Myst Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Drittkjerring, les hele e-posten min før du svarer meg da! Hvorfor må folk være blinde og ikke få med seg spørsmål man stiller dem? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Irriterer meg at jeg går inn på kvinneguiden, når jeg kjeder meg. Den syke irrasjonelle tankegangen til disse hårete fjellape KG damene, får meg til å ville blåse av mitt eget hue med hagle. 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Irriterer meg at jeg går inn på kvinneguiden, når jeg kjeder meg. Den syke irrasjonelle tankegangen til disse hårete fjellape KG damene, får meg til å ville blåse av mitt eget hue med hagle. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=814058 Jeg tror denne kommer til å bli morsom etterhvert. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 At selv ikke med Win XP eller Win 2k i virtuell modus, får jeg til å kjøre dette fantastiske spillet. Gikk greit å installere det, men fuck å faktisk få spilt det. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Det som er så fint med Windows er at et stort firma står bak det, så da vet du at du får støtte og kompabilitet og sånt :---)))))))) 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 (endret) http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=814058 Jeg tror denne kommer til å bli morsom etterhvert. Tviler. Det er i helgene alle trollene dukker opp på KG. Du må komme med noe som slår alle de andre for å få mest respons. Noe negativt om innvandrere eller kvinner pleier å funke hvis du gjør det rikitg. Edit: En viss admin fra Kg irriterer meg grenseløst Endret 22. februar 2014 av Trodet Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=814058 Jeg tror denne kommer til å bli morsom etterhvert. Irriterer det deg grenseløst at du tydeligvis ikke er særlig flink til å vaske? Lenke til kommentar
Trodet Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Irriterer meg at jeg går inn på kvinneguiden, når jeg kjeder meg. Den syke irrasjonelle tankegangen til disse hårete fjellape KG damene, får meg til å ville blåse av mitt eget hue med hagle. Hva heter du der? Blir irritert av pølser 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Våknet for en halvtime siden. Sånt ødelegger dagen min. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Relativt irriterende å måtte forlate et utested fordi vekteren mener man har drukket for mye, men såvidt er brisen. Nesten rart at sånne steder går rundt, når selv rolige folk som drikker moderat (eller ingenting) må gå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. februar 2014 Del Skrevet 22. februar 2014 Nesten rart at sånne steder går rundt, når selv rolige folk som drikker moderat (eller ingenting) må gå.Det er vel akkurat derfor det går rundt. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Relativt irriterende å måtte forlate et utested fordi vekteren mener man har drukket for mye, men såvidt er brisen. Nesten rart at sånne steder går rundt, når selv rolige folk som drikker moderat (eller ingenting) må gå. De ønsker nok bare fulle som skal bruke penger! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 At jeg tydeligvis ikke kan spise noen ting uten at systemet går haywire. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Relativt irriterende å måtte forlate et utested fordi vekteren mener man har drukket for mye, men såvidt er brisen. Nesten rart at sånne steder går rundt, når selv rolige folk som drikker moderat (eller ingenting) må gå. Ja det der er ikke bare irriterende, men så nedverdigende. Får meg til å føle meg som en idiot og en loser hver gang en sånn drittunge av en vakt stopper meg i døra for ingen som helst grunn egentlig og begynner forhøre meg. Bare snur og går jeg da. Finner meg rett og slett ikke i sånn behandling. Tror helst de bare er opptatt av å markere seg og gjøre seg important. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Når den "ringen" man åpner juicekartongen med ryker. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Da bare tar du et skarpt objekt og stikker hull rundt hele kanten på folien. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Tull, du tar frem jaktkniven du alltid har på beltet, skjærer et hull midt i boksen og drikker alt på en gang som en ordentlig mann. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Det er det jeg pleier å gjøre, men jeg går ikke ut fra at alle er like badass som meg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 23. februar 2014 Del Skrevet 23. februar 2014 Pøh, du biter hull i boksen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå