MartinF Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Internett er ikke en menneskerett, men når Gardermoen prøver å fremstå som en respektabel flyplass så bør de ha gratis Wi-Fi. I og med at de fleste store hubs har det. Tull, jeg har reist utrolig mye de siste årene, og kun en gang har jeg fått gratis internett. Det er ikke vanlig, og jeg ser ingen grunn til å at folk skal whine over det. Har vært i Oslo, Stockholm, Køben, Amsterdam, Newark, Detroit, Atlanta, Bangkok, Kuala Lumpur ++ Kun Kuala Lumpur har tilbydd gratis internett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Internett er ikke en menneskerett, men når Gardermoen prøver å fremstå som en respektabel flyplass så bør de ha gratis Wi-Fi. I og med at de fleste store hubs har det. Tull, jeg har reist utrolig mye de siste årene, og kun en gang har jeg fått gratis internett. Det er ikke vanlig, og jeg ser ingen grunn til å at folk skal whine over det. Har vært i Oslo, Stockholm, Køben, Amsterdam, Newark, Detroit, Atlanta, Bangkok, Kuala Lumpur ++ Kun Kuala Lumpur har tilbydd gratis internett. Ok, skal jeg også slenge ut et par flyplasser som har det? Amsterdam (fikk det for en uke siden), Bangkok (fikk det for ikke veldig lenge siden), Moskva, Seattle, Denver, Wien (har hatt det et par år når), Las Vegas, Phoenix, Orlando, San Diego, Taipei, Hong Kong, San Francisco og Dubai er de jeg kommer på i farten som har gratis. Ja, jeg reiser også en del. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Flyr du Norwegian, står det en kode på billetten din som gir gratis nett. 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Selv små flyplasser som Torp og Rygge har det. Da er det latterlig at OSL ikke har det ... 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Burger King her i byen har gratis internett. 7 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Nå er jeg grundig lei av jule-ditt og jule-datt. Alle reklamene på TV har bjellemusikk og stjernedryss. Og la oss ikke glemme alle de obligatoriske nytolkningene av julesangene. Abba har også en sang som alltid må spilles i jula. Kanskje jeg bare skulle hive meg på? Noen som blir med å starte bandet "Oh noes, enda flere gitarkamerater!"? Vi synger kun sanger som alle har hørt en million ganger før, men dårligere enn alle tidligere versjoner. Albumet våt skal selges alle steder hvor musikk -og bensin- selges. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Nå er jeg grundig lei av jule-ditt og jule-datt. Alle reklamene på TV har bjellemusikk og stjernedryss. Det er jul? 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Nei, jula starter om 6 dager. 2 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 At "Gjøre torsdag"-lista mi har blitt til "Gjøre fredag", "Gjøre lørdag" og nå "Gjøre søndag". http://www.youtube.com/watch?v=OD9meqXG87w Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 At det meldes om -25 grader i Oslo på tirsdag og onsdag i følge yr.no. Jeg overlever -15, men -25 er bare for ille. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Folk som tror at jul ikke starter før 24. desember. Den begynner 1. desember. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Forskjell på advent og jul. Jula starter 23. desember her. Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Oi. Hvor lenge varer den? Til 26.? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Hele lasagna-middagen kan fort gå til helvete. Er spent på om den kan reddes. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Oh when you’re still waiting for the snow to fall It doesn’t really feel like Christmas at all Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Nei, jula ringer inn klokken 17.00 på julaften. Den var du ikke heldig med Diskutant, veit jo ikke hva du snakker om engang.. Endret 18. desember 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Oi. Hvor lenge varer den? Til 26.? Jula varer helt til påske. Kan du ikke sanger gutt?! Lenke til kommentar
Coa Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Hvorfor har jeg ikke kjøpt julegaver enda? Gaaad. Nå må jeg til Oslo på søndag og tirsdag for å kjøpe julegaver. Det kommer til å bli et helvete. Jeg takler ikke kantinen på skolen fordi det er for mange folk, nå må jeg til Oslo i en av de siste dagene før jul. I tilegg må jeg trolig betale 50 % skatt denne måneden, og enter funker fortsatt ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Kjøpe julegaver? Er jeg omringet av kvinnfolk? Man kjøper ikke gaver før man får barn eller blir onkel. 5 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Fikk sopet med meg mange gaver på en times bytur i dag. Det går greit. Bare vær kjapp. Hadde jeg vært tidligere ute skulle jeg likevel handlet alle gavene på nettet. Regner med posten ikke er i humør til flere bestillinger nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå