Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Tull, du tar frem jaktkniven du alltid har på beltet, skjærer et hull midt i boksen og drikker alt på en gang som en ordentlig mann.

Gjør det på Bruce Lee måten.......han brukte bare 2 fingrer på brusboksen :D

Lenke til kommentar

Når man skal fyre opp i peisen, og fyrstikkene bare blåser ut så fort man tar dem inn i peisen.

Tar jo 5 esker og en halv dag å få fyr.

fyrer ikke opp i peis med fyrstikker, du fyrer på tennbrikketten som du deretter fyrer opp i ovnen med.

work smart, not hard :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Å finne en stor 4-pack 1.5 liter Pepsi er som å finne en kvinnelig jomfru på en fødeklinikk......ain't gonna happen.

Når jeg kjøper berlinerboller så forventer jeg å finne fyll inni , var verken vaniljekrem eller syltetøy i dem........"shame on you , double shame !" :(

Lenke til kommentar

Når jeg spør venninne om hun vil finne på noe den og den dagen og hun sier "kanskje/usikker/vet ikke enda". Kan like godt si "jeg vil holde dagen åpen i tilfelle noen av større interesse melder seg først. Hvis ikke kan jeg nøye meg med deg.".

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Det irriterer meg at "kanskje" har fått betydningen "nei", så når jeg svarer at jeg kanskje blir med på noe, så tolker folk det som nei, og legger andre planer, så når jeg endelig får bestemt meg at, ja, jeg vil finne på noe, så er det for sent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Det irriterer meg at "kanskje" har fått betydningen "nei", så når jeg svarer at jeg kanskje blir med på noe, så tolker folk det som nei, og legger andre planer, så når jeg endelig får bestemt meg at, ja, jeg vil finne på noe, så er det for sent.

Guilty. :D

Lenke til kommentar

Utrolig irriterende det der, kan du ikke bare ta mitt "kanskje" som et faktisk kanskje?

Lenke til kommentar

Windows 8 som ikke vil laste ned oppdateringer så jeg kan oppdatere til 8.1.

At jeg må bruke Windows.

Blu Ray med sin forpulte DRM som gjør at det er latterlig mye enklere for oss å få ting til å se proft ut med en ferdig nedlasta fil enn en plate i en spiller vi ikke engang kan speile.

Og at det tydeligvis ikke er noen mulighet til å fjerne reverse scrolling på denne laptopen. Nei, det er ikke noen "Change mouse settings"-tab under Mouse Properties. Arrrg.

Endret av Battaman
Lenke til kommentar

Utrolig irriterende det der, kan du ikke bare ta mitt "kanskje" som et faktisk kanskje?

Er ikke alle som orker å sette helga på vent på grunn av den ubesluttsome fyren som sa "kanskje"

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...