Emancipate Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Folk som sier "i kjølevannet av"... Noe slikt hadde vært utenkelig den gang gamle Norge var en stolt sjøfartsnasjon.De husker vel ikke hva det heter fordi de har fått "hjerneteppe", da. 3 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det verste er jo at noen får betalt for å skrive dem.Ja utrolig at noen biter på. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Eller endog før dette.http://www.nrk.no/okonomi/rasismeanklager-stopper-godteri-1.11477310Ja den artikkelen har jeg lest. Er så provoserende at det ikke finnes ord. Endret 17. januar 2014 av sånn er det! Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) De som føler seg støtt på vegne av andre, og sørger for at krydder ikke lenger får hete Black Boy.Dette skjedde jo for lenge siden. Hvis du ikke har oppdaget det før nå kan det ikke ha vært så viktig for deg? Men det virkelig irriterende i denne saken er hykleriet. De vil ikke at krydderet skal hete Black Boy, men de vil fortsatt ha svart og hvit pepper i hvert sitt glass. Endret 17. januar 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg irriterer meg over de som kommenterer under VG-artikler. De er typisk bitre rasister og homofober, arbeidsledige og uten høyere utdanning, bedrevitere som tror at alle kompliserte problemer har en enkel løsning, og må alltid provosere mest mulig. Utblåsningen kommer etter en artikkel om Putin som vil forhindre "homo-propaganda". Jeg burde holde meg unna kommentarfeltet i sånne VG-artikler, det skrives så utrolig mye dumt. 2 Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hvis du synes VGs kommentarfelt er ille burde du ta deg en tur innom Dagbladet ... Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har ved et uhell vært innom der et par ganger også... mister jo all tro på menneskeheten. 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Folk som blir så sinte at de må ty til vold for å snakke for seg. Apekatter. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg har ved et uhell vært innom der et par ganger også... mister jo all tro på menneskeheten. Det er alltid de som roper høyest som har minst å si, så bare tenk på at det er en minoritet med mye på hjertet. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hørselen i venstre øre går bare nedover og tinnitusen fortsetter å bli verre. Ble også nektet behandling i kneet IGJEN. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er alltid de som roper høyest som har minst å si, så bare tenk på at det er en minoritet med mye på hjertet. Jeg leste nettopp et veldig fint ordtak som beskriver slike situasjoner på prikken: "Der det er støy, er det ingen sannhet. Sannhetens stemme er stemmen som tier." 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg leste nettopp et veldig fint ordtak som beskriver slike situasjoner på prikken: "Der det er støy, er det ingen sannhet. Sannhetens stemme er stemmen som tier." "Den som tier, han samtykker" har jeg hørt. Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Jeg leste nettopp et veldig fint ordtak som beskriver slike situasjoner på prikken: "Der det er støy, er det ingen sannhet. Sannhetens stemme er stemmen som tier." Har du eksempler på dette? Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er bare en dårlig unnskyldning for å få viljen sin. Ordtaket var egentlig oversatt til "sannhetens stemme er stillhetens stemme", men jeg synes min variasjon hørtes bedre ut. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Tomme tønner ramler mest. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Jeg leste nettopp et veldig fint ordtak som beskriver slike situasjoner på prikken: "Der det er støy, er det ingen sannhet. Sannhetens stemme er stemmen som tier." Har du eksempler på dette?Ja. Alle nettavisers kommentarfelt er flotte eksempler på at dette stemmer. Men det er egentlig allmenn kunnskap. Endret 18. januar 2014 av Therawyn 2 Lenke til kommentar
fivebigcities Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 " Hei, Jeg har delt et dokument med deg, det er ikke et vedlegg - det er lagret på nettet. For å åpne dette dokumentet, https://drive.google.com/ og bare logge deg på med din epost for å vise dokumentet" Hei din nisse, det et en genetisk link til forsiden av Gdrive. Jeg har flere hundre dokumenter der. Og du har ikke lagt det ut under ditt eget navn. Dra til helvete. Mvh PC-kyndig. Denne tikket nettopp inn i mailboxen min også. Noen må tro folk er tjukke i hodet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Bestod ikke oppkjøring i dag på grunn av en idiotisk feil jeg gjorde helt mot slutten. Shit happens. Det koster meg noen hundrelapper og 10 dagers ventetid, men det er bare 17% på landsbasis som består på første forsøk, så moralen er fortsatt på topp. Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Hva er det du hadde oppkjøring på? Klasse B har vel 4 ukers ventetid til nytt forsøk, rundt 900kr til vegvesenet og 1500-2000 for billeie av kjøreskolen til oppkjøring? Så hvilken klasse er det som har 10 dagers ventetid og koster noen hundrelapper å ta på nytt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Du er ikke den eneste som har bitt på den, og jeg tenker ikke over en gang at det ikke er så lett å vite. Nei, jeg tar ikke sertifikatet i Norge, så det er en del billigere her. Koster med 20£ for leie av bilen og 60£ for forsikring og test-avgift. Så 800kr og et par ukers ventetid. Oppkjøring klasse B. Hadde plettfri kjøring inntil jeg skulle opp en grusom bakke med parkerte biler på venstresiden (høyresiden i Norge), så på grunn av fart og stress så holdt jeg meg for mye i midten av veien og førte til at en møtende bil måtte stoppe opp. Jeg tar det meget seriøst, men det er egentlig slike dumme feil som lett kunne vært unngått. Endret 20. januar 2014 av Gavekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå