Emancipate Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det kunne vært værre, han kunne spist eggene... Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det kunne vært værre, han kunne spist eggene... Da hadde jeg skutt han i rompa med luftgevær! Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Oppskrift på en perfekt morgen: 0700: Alarmen ringer, jeg står opp fordi jeg må rekke en legetime klokka 0900. 0820: Whoops, hadde visst sovnet igjen. Våkner med mild panikk. 0830: Mørbanket småløper jeg til trikken. Det er selvfølgelig rushtid ut av ville helvete, som om Satan selv skal på jobb. 0850: Ankommer Oslo sentrum, går på T-banen. 0855: Ringer legen og sier at jeg blir litt sen, men at jeg er på vei. 0905: På legekontoret. Legen vil ikke se meg, siden jeg kom for sent. Jeg spør om legen har en pasient akkurat nå, og får til svar at nei, det har hun ikke. Men hun vil fremdeles ikke se meg. Jeg må bestille ny time. Og jeg må også betale for timen jeg "ikke møtte opp til". På toppen av det hele har jeg klart å bli forkjølet, som er superpraktisk når jeg nettopp har startet med forelesninger etter juleferien, samt begynner i ny jobb til neste uke. Så, ja... Hadde byttet lege i protest. For en drittkjerring... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) . Endret 30. desember 2014 av Gjest Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) Toyota Corolla sjåfører... Hvorfor instindetsatanshelvete greier ikke de å holde en fordømt fartsgrense. Er det 60, så ja kjør i 60, ikke kjør i 45-55... Er du ikke i stand til å holde 60 på en bar vei midt på lyse dagen, ta en fordømt taxi. Samme gjelder : Folk som ikke greier å bruke blinklys i rundkjøringer, trafikerte kryss. Folk som ligger å sperrer i venstrefeltet på motorveien. Folk som ligger i 70 i 80/90 sonen i venstrefeltet derav nummer 2. Folk som ikke bruker blinklys når de skifter felt, som igjen fører til at du må hogge på bremsen for å ikke kjøre i ræven på bilen som nettopp svingte inn foran deg uten å bruke den forbanna magiske stikken som forteller hvor i svarte satan du har tenkt deg... Folk som kjører med både grøftelys og nær/langlys i mørke. TUSEN takk jeg hadde ikke tenkt å se noe helst de neste 5 minuttene. Syklister. No need to say more... Endret 24. januar 2014 av Lolliken Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Toyota Corolla sjåfører... Hei, hei, hei! Forøvrig finnes det en helt egen tråd til trafikale irritasjoner her inne. Forøvrig enig i alt det andre. Kanskje utenom syklister. Mange av dem er da helt ok. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 At jeg ikke klarer å få tatt et brukbart nærbilde av ansiktet mitt uten at det ser helt deformert ut. >< 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 At jeg ikke klarer å få tatt et brukbart nærbilde av ansiktet mitt uten at det ser helt deformert ut. >< "Learn your angles" - Tyra Banks Geir Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Folk som skal tøffe seg sånn. http://www.dbtv.no/?vid=3089224059001&dbtvl=1 Det var tilpass for henne..høhøh. Regner med hun klarte seg greit da. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Meldte meg opp til CCNA kurs for en måned siden. Tatt meg en uke fri fra jobben så jeg kan ta kurset.Starter nå på mandag. Gjett fuckings hva. Fikk vite i dag at det faens kurset er kansellert og flytt til neste uke igjen fordi det var for få som hadde meldt seg på......Herregud. Lenge leve Filippinene. Faen meg ingenting som virker i detta landet. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Får ringe sjefen din og si ifra da. De burde jo skjønne detta her Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Vegetarianere som ser ned på andre fordi de spiser kjøtt. For all del de må bare fortsette med det der "save the world"-hippy-bullshittet sitt til de blir blå i trynet men de kan holde det for seg selv. Slutt å pirk i maten deres og hold kjeft! 1 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det som er så latterlig er at vegetarianerne faktisk spiser maten til dyra. Og mange av dyra vil jo dø ut hvis vi ikke trenger dem til matproduksjon, f.eks. kuer og griser. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 At jeg ikke klarer å få tatt et brukbart nærbilde av ansiktet mitt uten at det ser helt deformert ut. >< "Learn your angles" - Tyra Banks Geir Joda, jeg vet hvilke vinkler jeg skal ta bilder fra for at det ikke ser deformert ut, men når chicks ber meg om et bilde som er tatt rett forfra, hjelper ikke det mye. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det høljer ned regn og lyner. Snakk om deprimerende dag. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er jo smått fantastisk hvordan enkelte som skal uttale seg om vegetarianere skal prøve å få generalisert mest mulig på bakgrunn av noen enkeltopplevelser de har hatt og i samme slengen komme med argumenter på barnehagenivå som de synes er morsomme. Helt enig at det blir tåpelig om man skal se ned på noen på grunn av deres matvalg, men når man som motargument bare spyr ut ord som "hippie" i negativ forstand og "bullshit", så framstår man ikke som en person som er velreflektert og god på å argumentere heller. 5 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Det er jo smått fantastisk hvordan enkelte som skal uttale seg om vegetarianere skal prøve å få generalisert mest mulig på bakgrunn av noen enkeltopplevelser de har hatt og i samme slengen komme med argumenter på barnehagenivå som de synes er morsomme. Helt enig at det blir tåpelig om man skal se ned på noen på grunn av deres matvalg, men når man som motargument bare spyr ut ord som "hippie" i negativ forstand og "bullshit", så framstår man ikke som en person som er velreflektert og god på å argumentere heller. Jeg har ikke noe imot hippier i seg selv. Det er bare det at de er så selvopptatte. Endret 25. januar 2014 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Flere av mine venner er vegetarianere, og ingen av dem har noensinne prøvd å spre sitt budskap. Så jeg kjenner meg ikke igjen i den stereotypen i det hele tatt. Jeg spiser kjøtt rett forran dem, uten å engang tenke over det. Endret 25. januar 2014 av Skurupu 2 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 (endret) Flere av mine venner er vegetarianere, og ingen av dem har noensinne prøvd å spre sitt budskap. Så jeg kjenner meg ikke igjen i den stereotypen i det hele tatt. Jeg spiser kjøtt rett forran dem, uten å engang tenke over det. Jeg skulle ønske at alle var slik som du beskriver Endret 25. januar 2014 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Glemte Creme Fraiche igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå