Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom man er en slabbedask ja. Man får gaver, ergo gir man gaver. Det å ikke gi gaver når man selv får, er like ille som å være trygdesnylter. Får man noe, må man gi noe tilbake.

Gir man ikke til venner, så tar man ikke imot fra venner. Man tar i mot gaver fra foreldre, man gir gaver til sine barn.

Alt går opp!

Lenke til kommentar

Irriterer meg at router produsenter er så grenseløst inkompetente at de ikke kan lage routere som klarer og åpne portene ....på tross av at man åpner portene !!!

Irriterer meg at banken prøver og tilpasse seg ved og gjøre nettbanken mer "idiot" sikker ved å lage øre feltet om til ett separat felt. Siden folk tydeligvis ikke vet å sette ett komma og sender litt mer enn dem egentlig skal !!!

Irriterer meg at Tine prøver og hjernevaske folk til og tro at om ikke de drikker mer melk så "brekker" beina dine !!!

Irriterer meg at syltetøys produsentene er frekke nok til og våge og selge forbrukerene bare ett halvt glass med syltetøy og resten sukker !!! ( Hver gang jeg hører: Nærmere naturen kjem du itte..... Hold kjeft de fitte du LYVER!!)

I WIN !

Endret av AllColor
Lenke til kommentar

Dagbladets kommentarfelt!

Disse bildene i Dagbladet er bare crap og viser en overfladisk overflate(!)

Hva skjuler NASA og hva er det vi ikke får se som foregår på Månen..?

Sannheten er vel at det er mye synsing på Nyhetsspeilet - eller som du kanskje i din litt enklere verden ville kalt det - piss.

Man kan si og mene mye om Nyhetsspeilet og artiklene der, men noe av det viktigste dette nettstedet bidrar til er å få folk til å begynne å lure litt på ting og å tenke mere selv uten å svelge glatt alt som blir servert dem i mainstream-media som sannheter...

Overraska over at dei ikkje har klart å hale inn ein diskusjon om norsk politikk denne gongen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

At vi har en 30 siders sammenligning av et I-land og et U-land til tirsdag

Læreren vår sa strengt tatt at vi ikke skulle bry oss om anntall sider, så lenge det ikke ble for mange. Og ho sa at perfekt anntall sider var 17. Så om du har 30 sider, tror jeg du har litt mye :p

*kremt* har 34 :innocent: Med det går så bra så

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...