Takkformeg Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Så sinnsykt enig med Leon.. Den og "flaskeåpnelyden" Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Flaskeåpner er min meldingslyd Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Bitchete fjortiss jenter som er 17 år Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Bitchete fjortiss jenter som er 17 år Man blir heldigvis vant til de etter en stund. Omtrent på samme måte som man blir vant til fluer Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Bitchete fjortiss jenter som er 17 år Man blir heldigvis vant til de etter en stund. Omtrent på samme måte som man blir vant til fluer Heldigvis. Men det finnes dessverre en mer ekstrem variant også... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Klarte og glemme og ha kaffi i kaffikoppen jeg har med meg i bilen på jobb, kun kokt vann. Meget.... Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Når du har har avtalt et møte med noen en uke i framveien. Og du får høre 9 minutter før at de er 1 time unna deg og er i et møte og lurer på om du fortsatt vil møtes.Herregud. Detta jævla landet her. Alle er sånn Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Du som ønsker å bo der borte. :-p Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Folk går så sakte her, jobber sakte. omg. move faster FFS.møter aldri til avtaler. Veit ingenting, kan ingenting. Mest firkanta landet i verden. Ingen bestemmer noenting, ikkenoe skjønn her i gården. Landet er bygd på idiotiske regler for alt sånn at ingen tar ansvar for en dritt.okay breeeeeathe./rantEllers så skinner sola 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det er feminismen og venstresossen som har skapt de holdningene. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Folk som sier at de får diare' av matvarer når man sitter å spiser! En jeg kjenner er ekspert på å ta fram dette temaet under måltid. Sist gang var når jeg drakk melk Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 True story: Nei takk, jeg skal ikke ha egg for da fiser jeg sånn. Og det lukter helt forferdelig! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Mulig det bare er meg, men jeg tenker aldri over sånt når folk sier det. Det er ikke så vanskelig å ignorere enkelte ting. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Det er feminismen og venstresossen som har skapt de holdningene. Landet gyr0 snakker om er ikke Norge. Det er faktisk nede i Asia. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Åja-- heheh. Ja der ser vi hvordan ting kan tolkes. Høhøh.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Der ser vi også hvordan forhåndsdømmende holdninger kan tolke situasjoner til å passe inn i ens eget trangsynte verdensbilde. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 At jeg bare satset noe lommerusk på oddsen i dag. Alle kampene gikk sjølsagt inn da Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 Oppskrift på en perfekt morgen: 0700: Alarmen ringer, jeg står opp fordi jeg må rekke en legetime klokka 0900. 0820: Whoops, hadde visst sovnet igjen. Våkner med mild panikk. 0830: Mørbanket småløper jeg til trikken. Det er selvfølgelig rushtid ut av ville helvete, som om Satan selv skal på jobb. 0850: Ankommer Oslo sentrum, går på T-banen. 0855: Ringer legen og sier at jeg blir litt sen, men at jeg er på vei. 0905: På legekontoret. Legen vil ikke se meg, siden jeg kom for sent. Jeg spør om legen har en pasient akkurat nå, og får til svar at nei, det har hun ikke. Men hun vil fremdeles ikke se meg. Jeg må bestille ny time. Og jeg må også betale for timen jeg "ikke møtte opp til". På toppen av det hele har jeg klart å bli forkjølet, som er superpraktisk når jeg nettopp har startet med forelesninger etter juleferien, samt begynner i ny jobb til neste uke. Så, ja... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) 0905: På legekontoret. Legen vil ikke se meg, siden jeg kom for sent. Jeg spør om legen har en pasient akkurat nå, og får til svar at nei, det har hun ikke. Men hun vil fremdeles ikke se meg. Jeg må bestille ny time. Og jeg må også betale for timen jeg "ikke møtte opp til". Hvorfor er det så mange kyniske umenneskelige folk der borte i Oslo? Endret 24. januar 2014 av Delvis 3 Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 24. januar 2014 Del Skrevet 24. januar 2014 (endret) True story: Nei takk, jeg skal ikke ha egg for da fiser jeg sånn. Og det lukter helt forferdelig! Dette er en så ekstrem form for egoisme at det grenser til psykopati! Hils fra meg å gi han juling! Du har min velsignelse Endret 24. januar 2014 av EvilSeagull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå