Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I mitt tilfelle er det veldig dårlig gjort fordi 1) hun har mye bedre økonomi enn meg og kommer til meg regelmessig for å be om penger til tobakk og 2) til tross for hennes gode økonomi, sier hun til meg hver måned at hun ikke klarer å betale meg tilbake (200kr) og jeg må vente til neste.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Amen til det. Min mor har skyldt meg 200 kroner i over et år nå.

Vi skal hukse på det, at folk som ikke betaler tilbake de vil deg ondt. I de aller fleste tilfelelr hvertfall. Sånn er det :(

8 personer skylder meg alt fra 200 til 2000 kr :p Til sammen ca 10000, og hver gang jeg spør så er det samme regla: har ikke peng, jah skal fikse osv... men ingenting skjer.

Lenke til kommentar

Vi skal hukse på det, at folk som ikke betaler tilbake de vil deg ondt. I de aller fleste tilfelelr hvertfall. Sånn er det :(

8 personer skylder meg alt fra 200 til 2000 kr :p Til sammen ca 10000, og hver gang jeg spør så er det samme regla: har ikke peng, jah skal fikse osv... men ingenting skjer.

http://www.conta-inkasso.no/
Lenke til kommentar

Det er åpenbart at folk ikke respekterer deg. Du burde slutte å låne bort penger.

Lenke til kommentar

når jeg blir spurt hva eposten min er. fyfaen jeg har valgt den mest mongo adressen, og det er møkkasstress å si den høyt. Jeg må gjenta den minst fire ganger, i tillegg så hører folk feil osv så jeg får ikke epost.

det er ikke noe uforstålige greier heller, det er navnet mitt bare med noen ekstra vokaler osv

Skaff deg visittkort. :)

Lenke til kommentar

Det er åpenbart at folk ikke respekterer deg. Du burde slutte å låne bort penger.

Har sluttet helt nå, skulle bare ønske jeg sluttet tidlegere :p

Lenke til kommentar

TV2s kommentatorer under slopestyle og halfpipe i Sochi. Håpløse mennesker og inkompetent kommentering. Aldri rulla med øya så mye i løpet av en dag før. Endte opp med huepine og skrudde av lyden og satte på musikk i stedet mens jeg så gutter, jenter, menn og kvinner hoppe rundt i løypa og pipen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...