Delvis Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Burrebendel kanskje. Lenge siden jeg har brukt det, men lime det på med tekstillim kanskje Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 De nye posene til Rema 1000. De er klin umulig å åpne! Akkurat hva du trenger etter en storhandel. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Haha, det er så pinlig. Jeg har mest suksess på innsiden av hanken. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 De nye posene til Rema 1000. De er klin umulig å åpne! Akkurat hva du trenger etter en storhandel. De er også umulige å ha pizza i for da kan du ikke bruke bærehåndtakene! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Det problemet har eksistert i evigheter. Fatter fortsatt ikke hvorfor de har gått med et slikt design. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Ein ting som irriterar dagleg: overmadrassa på senga vår sklir av, og må rettast på KVAR dag. Nokon som har løysinga?Gaffa Duct Tape? Same shit. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Gaffer er jo en subclass av Duct tape. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 At livsgnisten siger ut av kroppen min hvert eneste sekund jeg står og venter på at visakortet skal godkjennes ved kassa. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Pose? Ja. Kvittering? nikker og tar den, for jeg kan ikke fordra si "neida det er greit". Det er slitsomt. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hvorfor hacker og cheater folk i spill på nett? Hvorfor?! Hvem er det gøy for? Hvorfor gjør de det? Why? Herregud så irriterende det er at folk skal ødelegge servere/spill med slik.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Hvorfor hacker og cheater folk i spill på nett? Hvorfor?! Hvem er det gøy for? Hvorfor gjør de det? Why? Herregud så irriterende det er at folk skal ødelegge servere/spill med slik.. Tror ikke det handler om å ha det gøy, mer om å ødelegge gøy siden de som er gode "ødela" morroen deres når de spilte legit. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 6. februar 2014 Del Skrevet 6. februar 2014 Fordi det er gøy. Det kommer jo litt an på hva slags spill det er, men å skrive boter som automatisk sanker inn plantene dine i Farmville el.l. er en ganske morsom utfordring, også er det artig å se ansiktene til venne dine når du begynner mange måneder etter dem og drar fra. Men om det er aim-bots i Battlefield du sikter til så er det bare kjedelig ja. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Fordi noen folk har ingen talent, så de må cheate for å ikke bli drept hele tiden. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg lever i et univers der vinopptrekkere er umulig å finne, når jeg har bruk for det. Har jo lært noen røvertriks underveis. Noen flere som er kjent med problemet? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Jeg lever i et univers der vinopptrekkere er umulig å finne, når jeg har bruk for det. Har jo lært noen røvertriks underveis. Noen flere som er kjent med problemet? http://www.snotr.com/video/4733/How_to_open_wine_bottle_with_shoe Slik jeg åpner vin. 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Prøvd det en gang. Det var på et hotell, og de hadde ikke hadde åpner i resepsjonen, så vi prøvde med sko. Fungerer sikkert bra hvis du har en solid mur- eller betongvegg, men på de tynne veggene inn til badet på hotellet vårt fungerte det dårlig. Hele veggen ristet og resultatet var ikke veldig imponerende, så for å ikke forstyrre naboene altfor mye droppet vi den planen. Løsningen ble å legge en Lypsyl på korken, en snusboks oppå, og så legge masse kroppsvekt oppå for å presse korken ned i flasken. Fungerte utmerket. 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor hacker og cheater folk i spill på nett? Hvorfor?! Hvem er det gøy for? Hvorfor gjør de det? Why? Herregud så irriterende det er at folk skal ødelegge servere/spill med slik.. Tror mange av de er sånne gærninger som elsker å gjøre folk forbanna. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Hvorfor hacker og cheater folk i spill på nett? Hvorfor?! Hvem er det gøy for? Hvorfor gjør de det? Why? Herregud så irriterende det er at folk skal ødelegge servere/spill med slik.. Tror mange av de er sånne gærninger som elsker å gjøre folk forbanna. Noe av det beste med online multiplayer fps-spill er jo å bli kalt hacker, selv om man ikke hacker. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. februar 2014 Del Skrevet 7. februar 2014 Var det ikke deg og en kompis av deg jeg spilte litt BF3 med, Bundy? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå