Slimda Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Kjenner meg ikke igjen i "råtten kjøtt"-beskrivelsen av snus selv, og jeg er en som hater alt av nikotinprodukter. Måtte det bli forbudt tvers over hele landet. 2 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Snus lukter nasty. Den forferdelig skarpe mintlukten på disse "vanlige"/skruf som lukter ubeskrivelig, er så spy. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Måtte det bli forbudt tvers over hele landet. Enig, forbud pleier å fungere ganske bra. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Enig, forbud pleier å fungere ganske bra.Skulle likt å se hvem som hadde kjøpt sigaretter om det var forbudt å røyke innenfor Norges landegrenser. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Så jo hvor godt et alkoholforbud funka i USA på 1920-tallet. Endte med at folk gjorde seg til kriminelle og bander tjente seg styrtrike på ulovlig import og salg. Jeg vil tippe at et røyk/snus-forbud i norge ville gitt nogenlunde samme resultat. Endret 10. februar 2014 av Apox Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) når jeg blir spurt hva eposten min er. fyfaen jeg har valgt den mest mongo adressen, og det er møkkasstress å si den høyt. Jeg må gjenta den minst fire ganger, i tillegg så hører folk feil osv så jeg får ikke epost. det er ikke noe uforstålige greier heller, det er navnet mitt bare med noen ekstra vokaler osv Endret 10. februar 2014 av Bork Laser Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Du kan jo eventuelt lage en mer forståelig epost adresse, og videresende alle innkommende meldinger til din eksisterende konto? Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Dr. Pepperen er tom Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) når jeg blir spurt hva eposten min er. fyfaen jeg har valgt den mest mongo adressen, og det er møkkasstress å si den høyt. Jeg må gjenta den minst fire ganger, i tillegg så hører folk feil osv så jeg får ikke epost. det er ikke noe uforstålige greier heller, det er navnet mitt bare med noen ekstra vokaler osv kjenner meg igjen! Min gamle var Kjetil_90_boy@hotmail.. Ble bare kalt "90_boy" i en periode.. Endret 10. februar 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Er jo null stress å skaffe seg en litt mer seriøst adresse. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 IOC og Heiberg kritikken av Langrennsjentenes sørgebånd. Irritert? Når jeg leste VG nå nettopp blir jeg rent forbannet. Heiberg er en idiot. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Er jo null stress å skaffe seg en litt mer seriøst adresse. den er helt seriøs bare tar for lang tid å forklare hvordan man skriver den. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Hjelper ikke alltid å ha en "seriøs" epost når du skal si adressa til noen andre. En jeg kjenner hadde kjøpt et domene som var likt etternavnet sitt. Da brukte han navnet som adresse, altså [email protected]. Så skulle han oppgi sin epost etter å ha oppgitt en del andre opplysninger. Så da sier han: "eposten min er: [email protected]" og får tilbake: "nei, nei, jeg skal ha din E-POST! Sånn der [email protected] veit du, navnet og etternavnet ditt har jeg notert allerede!" og slikt fram og tilbake rundt 10 ganger før personen i andre enden skjønte at det var faktisk mulig å ha etternavnet sitt etter krøllalfaen og ikke bare hotmail og yahoo.. EDIT: ordnet skrivefeil Endret 10. februar 2014 av E.C. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 Det er greit å ha "[email protected]", veldig enkelt å forklare når man skal gi ut eposten. Selv om det ikke er så ofte, akkurat... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. februar 2014 Del Skrevet 10. februar 2014 (endret) Er jo null stress å skaffe seg en litt mer seriøst adresse.Jeg måtte selv få ny epost da jeg begynte å ha med formelle ting å gjøre. Først lagde jeg et hotmail alias, så byttet jeg over til Gmail (som i seg selv var mye styr) og gjorde samme feil som i hotmail - ladge en "useriøs" adresse. Så måtte jeg lage en ny konto fordi gmail ikke har alias-funksjonen. Så nå må jeg bytte mellom to kontoer. De er jo linket sammen da, så ikke noe stress sånn sett, men hadde vært mye greiere å ha bare én i stedet for 4. Så jo, Slimda, skaffe ny e-post adresse kan være stress. Endret 11. februar 2014 av Therawyn 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Folk som lar bilen stå på tomgang i en uendelighet når det er plussgrader. Hva i all verden er vitsen? Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg har null problem å få tak i snus her. Har en kompis som importerer i bulk og man betaler kanskje rundt 20kr boksen her til lands. Problemet er at det er en uvane som ikke er noe annet enn en avhengighet etter en stund, og det gjør hverken godt for lommeboken, helsen eller for inntrykket på andre. hvis du ikke snuser hvordan vet du prisene da kaymearh: 1 gnukort: 0 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Jeg har null problem å få tak i snus her. Har en kompis som importerer i bulk og man betaler kanskje rundt 20kr boksen her til lands. Problemet er at det er en uvane som ikke er noe annet enn en avhengighet etter en stund, og det gjør hverken godt for lommeboken, helsen eller for inntrykket på andre. hvis du ikke snuser hvordan vet du prisene da kaymearh: 1 gnukort: 0 http://bit.ly/1aPGrTD 1 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Buss for trikk. Og folk som tar trikken. Og trikken generelt. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 11. februar 2014 Del Skrevet 11. februar 2014 Foredrag kan til tider være meget irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå