Tkse Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det gjorde det før, men nå er det kommet mer i midten. Før var det vel aldri noe som het Tsjekkia. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Nei det het Tjekkoslovakia. Men den første delen av det var på samme sted Lenke til kommentar
Quote Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Synes det er temmelig irriterende når folk sier at Tsjekkia ligger i øst-Europa. Det synes forsåvidt tsjekkerne også. Før 1989 ble Tsjekkoslovakia, i dag Slovakia og Tsjekkia, faktisk definert av FN å være i Øst-Europa. Dette har naturligvis en sammenheng med at de var en del av Østblokken. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ja, men det er 25 år siden. I dag regnes Tsjekkia for å ligge i sentral-Europa, og det samme gjelder Polen, Slovakia og Ungarn. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 At magen til Tone Damli er blitt det nye hovedoppslaget i mediene. Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Alt er klart. Nitro på tanken, fint vær og godt humør. Har glemt å lade gløderen til bilen. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Alt er klart. Nitro på tanken, fint vær og godt humør. Har glemt å lade gløderen til bilen. Been there done that - det suger! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Eh.. er det modellbiler dere snakker om? Skjønte ingenting og søkte litt bare Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Eh.. er det modellbiler dere snakker om? Skjønte ingenting og søkte litt bare Jupp. RC bil. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) "Nitrobiler" har glødemotor (som dieselbiler), det vil si at drivstoffblandingen antennes av motorens egenvarme (fra kompressjonen) istedet for en tennplugg som drives av strøm. Fordelen er at du slipper batteri og dynamo, ulempen er at den trenger starthjelp for å bli varm nok i utgangspunktet. Til det brukes en glødeplugg, og denne må lades på forhånd. (Den kan som i ordentlige biler drives av et batteri som lades av en dynamo selvsagt, men da legger man til en masse vekt igjen, og taper litt effekt som går med til ladingen.) Trur eg, har aldri drevet med slike biler. Geir Endret 1. februar 2014 av tom waits for alice 2 Lenke til kommentar
Bob Sacamano Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Irriterer til helvete når det går skeis. Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 All snøen regner bort Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Alle brannene i det siste irriterer meg. Eller, skremmer meg er vel mer rett å si. Vet aldri når noe slikt skjer i nærheten her. Regn i dag da heldigvis. Første gang på en stund. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 At snøen regner bort er bare bra, den skaper bare hodebry uansett. Alle brannene i det siste irriterer meg. Eller, skremmer meg er vel mer rett å si. Vet aldri når noe slikt skjer i nærheten her. Regn i dag da heldigvis. Første gang på en stund. http://www.nettavisen.no/nyheter/article3749720.ece Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Windows 8. Makan til forbanna møkk har jeg aldri vært borti. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Ignorance is bliss Datamusen min har begynt å dobbeltklikke på enkelte trykksteder. Ufattelig irriterende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 At kjendiser dør hele tiden Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 At kjendiser dør hele tiden Ja hva beror det på det der? Enkelte blir gamle, men få av dem særlig gamle. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Alle brannene i det siste irriterer meg. Eller, skremmer meg er vel mer rett å si. Vet aldri når noe slikt skjer i nærheten her. Regn i dag da heldigvis. Første gang på en stund.Det minte meg om et barnerim jeg ikke har tenkt på på mange år: Brann, brann i rompa på en mann Åtte bøtter vann hjalp ikke det grann Og et annet: Alle mann til pumpene, vi står i vann til rumpene. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Oi, der brant det igjen, i Malvik denne gangen: http://www.nrk.no/trondelag/skogbrann-i-malvik-1.11514943 Minner meg om Lektor Tørdal og Lektor Brandt fra Stompa. Det er tørt, og det brenner. Bare sånn mal-vik-apropos, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå