Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Joa, bilen ekke så kjapp, og jeg kappkjører ikke i et tettbygd strøk med barn overalt :p

Ærlig talt, skal man race så får det bli på bane.

Jeg er 22 selv og har ingen spesiel trang for å kjøre fort. Orker ikke dotter på flekken og bøter i hekken.

Endret av Ted Bundy
Lenke til kommentar

Kjørte med en venninne som har førerkortet. De stoppet meg og sa at jeg må lære meg å kjøre bedre. Stort sett det egentlig.

Vær obs på at du ikke har lov til å øvelseskjøre med personer som ikke har hatt lappen i minimum fem sammenhengende år, og i tillegg er 25 år eller eldre. Brudd på dette medfører som regel sperrefrist og bot (muligens også for den du øvelseskjører ulovlig med).

Lenke til kommentar

Artikler fra kk.no.

Det verste er jo at noen får betalt for å skrive dem.

De som føler seg støtt på vegne av andre, og sørger for at krydder ikke lenger får hete Black Boy.

Jeg pleier å helle litt vann inn i øret og bare ha det der et par minutter mens jeg gjør andre ting. Det pleier å hjelpe.

Hvordan fungerer det? Går du med hodet i vinkel mens du gjør andre ting altså?

Folk som sier "i kjølevannet av"... Noe slikt hadde vært utenkelig den gang gamle Norge var en stolt sjøfartsnasjon. Endret av Dysfuncti
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det? Går du med hodet i vinkel mens du gjør andre ting altså?

Jeg snur hodet i vinkel når jeg putter inn vannet. Så "lukker" jeg på en måte øret og reiser opp hodet igjen. Jeg kan bruke hodet normalt. Etter et par minutter kommer vannet ut av seg selv. Evt. må jeg legge hodet motsatt vei for at det skal renne ut.

Dette er en fabelaktig måte å bli kvitt kløe i ørene på, det holdt på å klikke for meg før jeg fant opp dette. Noen ganger må man ta to omganger og riste litt på hodet for å "vaske" inni der, men metoden er 90% effektiv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...