mikaragua Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg måtte selv få ny epost da jeg begynte å ha med offisielle ting å gjøre.Hva slags offisielle ting? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Det var feil formulert. Det jeg mente var formelle ting. Endret 11. februar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Folk som ikke betaler tilbake penger de skylder, selv om du har spurt flere ganger! 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Amen til det. Min mor har skyldt meg 200 kroner i over et år nå. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Vi skal hukse på det, at folk som ikke betaler tilbake de vil deg ondt. I de aller fleste tilfelelr hvertfall. Sånn er det 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 I mitt tilfelle er det veldig dårlig gjort fordi 1) hun har mye bedre økonomi enn meg og kommer til meg regelmessig for å be om penger til tobakk og 2) til tross for hennes gode økonomi, sier hun til meg hver måned at hun ikke klarer å betale meg tilbake (200kr) og jeg må vente til neste. 1 Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Amen til det. Min mor har skyldt meg 200 kroner i over et år nå. Vi skal hukse på det, at folk som ikke betaler tilbake de vil deg ondt. I de aller fleste tilfelelr hvertfall. Sånn er det 8 personer skylder meg alt fra 200 til 2000 kr Til sammen ca 10000, og hver gang jeg spør så er det samme regla: har ikke peng, jah skal fikse osv... men ingenting skjer. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Og du låner fortsatt bort penger? Jeg hadde gått på innkrevningstokt innen da. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Når jeg først er inne på emnet: det irriterer og sjokkerer meg at forholdet mellom meg og min mor holder på å rakne på grunn av en hund. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Amen til det. Min mor har skyldt meg 200 kroner i over et år nå. Vi skal hukse på det, at folk som ikke betaler tilbake de vil deg ondt. I de aller fleste tilfelelr hvertfall. Sånn er det 8 personer skylder meg alt fra 200 til 2000 kr Til sammen ca 10000, og hver gang jeg spør så er det samme regla: har ikke peng, jah skal fikse osv... men ingenting skjer. http://www.conta-inkasso.no/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Amen til det. Min mor har skyldt meg 200 kroner i over et år nå. Vi skal hukse på det, at folk som ikke betaler tilbake de vil deg ondt. I de aller fleste tilfelelr hvertfall. Sånn er det 8 personer skylder meg alt fra 200 til 2000 kr Til sammen ca 10000, og hver gang jeg spør så er det samme regla: har ikke peng, jah skal fikse osv... men ingenting skjer. Det er åpenbart at folk ikke respekterer deg. Du burde slutte å låne bort penger. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 når jeg blir spurt hva eposten min er. fyfaen jeg har valgt den mest mongo adressen, og det er møkkasstress å si den høyt. Jeg må gjenta den minst fire ganger, i tillegg så hører folk feil osv så jeg får ikke epost. det er ikke noe uforstålige greier heller, det er navnet mitt bare med noen ekstra vokaler osv Skaff deg visittkort. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 (endret) Visittkort er Såå 2010. Endret 11. februar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Når lange hår setter seg fast i underlivet. Lenke til kommentar
Oyningen Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Amen til det. Min mor har skyldt meg 200 kroner i over et år nå. Vi skal hukse på det, at folk som ikke betaler tilbake de vil deg ondt. I de aller fleste tilfelelr hvertfall. Sånn er det 8 personer skylder meg alt fra 200 til 2000 kr Til sammen ca 10000, og hver gang jeg spør så er det samme regla: har ikke peng, jah skal fikse osv... men ingenting skjer. Det er åpenbart at folk ikke respekterer deg. Du burde slutte å låne bort penger. Har sluttet helt nå, skulle bare ønske jeg sluttet tidlegere Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Så jo, Slimda, skaffe ny e-post adresse kan være stress.Nei, å skaffe en ny e-post-adresse er kjempelett. Et par trykk, så er du ferdig. Å gjøre den nye e-post-adressen til din hovedadresse for alle tidligere kontoer og sånt, det kan være stress. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Kvalm. Helvete har flyttet inn i magen min. Endret 12. februar 2014 av Therawyn Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 TV2s kommentatorer under slopestyle og halfpipe i Sochi. Håpløse mennesker og inkompetent kommentering. Aldri rulla med øya så mye i løpet av en dag før. Endte opp med huepine og skrudde av lyden og satte på musikk i stedet mens jeg så gutter, jenter, menn og kvinner hoppe rundt i løypa og pipen. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det er åpenbart at folk ikke respekterer deg. Du burde slutte å låne bort penger.Solution: 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå