WeirdFace Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Det er jo smått fantastisk hvordan enkelte som skal uttale seg om vegetarianere skal prøve å få generalisert mest mulig på bakgrunn av noen enkeltopplevelser de har hatt og i samme slengen komme med argumenter på barnehagenivå som de synes er morsomme. Helt enig at det blir tåpelig om man skal se ned på noen på grunn av deres matvalg, men når man som motargument bare spyr ut ord som "hippie" i negativ forstand og "bullshit", så framstår man ikke som en person som er velreflektert og god på å argumentere heller. Jeg har ikke noe imot hippier i seg selv. Det er bare det at de er så selvopptatte. Hvor mange hippier har du egentlig møtt i ditt liv?? Endret 25. januar 2014 av WeirdFace Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det har snødd uavbrutt i flere dager på hytta, og det er minusgrader. Dette skal fortsette LENGE ifølge yr.no. Jeg skulle egentlig skrive hvor mye jeg misliker snø, men nå har jeg endelig funnet ut at snøen har sine fordeler også: Den gir med bedre 3G på hytta. Den nærmeste basestasjonen har kun EDGE, og det er håpløst tregt. Den nest-nærmeste basestasjonen har 3G, men pga. fjellene rekker ikke signalet helt frem til hytta. Men når fjellene er dekket av snø, reflekterer de 3G-signalet helt frem til hytta! Nettbrettet står nå i loftsvinduet og mottar 3G-signal med en eller to streker, og det er raskt og stabilt nok til å streame nettvideo i HD-kvalitet! Endelig gjør snøen nytte for seg. Men jeg må vel spa frem bilen når jeg reiser hjem. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Men når fjellene er dekket av snø, reflekterer de 3G-signalet helt frem til hytta!Jeg tror faktisk at det er motsatt: når det ikke er snø lager bakken og trærne så mange refleksjoner at støyen blir overdøvende og signalet forsvinner. Snøen hemmer disse refleksjonene som bare lager støy på signalet. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Denne tråden, da jeg kommer på ting jeg irriterer meg over. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal finne på. Er sliten og lei, orker ikke spille data.. Alle vennene mine sitter inne og spiller hele tiden, ingenting å gjøre sammen, helg eller ei. Hva gjør dere andre ungdommer på fritiden? Jeg er blitt veldig usosial de siste årene på grunn av at så mange av mine venner spiller hele tiden.. Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Henger på Studentersamfundet ^^ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg vet ikke hva jeg skal finne på. Er sliten og lei, orker ikke spille data.. Alle vennene mine sitter inne og spiller hele tiden, ingenting å gjøre sammen, helg eller ei. Hva gjør dere andre ungdommer på fritiden? Jeg er blitt veldig usosial de siste årene på grunn av at så mange av mine venner spiller hele tiden.. Forstår ikke at folk gidder sitte å spille på data jeg. Noe så harry. Men drikker ikke ungdommene nå da, og kanskje drar ut etterpå sånn vi gjorde? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Noe så harry.Forstår ikke folk som gidder å dra ut på byen og drikke seg skitings. Noe så hjernedødt. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det har snødd uavbrutt i flere dager på hytta, og det er minusgrader. Dette skal fortsette LENGE ifølge yr.no. Jeg skulle egentlig skrive hvor mye jeg misliker snø, men nå har jeg endelig funnet ut at snøen har sine fordeler også: Den gir med bedre 3G på hytta. Den nærmeste basestasjonen har kun EDGE, og det er håpløst tregt. Den nest-nærmeste basestasjonen har 3G, men pga. fjellene rekker ikke signalet helt frem til hytta. Men når fjellene er dekket av snø, reflekterer de 3G-signalet helt frem til hytta! Nettbrettet står nå i loftsvinduet og mottar 3G-signal med en eller to streker, og det er raskt og stabilt nok til å streame nettvideo i HD-kvalitet! Endelig gjør snøen nytte for seg. Men jeg må vel spa frem bilen når jeg reiser hjem. Serriøst. Nei dette leser jeg ikke. Sitte på hytta og klage over snøen men alikevel ikke for da funker elektronikken bedre, man skal ikke sitte på internett en gang på hytta, jeg kunne ha drept for en hyttetur og masse snø og ski. åhhhhh. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg drikker ikke, er 17. Selv om mange gjør det så holder jeg meg unna det miljøet, fylla hele tiden.. Jeg er så lei og sliten at jeg orker ikke spille data, skolen er ikke på min side og jeg savner mine gode venner som kunne finne på noe uten å bare spille. Heldigvis spilte jeg en bra kamp i dag I tilleg så har jeg tatt opp igjen kontakten med en av mine beste venner i kveld, så noe godt kom det ut av det 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Bra! Det finnes mange gode områder å møte venner og slikt på, uten å måtte dra på grøftefylla hver gang. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Men når fjellene er dekket av snø, reflekterer de 3G-signalet helt frem til hytta!Jeg tror faktisk at det er motsatt: når det ikke er snø lager bakken og trærne så mange refleksjoner at støyen blir overdøvende og signalet forsvinner. Snøen hemmer disse refleksjonene som bare lager støy på signalet. Jeg tror at du tar feil. Fjellene er dekket av skog, og skog er kjent for å hindre signalet. Ikke for å reflektere det. Oppi denne bygda er det svært få mennesker, så andre kilder til radiostøy er neppe aktuellt. For å komme til meg, må 3G-signalet sprette frem og tilbake 2-4 ganger, mellom fjellvegger gjennom en trang dal. Nå som fjell og trær er dekket av snø, kan denne refleksjonen lettere komme frem. Derfor får jeg 1-2 streker i displayet. Normalen er null eller en strek. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Problemet ligger i at all sport jeg driver med er også gamle venner så møter aldri nye folk. Er også dårlig tilbud her jeg bor så er ingenting å finne på uten å være hjemme hos noen. Hjemme er det også lite å finne på, enten data eller tv. Ahh, jeg er helt rådløs. Satser på at det bedre seg når jeg flytter vekk for å studere Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Kom til Trondheim og bli min venn ^^ Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Må nok vente til høsten 2015 :/ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Gjør som meg, kombiner spilling og alkohol. 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Gjør som meg, kombiner spilling og alkohol. Din fyllebøtte. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. januar 2014 Del Skrevet 26. januar 2014 Det var ikke ment som en oppfordring til å drikke, beklager hvis det så sånn ut. Syns også det er bra å ikke gjøre det for all del. I vår tid hadde vi ikke data og internett da. Men vi hadde mye stereo og musikk. Det var veldig viktig sak da. Øll og Lp'er hva liksom det man skulle bruke pengene til. Man var enten sånn ungdom, eller så var man kristen ungdom. Ungdommene virker mer fornuftige og oppvakte i dag. Det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå