E.C. Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det forklarte saken, lykke til neste gang da! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Vil det sertifikatet være gyldig i Norge? Lykke til Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Det vil det. Kan bytte det inn på stedet. Takk takk. Tenker nok at jeg består omsider. Liker å tro at det er omstendigheter som spiller inn, og med litt mer trening så skal nok de også forsvinne. Ganske fornøyd med å bare ha 5 minors da (småfeil) av 15 mulige, så om det ikke hadde vært for den forbanna situasjonen i den bakken så hadde jeg hatt sertifikatet nå. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Jobb. Trøtt. Sur. Misforståelser. 1 Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Folk som plastrer alskens "dyp" copypasta på Facebooken sin og får pris for det som de skulle ha skrevet det selv. Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Folk som ikke klarer å lukke kjeften når de tygger tyggegummi/spiser. 2 Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Folk som ikke klarer å lukke kjeften når de tygger tyggegummi/spiser. og folk som ikke klarer / gidder å holde seg for kjeften hvis dem skal hoste eller nyse... 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. januar 2014 Del Skrevet 21. januar 2014 Folk som ikke klarer å lukke kjeften når de tygger tyggegummi/spiser.Værre: Folk som ikke klarer å lukke kjeften fordi de har fylt munnen så full at det er fysisk umulig. 1 Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Posten... ikke klarer de å svare innen "rimelig" tid på hendvendelser og krever mva + gebyr på ting under 200... Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hvis du synes VGs kommentarfelt er ille burde du ta deg en tur innom Dagbladet ... Da sier jeg bare Tv2. Anbefaler spesielt sporten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Betyr ikke Razzie = raspberry dvs bringebær......bringebær er jo faktisk godt på vafler Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 PASSORD .... PASSORD!!! Lenke til kommentar
MysilBergsprekken92 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Rastløs! Forbanner meg over psyken min som gjør det fysisk umulig å slutte med snus! Vært min følgesvenn i 6 år nå... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Frp velgere må være norges dummeste. tror de virkelig at de skal klare å fjerne nrk lisensen og bompenger på kun et par mnd? tror de at forandringer skjer så fort?! virkelighetsfjerne suppehoder.. Endret 23. januar 2014 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg tror ikke det nei... Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Frp velgere må være norges dummeste. tror de virkelig at de skal klare å fjerne nrk lisensen og bompenger på kun et par mnd? tror de at forandringer skjer så fort?! virkelighetsfjerne suppehoder.. Hvis en ikke er dum, skjønner man vel at det er bare om de hadde flertall de kan gjennomføre alle partiets programposter sånn. Nå må man da vel ha fått med seg at de er del av en mindretallsregjering. Og følgelig belemret med en masse kompromisser og camelsluking. sånn fungerer de greiene der vet du. Endret 23. januar 2014 av Delvis Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Og følgelig belemret med en masse kompromisser og camelsluking.Og den første kamelen kan vi kalle camel en. Den andre, camelto. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Skulle ønske det fantes tidsinnstilte sovekapsler der man kunne sove gjennom vinteren og våkne opp om våren. Kommer til å bli en laang vinter.. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 To gatepredikantdamer fra noen Jesus Kristus Kirke eller hva de kalte det som reker gatelangs i byen her, det er 5. eller 6. gang på to uker at de maser. Read my lips, jeg er ikke interessert! Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Plystrelyden på Samsung-telefoner. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå