Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Irriterer meg nok en gang over at jeg kun har EDGE-tilgang i store deler av Trondheim. På tide å bytte mobilselskap. Har Tele2 for øyeblikket og dette er ikke holdbart.

Jeg storkoser meg hver gang Netcom ringer meg for å prøve å få meg til å bytte over til dem. De blir alltid litt stumme når jeg informerer om at Netcom faktisk ikke har dekning hvor jeg bor. Ja, jeg synes faktisk at Netcom kunne ha ringt litt oftere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Jeg må rydde etter de jeg bor på huset med, fordi ingen andre gidder å gjøre det. Akkurat nå er jeg på streik, så kjøkkenet ser ganske jævlig ut.

Har du stille streik eller er de klar over avgjørelsen din?

Lenke til kommentar

Veldig irriterende å se hvor lavt unge jenter i dag synker for å få oppmerksomhet. Og å se 12-åringer kle seg som prostituerte. For ikke å snakke om alle disse "rosabloggene" som ikke gjør ting bedre ved å spre sine fordummende meninger ut til andre jenter.

Lenke til kommentar

En fredelig sameksistens er fullt mulig.

Det innebærer at en syklist som sinker trafikken bør slippe bilene forbi der det er mulig.

Ja, de har lov til å sykle på veien. Men de skal ferdes "hensynsfullt og aktpågivende" på veien.

Det er ikke hensynsfullt å kjøre 20 km/t i 60-sona, og unnlate å slippe biler forbi.

Biler som bruker horn eller spylervæske, og kjører forbi syklistene med 2 cm margin har jeg heller ingenting til overs for.

Det finnes kjøtthuer på både 2 og 4 hjul.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Helt enig med deg, ligger de i siden på veien og slipper forbi biler der det er vanskelig å komme forbi er helt greit. Men noen kjører jo to og to ved siden av hverandre på smale, svingete veier som gjør at det nesten er umulig å kjøre forbi dem på en trygg måte.

Tidligere denne uka hadde jeg en skummel affære i byen. Jeg skulle rett frem og lå i venstre fil, så kommer det en gammel tante på sykkel og stiller seg på høyre side av meg i samme felt. Når det da endelig blir grønt så kjører ho rett til venstre nesten uten å se seg for så jeg måtte nærmest bråstoppe for å unngå å kjøre henne ned. Kunne ho ikke bare stilt seg på venstre side av meg, så hadde denne situasjonen vært unngått.

Lenke til kommentar

Jeg må rydde etter de jeg bor på huset med, fordi ingen andre gidder å gjøre det. Akkurat nå er jeg på streik, så kjøkkenet ser ganske jævlig ut.

Har du stille streik eller er de klar over avgjørelsen din?

Stille streik. Jeg regner med at de har merket at søppelet er overfylt og kjøkkenbenkene er skitne. Om de ikke vet at jeg er på streik så er det vel så greit.

Hvorfor skal de rydde når du gjør det for de?

Ikke sant? Så nå får de rydde.

Lenke til kommentar

Irriterer meg blodig at jeg fikk så dårlig karakter i et fag jeg trodde jeg var flink i, men fikk god karakter i et fag jeg trodde jeg var elendig i.

Hvis universet absolutt skal plage meg så får det ihvertfall gi mening, slik at jeg slipper å denge pannen ned i bordet og skrike "WTF!?". Resultatet er at jeg ikke blir tilfreds med ting og ender opp å ta en "whoop ass" på foreleseren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...