fiskerdigg Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Klaging over snø? I Norge? Tullinger. Hah, tenker akkurat samme tanken når samboeren sa hun var "ferdig med snøen" for en uke tilbake, tett etterfulgt av "håper alt smelter i løpet av en uke". On - topic: Folk som klager over snøen.. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Ferdig med snøen for en uke siden? Vi har jo ikke hatt snø i en måned en gang! Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Om man ikke liker snø så forstår jeg ikke hvorfor man fortsetter å bo i Norge år etter år. Selv elsker jeg snø, og gjør meg ingenting å måke hele oppkjørslen uten freser når jeg vet jeg kan bruke snøen til mye praktisk. Lager f.eks hopp til snowboard i bunn av trappa jeg har i hagen Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Snø er greit. Snøkaos som stenger veier og hindrer fremkommelighet er ikke greit. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Gøyt med litt action og da Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 85 kroner for en liten kopp kaffe og en liten flis av en smurt baguette. Ikke rare lunchen, 2 timer senere og er sulten igjen. Kom nettopp på hvorfor jeg ikke går på kafe lenger, men ble dratt inn av et par kollegaer. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 28. januar 2014 Del Skrevet 28. januar 2014 Nettbuss sendte likesågodt en buss med defekt varmeanlegg for en busstur på 1,5 time 06:00 om morgenen. Kort fortalt var det minusgrader i bussen hele veien. Brrrrrrr. Det irriterte meg sånn passe grenseløst. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Reklame på radio. "Nå har Guri gifta seg med banken sin" "3 for 2 er dumt fordi da kaster man så mye mer" "GARDEROBEMANNEN!" Hvem er det som skriver dette tøvet? Kan få kreft av mindre. 1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Radio generelt. Dårlig musikk, få songar spelt fleirfoldige gongar kvar dag, bøttevis med reklame. At dei vil ha folk over på DAB. Kva skal ein med 20+ forskjellige radiokanalar? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 Reklame på amerikansk radio er egentlig ganske underholdende. Disclaimerne de kjører på slutten av reklamene er nesten lengre enn reklamen selv. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 (endret) At dei vil ha folk over på DAB. Kva skal ein med 20+ forskjellige radiokanalar? For at du skal få tilgang på kanaler som spiller mer musikk du liker (og potensielt mindre reklame)? Endret 29. januar 2014 av Sexylubb1 Lenke til kommentar
medlem-156941 Skrevet 29. januar 2014 Del Skrevet 29. januar 2014 At dei vil ha folk over på DAB. Kva skal ein med 20+ forskjellige radiokanalar? For at du skal få tilgang på kanaler som spiller mer musikk du liker (og potensielt mindre reklame)? Joda, men musikken eg vil høyre på har eg stort sett tilgang til allereie. Så blir til at eg får litt av musikken eg kanskje høyrer på, med reklame istadenfor berre musikken som eg allereie har Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 Reklame på radio. Takke meg til god, gammeldags norsk kinoreklame: Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 30. januar 2014 Del Skrevet 30. januar 2014 (endret) Så gammel at den ikke buffrer! he-heEdit: Det gjaldt nok bare meg, i 5 sekunder Endret 30. januar 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Virker som laptopen begynner å ta kvelden, begynt å få BSOD kontinuerlig etter en viss tid. Jævlig irriterende å bruke masse tid på å finne løsninger. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Nettside som ikke virker slik den skal. Testet med Firefox, Chrome og IE(11) Lenke til kommentar
Myst Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Supert, nesten alle har fått sine 3Doodler, men ikke jeg. Fortsatt ingen oppdatering på sporingen heller. En ulykke kommer sjelden alene sies det, så først laptopen, og nå dette. Blir gal. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Synes det er temmelig irriterende når folk sier at Tsjekkia ligger i øst-Europa. Det synes forsåvidt tsjekkerne også. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Synes det er temmelig irriterende når folk sier at Tsjekkia ligger i øst-Europa. Det synes forsåvidt tsjekkerne også. Det har jeg alltid trodd Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Det gjorde det før, men nå er det kommet mer i midten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå