Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Men når fjellene er dekket av snø, reflekterer de 3G-signalet helt frem til hytta!

Jeg tror faktisk at det er motsatt: når det ikke er snø lager bakken og trærne så mange refleksjoner at støyen blir overdøvende og signalet forsvinner. Snøen hemmer disse refleksjonene som bare lager støy på signalet.

Jeg tror at du tar feil.

Fjellene er dekket av skog, og skog er kjent for å hindre signalet. Ikke for å reflektere det.

Skogen hindrer signalet fordi den reflekterer det i alle retninger så det oppstår støy så signalet hindres. Tenk deg alle bladene/barnålene som reflekterer signalet i alle retninger. Det blir støy og signalet ødelegges.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke ment som en oppfordring til å drikke, beklager hvis det så sånn ut. Syns også det er bra å ikke gjøre det for all del.

I vår tid hadde vi ikke data og internett da. Men vi hadde mye stereo og musikk. Det var veldig viktig sak da. Øll og Lp'er hva liksom det man skulle bruke pengene til. Man var enten sånn ungdom, eller så var man kristen ungdom.

Ungdommene virker mer fornuftige og oppvakte i dag. Det er bra.

Må nok skuffe deg der. Er nok like mye rølpefyll og faenskap i dag som før. Mye bedre å gjøre som Gavekort sier, kombinere de to.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Oppskrift på en perfekt morgen:

0700: Alarmen ringer, jeg står opp fordi jeg må rekke en legetime klokka 0900.

0820: Whoops, hadde visst sovnet igjen. Våkner med mild panikk.

0830: Mørbanket småløper jeg til trikken. Det er selvfølgelig rushtid ut av ville helvete, som om Satan selv skal på jobb.

0850: Ankommer Oslo sentrum, går på T-banen.

0855: Ringer legen og sier at jeg blir litt sen, men at jeg er på vei.

0905: På legekontoret. Legen vil ikke se meg, siden jeg kom for sent. Jeg spør om legen har en pasient akkurat nå, og får til svar at nei, det har hun ikke. Men hun vil fremdeles ikke se meg. Jeg må bestille ny time. Og jeg må også betale for timen jeg "ikke møtte opp til".

På toppen av det hele har jeg klart å bli forkjølet, som er superpraktisk når jeg nettopp har startet med forelesninger etter juleferien, samt begynner i ny jobb til neste uke.

Så, ja...

Hadde byttet lege i protest. For en drittkjerring...

Lege : Jeg beklager mr Vaziri , du kom for sent til timen......du må bestille ny time !

Vaziri aka Iron Sheik : You piece of shit motherføkker , you worse than that Hwood jabroni Hulk Hogan , you even worse than that fag Brian Blair......I break your back , føkk your ass and then you will be humble !

You don't respakk me !

Sheiky baby , he he :D

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Hvordan vet du at det er noen som ikke kan oppføre seg, og hvilken part var det isåfall?

"

Prøvde å kjøre forbi

De første meldingene gikk ut på at det var en frontkollisjon, men nærmere etterforskning på stedet tyder på at det har vært en forbikjøring som har gått galt.

- Det ser nå ut til at den ene bilen prøvde seg på en forbikjøring, for så å trekke seg og få sleng på bilen. Vi kan ikke spekulere videre i årsaksforløpet før de tekniske undersøkelsene er ferdige, opplyser operasjonsleder Arnt Harald Aaslund."

http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article9020095.ece

Lenke til kommentar

Når det først skal snø, hvorfor må det snø så inni satans mye på engang!? Utslitt etter å ha måket i hele dag, og jammen er det ikke meldt nesten det dobbelte hele resten av uka og. Ikke får jeg kommet meg hjem til leiligheten heller pga stengt vei forårsaket av snøen. Er dette verdens beste land å bo i? Nei. Jeg blir nesten syk av dette her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...