Rudde Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er en grusom prosess å gå fra utenlands bachelor til norsk master. Stygge byråkrati. Dere kan kjøre papirarbeidet opp der sola ikke skinner. Hva forventet du egentlig? 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hva forventet du egentlig?Kanskje han forventet en litt mindre brå overgang. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er en grusom prosess å gå fra utenlands bachelor til norsk master. Stygge byråkrati. Dere kan kjøre papirarbeidet opp der sola ikke skinner. Du skal bare være glad du slipper å fylle ut cum-papiret til han fyren på Hovefestivalen. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Tull, du tar frem jaktkniven du alltid har på beltet, skjærer et hull midt i boksen og drikker alt på en gang som en ordentlig mann. Gjør det på Bruce Lee måten.......han brukte bare 2 fingrer på brusboksen Lenke til kommentar
koots Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Irriterende at jeg ofte sover dårlig når jeg vet jeg må opp tiiidlig dagen etter Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Hva forventet du egentlig?Kanskje han forventet en litt mindre brå overgang. Pretty much. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 NAAAAAAAAAAAAAV! >< Alt jeg ber om er å få sendt meldekortet mitt ila. en lørdag, for en gangs skyld. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Når man skal fyre opp i peisen, og fyrstikkene bare blåser ut så fort man tar dem inn i peisen. Tar jo 5 esker og en halv dag å få fyr. Lenke til kommentar
alfred2244 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Når man skal fyre opp i peisen, og fyrstikkene bare blåser ut så fort man tar dem inn i peisen. Tar jo 5 esker og en halv dag å få fyr. fyrer ikke opp i peis med fyrstikker, du fyrer på tennbrikketten som du deretter fyrer opp i ovnen med. work smart, not hard 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Når man skal fyre opp i peisen, og fyrstikkene bare blåser ut så fort man tar dem inn i peisen. Tar jo 5 esker og en halv dag å få fyr. Hold to fyrstikker sammen som en så du får en tykkere fyrstikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Å finne en stor 4-pack 1.5 liter Pepsi er som å finne en kvinnelig jomfru på en fødeklinikk......ain't gonna happen. Når jeg kjøper berlinerboller så forventer jeg å finne fyll inni , var verken vaniljekrem eller syltetøy i dem........"shame on you , double shame !" Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Når jeg spør venninne om hun vil finne på noe den og den dagen og hun sier "kanskje/usikker/vet ikke enda". Kan like godt si "jeg vil holde dagen åpen i tilfelle noen av større interesse melder seg først. Hvis ikke kan jeg nøye meg med deg.". Endret 2. mars 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hvis noen sier 'kanskje', så betyr det 'nei'. - Gå tur i skogen i morgen tidlig? - Kanskje, får se om jeg kommer meg opp. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det har du stort sett rett i. Men når jeg sier kanskje, så mener jeg kanskje. Føler jeg er en av de få. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det irriterer meg at "kanskje" har fått betydningen "nei", så når jeg svarer at jeg kanskje blir med på noe, så tolker folk det som nei, og legger andre planer, så når jeg endelig får bestemt meg at, ja, jeg vil finne på noe, så er det for sent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det irriterer meg at "kanskje" har fått betydningen "nei", så når jeg svarer at jeg kanskje blir med på noe, så tolker folk det som nei, og legger andre planer, så når jeg endelig får bestemt meg at, ja, jeg vil finne på noe, så er det for sent. Guilty. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det irriterer meg at "kanskje" har fått betydningen "nei", så når jeg svarer at jeg kanskje blir med på noe, så tolker folk det som nei, og legger andre planer, så når jeg endelig får bestemt meg at, ja, jeg vil finne på noe, så er det for sent. Guilty. Utrolig irriterende det der, kan du ikke bare ta mitt "kanskje" som et faktisk kanskje? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Windows 8 som ikke vil laste ned oppdateringer så jeg kan oppdatere til 8.1. At jeg må bruke Windows. Blu Ray med sin forpulte DRM som gjør at det er latterlig mye enklere for oss å få ting til å se proft ut med en ferdig nedlasta fil enn en plate i en spiller vi ikke engang kan speile. Og at det tydeligvis ikke er noen mulighet til å fjerne reverse scrolling på denne laptopen. Nei, det er ikke noen "Change mouse settings"-tab under Mouse Properties. Arrrg. Endret 2. mars 2014 av Battaman Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Det irriterer meg at "kanskje" har fått betydningen "nei", så når jeg svarer at jeg kanskje blir med på noe, så tolker folk det som nei, og legger andre planer, så når jeg endelig får bestemt meg at, ja, jeg vil finne på noe, så er det for sent. Guilty. Utrolig irriterende det der, kan du ikke bare ta mitt "kanskje" som et faktisk kanskje? Er ikke alle som orker å sette helga på vent på grunn av den ubesluttsome fyren som sa "kanskje" 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Dette gjelder langt fra bare helgeplaner, dette gjelder alt mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå