Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Internett er ikke en menneskerett, men når Gardermoen prøver å fremstå som en respektabel flyplass så bør de ha gratis Wi-Fi. I og med at de fleste store hubs har det.

Tull, jeg har reist utrolig mye de siste årene, og kun en gang har jeg fått gratis internett. Det er ikke vanlig, og jeg ser ingen grunn til å at folk skal whine over det. Har vært i Oslo, Stockholm, Køben, Amsterdam, Newark, Detroit, Atlanta, Bangkok, Kuala Lumpur ++ Kun Kuala Lumpur har tilbydd gratis internett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Internett er ikke en menneskerett, men når Gardermoen prøver å fremstå som en respektabel flyplass så bør de ha gratis Wi-Fi. I og med at de fleste store hubs har det.

Tull, jeg har reist utrolig mye de siste årene, og kun en gang har jeg fått gratis internett. Det er ikke vanlig, og jeg ser ingen grunn til å at folk skal whine over det. Har vært i Oslo, Stockholm, Køben, Amsterdam, Newark, Detroit, Atlanta, Bangkok, Kuala Lumpur ++ Kun Kuala Lumpur har tilbydd gratis internett.

Ok, skal jeg også slenge ut et par flyplasser som har det?

Amsterdam (fikk det for en uke siden), Bangkok (fikk det for ikke veldig lenge siden), Moskva, Seattle, Denver, Wien (har hatt det et par år når), Las Vegas, Phoenix, Orlando, San Diego, Taipei, Hong Kong, San Francisco og Dubai er de jeg kommer på i farten som har gratis.

Ja, jeg reiser også en del.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er jeg grundig lei av jule-ditt og jule-datt.

Alle reklamene på TV har bjellemusikk og stjernedryss.

Og la oss ikke glemme alle de obligatoriske nytolkningene av julesangene.

Abba har også en sang som alltid må spilles i jula.

Kanskje jeg bare skulle hive meg på?

Noen som blir med å starte bandet "Oh noes, enda flere gitarkamerater!"?

Vi synger kun sanger som alle har hørt en million ganger før, men dårligere enn alle tidligere versjoner.

Albumet våt skal selges alle steder hvor musikk -og bensin- selges.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg ikke kjøpt julegaver enda? Gaaad. Nå må jeg til Oslo på søndag og tirsdag for å kjøpe julegaver. Det kommer til å bli et helvete. Jeg takler ikke kantinen på skolen fordi det er for mange folk, nå må jeg til Oslo i en av de siste dagene før jul. I tilegg må jeg trolig betale 50 % skatt denne måneden, og enter funker fortsatt ikke. ffffuuuu.gifffffuuuu.gifffffuuuu.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...