Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aaah, jeg føler meg så bæsj. Eneste grunnen til at jeg dro på skolen i dag er fordi jeg nettopp har lest Max Manus sin bok om krigen, og jeg føler meg som den største pingla om jeg blir værende hjemme på grunn av tett nese.

Lenke til kommentar

Aaah, jeg føler meg så bæsj. Eneste grunnen til at jeg dro på skolen i dag er fordi jeg nettopp har lest Max Manus sin bok om krigen, og jeg føler meg som den største pingla om jeg blir værende hjemme på grunn av tett nese.

Krigen er ikke slutt, i dag er det riktig nok en informasjonskrig og små inkrementielle skritt for å stramme jerngrepet rundt menneskefarmen. Skru av TV, avbestill avisen, bryt løs fra hjernevaskende propaganda. Alt du leser, hører eller ser som ikke kan garanteres 100% korrekt, koker hjernen din og distanserer deg fra virkeligheten.

Folk bryr seg i liten grad om hva som skjer i verden, men de sluker rått propaganda om "hva som skjer".

Den største bakdelen med skolegang er at det etter noen år med inndoktrinering er særdeles vanskelig å skille hva som er nyttig som 2+2=4 fra hva som er propaganda. Altså hva som er nyttig å kunne som et selvstendig tenkende individ kontra hva som er opplæring i en bestemt tankegang for å skape en bestemt type mennesker.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Krigen er ikke slutt, i dag er det riktig nok en informasjonskrig og små inkrementielle skritt for å stramme jerngrepet rundt menneskefarmen. Skru av TV, avbestill avisen, bryt løs fra hjernevaskende propaganda. Alt du leser, hører eller ser som ikke kan garanteres 100% korrekt, koker hjernen din og distanserer deg fra virkeligheten.

Det er bra du har løsningen.

Endret av Quote
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukere som ringer IT og tror de vet bedre og at du ikke kan noen ting.
Ble bedt om å hente en kollega etter 2 minutter for hun hadde ikkenoe tro på løsninger min.

Herregud, jobba her i 16 mnd nå. Burde vite hva jeg snakker om.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg hater at når jeg sier noe svarer folk: "er det sant? :O"

Har begynt å irritere meg noe helt grenseløst over sånt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Arnold : "Noe av det verste jeg vet er de som sier *jeg har ikke tid til å trene , må ha 8t søvn*........vel sov fortere da !"

"Sover du 6t/dag så har du fremdeles 18t til rådighet"

"Jeg trente 5t om dagen , pluss college , acting class 4t/dag & byggebransjen. Jeg ville ikke kaste bort ett øyeblikk av tida mi"

Han kan få sagt det ja , det skal være sikkert :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Eller mødre. :p Husvask må gjøres bare, selv om det er litt og litt hver dag, eller storrengjøring en gang i uka. Jeg pleier bare å sette på grøff musikk, da syns jeg det går litt raskere, mens jeg jammer med luftgitaren min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...