Tkse Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 De som det er snakk om her nevner ordet Ukraina, som: Jukrayna. Med et ekstra trykk på siste a-bokstaven. Høres helt feil ut i mine ører. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 27. februar 2014 Del Skrevet 27. februar 2014 (endret) At den bærbare PCn har en eller annen farge/skjermprofil som den setter i gang like etter oppstart. Greit nok det, men jeg vil justere den og finner ikke ut hvordan. Det er ikke i nVidia kontrollpanelet eller Intel sin integrerte. Edit, var kalibreringa i Windows som var på bærtur. Alt for mye rød- og grønnskjær. Endret 27. februar 2014 av CFM Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Folk som tror at en treningsøkt ikke gir resultater med mindre de poster om den på facebook.... 1 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Folk som tror at en treningsøkt ikke gir resultater med mindre de poster om den på facebook.... og jo fleire likes og kommentarer dem får på facebook, jo mer effektiv var treningsøkten... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jepp. Tror jeg skal skrive hver gang jeg har hatt en håndjager... 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hadde tenkt meg til MC-messe i morgen, men fattern har visst startet hoggved-sesongen tidlig og planlagt oss en tur til skogen. Søndag skal jeg jobbe, derfor er søndag uaktuelt. Nå har jeg bare 5 timer å komme med bra unnskyldning. Trening og jobb er utelukket. Æsj. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hadde tenkt meg til MC-messe i morgen, men fattern har visst startet hoggved-sesongen tidlig og planlagt oss en tur til skogen. Søndag skal jeg jobbe, derfor er søndag uaktuelt. Nå har jeg bare 5 timer å komme med bra unnskyldning. Trening og jobb er utelukket. Æsj. Jeg stikker forøvrig å hugger skog, selv om det er midt på vinteren når jeg blir forbannet. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Hadde tenkt meg til MC-messe i morgen, men fattern har visst startet hoggved-sesongen tidlig og planlagt oss en tur til skogen. Søndag skal jeg jobbe, derfor er søndag uaktuelt. Nå har jeg bare 5 timer å komme med bra unnskyldning. Trening og jobb er utelukket. Æsj. Kan du ikke bare si det som du er, at du hadde andre planer og kan dere ta det en annen dag? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Jo, får vel bare gjøre det enkelt og si jeg har andre planer, uten å utdype. Hele MC-opplegget skal være hemmelig til jeg får lappen(forhåpentligvis). Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt. I samme stil, folk som vasker toalettet først, og så bruker samme klut på servanter og bordflater osv. :| Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt. I samme stil, folk som vasker toalettet først, og så bruker samme klut på servanter og bordflater osv. :| Wat? Det var instant beating hos meg gjennom hele oppveksten, men så var moren min kokk(samt mange flere grader) Endret 28. februar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt.I samme stil, folk som vasker toalettet først, og så bruker samme klut på servanter og bordflater osv. :| Jeg bruker toalettpapir for å vaske toalettet. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Menn som ikkje vaskar henda etter dotur. Ein av mine vanlegaste daglegfrustrasjonar. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 (endret) Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt. En jeg kjenner brukte cum-papiret til kompisen sin til å rengjøre kniven sin så han kunne smøre pålegg på brødskiva si. Selvfølgelig uvitende hva papiret hadde blitt brukt til kvelden før. (Dette var på Hovefestivalen) Endret 28. februar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Tenkte å koke 2 kopper kaffe til meg og dama før trening. Da kaffen var ferdig så lurte jeg på hvorfor det var så mye kaffe på kanna, jo fordi hu ville ha 2 kopper kaffe, så hu hadde bare i mer vann.. Også reagerer hun etterpå fordi jeg blir sur.. Brødhode! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Folk som bruker kjøkkenkluten til å gjøre rent bestikket sitt og så putter det i pålegget. Kvalmt. I samme stil, folk som vasker toalettet først, og så bruker samme klut på servanter og bordflater osv. :| Det er bare ekkelt. Kom til å tenke på engang jeg satt i en garderobe. Vaktmesteren kom inn og begynte å vaske doen, så gikk han rett over på speilet og vasken med samme klut. Nam... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Det er en grusom prosess å gå fra utenlands bachelor til norsk master. Stygge byråkrati. Dere kan kjøre papirarbeidet opp der sola ikke skinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå