Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst v2.0!

Runar

Anbefalte innlegg

Jeg skulle aldri lært meg regelen for bruken av da og når. Jeg klarer ikke å høre eller lese ordene uten å gå igjennom tankeprosessen om setningen er riktig, det er som en jævla tvangstanke. Det verste er at de aller færreste bruker riktig ord, i hvertfall muntlig, som gjør at jeg blir smågal. Det er utrolig fristende å rette på andre, men jeg skal ikke være så irriterende. Det samme gjelder forøvrig særskrivingsfeil. Det irriterer meg også at jeg alltid har minst én skrivefeil når jeg leser over innleggene mine her. Det irriterer meg at jeg bryr meg så mye. :p

Irriterer meg også over mennesker som prøver å gå på T-banevognen/trikken/bussen før jeg har godt av, slik at jeg i utgangspunktet må smyge meg forbi for å komme meg ut. Da er det deilig å skumpe litt hard borti vedkommende. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

(...) Det irriterer meg også at jeg alltid har minst én skrivefeil når jeg leser over innleggene mine her. Det irriterer meg at jeg bryr meg så mye. :p

(...)

Jeg irriterer meg over personer som ikke bryr seg så mye. Har man mange skrivefeil fremstår man rett og slett veldig uintelligent.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg skulle aldri lært meg regelen for bruken av da og når. Jeg klarer ikke å høre eller lese ordene uten å gå igjennom tankeprosessen om setningen er riktig, det er som en jævla tvangstanke. Det verste er at de aller færreste bruker riktig ord, i hvertfall muntlig, som gjør at jeg blir smågal. Det er utrolig fristende å rette på andre, men jeg skal ikke være så irriterende. Det samme gjelder forøvrig særskrivingsfeil. Det irriterer meg også at jeg alltid har minst én skrivefeil når jeg leser over innleggene mine her. Det irriterer meg at jeg bryr meg så mye. :p

Irriterer meg også over mennesker som prøver å gå på T-banevognen/trikken/bussen før jeg har godt av, slik at jeg i utgangspunktet må smyge meg forbi for å komme meg ut. Da er det deilig å skumpe litt hard borti vedkommende. :)

Jeg har et triks jeg bruker på bussen, men jeg er sikker på at du kan bruke det på t-banen også. Hvis noen blokkerer veien så bare stå der. Etter et par sekkunder har gått skjønner de at de må slippe deg ut. Det er ikke rett av DU skal krype forbi fordi andre ikke tar hensyn!

Det virker men du vil mislykkes hvis du ikke tror på deg selv!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Irriterer meg over snuskjøp i Norge, ikke bare med tanke på prisen. Automater=total gamling og veldig stor sjanse for tørr eller snart utgått snus. Men selv fra kjøleskap går jeg på en tabbe av og til, noe som er frustrerende. Kommer vel an på hvordan de har blitt oppholdt før de stappes i kjøleskapet og, så hjelper ikke bare å gå etter dato og avkjølt har jeg merket

Lenke til kommentar

Trenger en adapter for å bruke noe verktøy på bilen, er ikke helt aktuelt å dra mot "byen" i 40 min for å finne delen, så jeg sjekka nettet.

Joda, 20 spenn, det så supert ut det! Så legger vi på frakt og adm. gebyr og totalen blir dermed 184 spenn! Hva faen?

Lenke til kommentar

Bestilte følgende kapsler fra Nespresso:

Ristretto: 100 stk

Indriya: 50 stk

Fortissio Lungo: 50 stk

Linizia Lungo 50 stk

Dette var det jeg mottok i pakken:

Ristretto: 40 stk

Fortissio Lungo: 30 stk

Arpeggio: 40 stk

Roma: 40 stk

Dharkan: 40 stk

Kazaar: 40 stk

Decaffeinato: 20 stk

WTF

Lenke til kommentar

hvalsags adapter ? Ebayyy :p

Ble Ebay ja, fikk 4 stk diverse for 75,- inkl frakt. Skulle ha 1/4" hunn til 3/8" hann, tenkte å bruke momentnøkkel for å stramme til de nye tennpluggene.

Nå irriterer jeg meg over at det snør og jeg har firehjulsdrift og ikke bakhjulsdrift :glare:

First world problems dette her!

Lenke til kommentar

Eh, hva er det å irritere seg over ? Firehjulsdrift er jo epic fun å sladde med :D

Eneste er at bakhjulstrekkere ikke aksellererer sidelengs :p

Når jeg strammer plugger pleier jeg å bruke "fingerfølelse" men, har skrudd til så mange tennplugger, så vet når de har det greit :p

Hvilken bil har du ?

Lenke til kommentar

Folk som ikke klarer å bruke Google for et lusent lite søk og vil at man skal holde dem i hånda helt til veis ende. Internett har vært allment tilgjenglig i over 20 år, likevel sitter folk på tommelen sin og roterer og vet piskadausen meg ikke hva de skal gjøre... (Eller gidder ikke, det varierer vel).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...