Delvis Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg klør INNI magen. Urolig irriterende følelse. Lege Lenke til kommentar
EvilSeagull Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Jeg klør INNI magen. Urolig irriterende følelse. Ikke hør på han, du trenger ikke gå til legen. Du er sikkert bare forelsket Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Når jeg logget inn på gmail ... trodde jeg: "Update your profile" og med liten skrift: Create a public Google+ page and get great new features in gmail. Ekstremt villedende overskrift, og helt sikkert med vilje. Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg klør inni det ene øret. Noen ganger virker det som det er en liten maurtue der inne som prøver å gjøre meg sprø. Veldig irriterende... Lenke til kommentar
Sportsgutten Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Irriterer meg når jeg ikke klarer å prestere skikkelig på en trening. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg klør inni det ene øret. Noen ganger virker det som det er en liten maurtue der inne som prøver å gjøre meg sprø. Veldig irriterende...Jeg pleier å helle litt vann inn i øret og bare ha det der et par minutter mens jeg gjør andre ting. Det pleier å hjelpe. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Joa, bilen ekke så kjapp, og jeg kappkjører ikke i et tettbygd strøk med barn overalt Ærlig talt, skal man race så får det bli på bane. Jeg er 22 selv og har ingen spesiel trang for å kjøre fort. Orker ikke dotter på flekken og bøter i hekken. Endret 16. januar 2014 av Ted Bundy Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Festivalen jeg og en venn skulle på neste helg er nå avlyst, en uke før. Og i tilleg så ender vi vel opp med 3-400kr i minus pga buss billetter som er bestilt, da vi sikkert ikke får pengene igjen for dem. Maks rølp. Endret 16. januar 2014 av Skogslik Lenke til kommentar
Quote Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Får du solgt privat, eventuelt billigere enn originalbilletten koster? Da minimerer du ihvertfall tapet. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Kjørte med en venninne som har førerkortet. De stoppet meg og sa at jeg må lære meg å kjøre bedre. Stort sett det egentlig. Vær obs på at du ikke har lov til å øvelseskjøre med personer som ikke har hatt lappen i minimum fem sammenhengende år, og i tillegg er 25 år eller eldre. Brudd på dette medfører som regel sperrefrist og bot (muligens også for den du øvelseskjører ulovlig med). Lenke til kommentar
WeirdFace Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Jeg pleier å helle litt vann inn i øret og bare ha det der et par minutter mens jeg gjør andre ting. Det pleier å hjelpe. Dette fungerer ikke for meg. Vann i øret et rimelig ubehagelig.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Kvise inni øret. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Klør i øret kan gjerne være øregangeksem, veldig vanlig. Plaget mye av det også. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Noe som er verre enn å klø i øret er å klø i den gangen mellom halsen og øret. Det klør liksom begge steder samtidig, og null sjans for å lindre det. 1 Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Artikler fra kk.no. Lenke til kommentar
sånn er det! Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 De som trekker frem rasisme-kortet så fort de får motstand. 2 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Artikler fra kk.no. Det verste er jo at noen får betalt for å skrive dem.De som føler seg støtt på vegne av andre, og sørger for at krydder ikke lenger får hete Black Boy. Jeg pleier å helle litt vann inn i øret og bare ha det der et par minutter mens jeg gjør andre ting. Det pleier å hjelpe. Hvordan fungerer det? Går du med hodet i vinkel mens du gjør andre ting altså?Folk som sier "i kjølevannet av"... Noe slikt hadde vært utenkelig den gang gamle Norge var en stolt sjøfartsnasjon. Endret 17. januar 2014 av Dysfuncti Lenke til kommentar
Quote Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg blir gal. Naboen spiller fiolin minst 3-4 timer hver eneste dag. Spiller den samme, fæle sangen hele tiden. Han spiller ikke hele sangen, dog. Bare én liten del av sangen hele tiden, virker det som. 3 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hvordan fungerer det? Går du med hodet i vinkel mens du gjør andre ting altså?Jeg snur hodet i vinkel når jeg putter inn vannet. Så "lukker" jeg på en måte øret og reiser opp hodet igjen. Jeg kan bruke hodet normalt. Etter et par minutter kommer vannet ut av seg selv. Evt. må jeg legge hodet motsatt vei for at det skal renne ut. Dette er en fabelaktig måte å bli kvitt kløe i ørene på, det holdt på å klikke for meg før jeg fant opp dette. Noen ganger må man ta to omganger og riste litt på hodet for å "vaske" inni der, men metoden er 90% effektiv. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) De som trekker frem rasisme-kortet så fort de får motstand.Eller endog før dette. http://www.nrk.no/okonomi/rasismeanklager-stopper-godteri-1.11477310 Endret 17. januar 2014 av Tåkelur 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå