gjør forsåvidt bare unntaksvis Telenor heller. Men de er i vært fall ærlig nok til å si at det ikke er noen prioritet for dem heller. Vi har ICE der idag. Fungerer greit men tregt til vanlig, desverre er kapasiteten sprengt i påsken og andre "fellesferier". Geir Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 For å ikke snakke om dataprisene i Norge. Jeg betaler 10 øre per MB her til lands, eller 150kr for ubegrenset datatrafikk, 3000 SMS og 2000 ringeminutter (inkl. Oppstart). Hva er det Telenor tar i datatrafikk? 10 kroner per megabyte? 1 Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 For å ikke snakke om dataprisene i Norge. Jeg betaler 10 øre per MB her til lands, eller 150kr for ubegrenset datatrafikk, 3000 SMS og 2000 ringeminutter (inkl. Oppstart). Hva er det Telenor tar i datatrafikk? 10 kroner per megabyte? Men maksgrense på 10kr per dag så man kan jo bruke så mye man vil Kontantkort i alle fall Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 For å ikke snakke om dataprisene i Norge. Jeg betaler 10 øre per MB her til lands, eller 150kr for ubegrenset datatrafikk, 3000 SMS og 2000 ringeminutter (inkl. Oppstart). Hva er det Telenor tar i datatrafikk? 10 kroner per megabyte? Er det noe hastighetscap pr mnd når du har ubegrenset datamengde? Hvilke hastigheter får du til vanlig? Og ping? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 (endret) Men maksgrense på 10kr per dag så man kan jo bruke så mye man vil Kontantkort i alle fall Er det ikke en cap på 10kr? Er det noe hastighetscap pr mnd når du har ubegrenset datamengde? Hvilke hastigheter får du til vanlig? Og ping? Det er ingen cap som jeg vet om, og jeg har bruk opp i flere gigabyte per døgn. Hastigheten er varierende etter når på dagen jeg bruker det. Om natten eller på morgenen så får jeg 600KB/s og ~100-150ms ping, mens midt på dagen så kan det være helt nede i 50KB/s og ~300-600ms ping. Men poenget er at det fungerer til lett surfing, oppdatering av apps, nedlasting av musikk etc etc etc etc osv osv. Edit: Bytes, ikke bits. Endret 6. mars 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Men maksgrense på 10kr per dag så man kan jo bruke så mye man vil Kontantkort i alle fall Er det ikke en cap på 10kr? Det jeg hadde for en stund siden var at dersom jeg brukte opp til 10kr ble jeg ikke fakturert for videre bruk den dagen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Men med kraftig nedsatt hastighet? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Det husker jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 Har fått en nydelig 3mm tykk flerfarget pikselfeil fra topp til bunn på ene siden av mobilen. Kjempeflott. For en ny mobil er jo noe jeg har råd til med det første, en uke etter jeg gikk heftig ned i stillingsprosent for å forberede meg til 4 år som fattig student. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. mars 2014 Del Skrevet 6. mars 2014 At nettbutikker (og butikker) ikke klarer å opplyse om banale egenskaper ved varene. Som f.eks. fysisk størrelse og ytelsesmål som watt eller andre relevante enheter. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Har da prestert å få en kvise INNI øret! Utrolig irriterende og vondt! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Skjera bagera. Maud og kornelia. Fy faen. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Skjera bagera. Maud og kornelia. Fy faen. #justslimdathings 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Greit at vi har vafler på jobben på fredager, men kjære sjef, du trenger ikke steke dem til planker!! Vafler skal være myk og fyldig, ikke gjennomstekt og erstatning for knekkebrød!! 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Skjera bagera. Maud og kornelia. Fy faen.#justslimdathings Prøver du å si at det forsøket på en låt er bra? Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Den lokale 7-Eleven-kiosken som aldri har tilbudsvarene de annonserer for. Og ikke misforstå, jeg mener bokstavelig talt aldri. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Prøver du å si at det forsøket på en låt er bra? Du er om jeg tolker profilen din rett kanskje ikke helt målgruppen? Geir 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. mars 2014 Del Skrevet 7. mars 2014 Du er om jeg tolker profilen din rett kanskje ikke helt målgruppen? Geir Det har du nok helt rett i. Men jeg har så lite i livet som irriterer meg at jeg må finne noe å klage på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå