MartinF Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Nei, jeg har sett to stykk over 6 måneder nå. Aldri igjen. Makan til makkverk skal man lete lenge etter. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Ray William Johnson... GÅ Å DØ! Her heller du bensin på bålet. Det ville vanligvis slukket bålet da. Bensin i seg selv er ikke særlig antennelig. 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Kødder du? Bensin avgir bensindamp0, som kan eksplodere. Diesel er derimot ganske vrient å få fyr på. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Moderatorne på forumet 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Bensin i seg selv er ikke særlig antennelig. 3 Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Moderatorne på forumet Hva har de gjort? De er jo bare søte. 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg trodde lenge at du og kanin33 var et par, av en eller annen grunn. Og var nå satan så tregt nettet skulle bli akkurat nå når jeg skulle se videoen dere postet?! er enda på reklamen jo, får ikke til å pause eller noe! typisk! halvt sekund snakking et minutt stillhet og sånn fortsetter det. Kanin33? 1 Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 En tidligere-"kompis" som skylder meg penger for noe han kjøpte (en jakke) av meg i august. Har enda ikke betalt meg, og sier at den plutselig er for liten nå. Provoserer noe jævlig. Gjør sånn som stefaren min gjorde når eksmannen til mora mi skyldte penger. Selg gjelda til Hells angels eller et annet inkassobyrå. Du irriterer meg når du kommer med sånne utsagn. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 En tidligere-"kompis" som skylder meg penger for noe han kjøpte (en jakke) av meg i august. Har enda ikke betalt meg, og sier at den plutselig er for liten nå. Provoserer noe jævlig. Gjør sånn som stefaren min gjorde når eksmannen til mora mi skyldte penger. Selg gjelda til Hells angels eller et annet inkassobyrå. Du irriterer meg når du kommer med sånne utsagn. What? Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg reagerer litt når du sier det om en MC-klubb uten å ha personlig kjennkjap med de. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Må man ha personlig kjennskap for å skrive om en MC-klubb? Det er vel ingen hemmelighet at Hells Angels, Outlaws osv. er kjent for å drive med litt på-kanten-virksomheter... Lenke til kommentar
109A3GNM Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Du har helt rett, MartinF. Men Outlaws er... Fy-fy. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Ray William Johnson... GÅ Å DØ! Faaaaake and Gaaaaaay!! Rart han blir populær med tanke på filmer han rapper fra webben, legger på litt fjortisselementer fra sin side som er oppbrukt for lenge sia. Tiss, bæsj, promp og lys stemme for å bli enda kulere, ja der har du han. Fake and gay! 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Ray William Johnson... GÅ Å DØ! Faaaaake and Gaaaaaay!! Rart han blir populær med tanke på filmer han rapper fra webben, legger på litt fjortisselementer fra sin side som er oppbrukt for lenge sia. Tiss, bæsj, promp og lys stemme for å bli enda kulere, ja der har du han. Fake and gay! http://www.youtube.com/watch?v=DlEAdoddUW8 Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Ray William Johnson... GÅ Å DØ! Her heller du bensin på bålet. Det ville vanligvis slukket bålet da. Bensin i seg selv er ikke særlig antennelig. Bensin gjør flammene sterkere Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Nei. Bensingass gjør. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg har prøvd å kaste bensin på bålet. Det sa WOOF, og flammene slo mot meg. 2 Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10028340 Dette irriterer meg. Hva faen er det med nordmenn som mener de har en rett på gratis internett på flyplasser? Fy faen! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10028340 Dette irriterer meg. Hva faen er det med nordmenn som mener de har en rett på gratis internett på flyplasser? Fy faen! Kjøpte meg mobilt bredbånd for 1 time siden. Enig med deg. Internett er ikke en menneskerett. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. desember 2010 Rapporter Del Skrevet 18. desember 2010 http://www.vg.no/reise/artikkel.php?artid=10028340 Dette irriterer meg. Hva faen er det med nordmenn som mener de har en rett på gratis internett på flyplasser? Fy faen! Internett er ikke en menneskerett, men når Gardermoen prøver å fremstå som en respektabel flyplass så bør de ha gratis Wi-Fi. I og med at de fleste store hubs har det. Ved irregulære dager (som det har vært veldig mange av i det siste) så synes jeg at internett bør være gratis for alle pax. Uansett så er Gardermoen en helt latterlig flyplass da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå